سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

آسم، آسم ورزشی و اثر ورزش در بهبود و درمان آسم

در بحث ورزش و آلرژی دو سوال مهم مطرح است اول آنکه آیا ورزش باعث بروز آلرژی در فرد ورزشکار خواهد شد؟ و سوال دوم آنکه آیا آلرژی در یک فرد ورزشکار بر عملکرد ورزشی فعالیت او تاثیر دارد؟ و اگر پاسخ مثبت است چه تمهدیاتی را برای به حداقل رساندن این تاثیر باید مدنظر داشت؟


مشخصات فایل

تعداد صفحات 28
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مقالات آموزشی


توضیحات کامل

شرح مختصر:

در بحث ورزش و آلرژی دو سوال مهم مطرح است اول آنکه آیا ورزش باعث بروز آلرژی در فرد ورزشکار خواهد شد؟ و سوال دوم آنکه آیا آلرژی در یک فرد ورزشکار بر عملکرد ورزشی فعالیت او تاثیر دارد؟ و اگر پاسخ مثبت است چه تمهدیاتی را برای به حداقل رساندن این تاثیر باید مدنظر داشت؟

آیا ورزش باعث بروز آلرژی در فرد ورزشکار خواهد شد؟

پاسخ به این سوال قدری مشکل است و تحقیقات نشان دهنده یافته های متفاوتی بوده است. با توجه به اینکه واکنش های آلرژیک ناشی از اختلال در سیستم ایمنی بدن است لازم است برای درک بهترپاسخ این سوال به تاثیر وتاثر سیستم ایمنی و ورزش پرداخته شود.

موضوع اثرات متقابل ورزش وسیستم ایمنی از مباحث مهم در علوم پزشکی ورزشی می باشدکه تحت عنوان ایمونولوژی‌ورزشی شناخته شده است.این موضوع مقدمه‌ای بر فهم بهتر آلرژی در ورزش می باشد. بنابراین در ابتدا مروری بر این موضوع خواهیم داشت.

سیستم ایمنی دارای دو عملکرد است که یکی از آنها در تمام بیماری ها به عنوان بخش عمده و خط اول سیستم دفاعی واکنش نشان می دهد که به آن ایمنی ذاتی نیز گویند. این نوع ایمنی از بدو تولد وجود دارد و شامل موارد غیر اختصاصی متعددی می باشد. هنگامی که میکروارگانیسمی از سدهای فیزیکی مانند پوست و مخاط گذشت این عملکرد سیستم ایمنی فعال می شود.واسطه های این سیستم اینترفرون ها و سلولهای NK می باشد. موارد دیگر سیستم ایمنی ذاتی اشک، بزاق، موکوس مترشحه از غشاهای مفروش کننده سطوح داخلی بدن،ماکروفاژها، پلی مورفونوکئرها و.... می باشند. عملکرد دوم سیستم ایمنی، ایمنی اکتسابی است که در مقابله با عوامل عفونی بصورت جداگانه واکنش نشان می دهد. در این حالت حافظه ایمنی فعال شده و برای مقابله با هر عامل عفونی واکنش خاص خود را نشان می دهد. هرگاه سیستم ایمنی ذاتی نتواند میکروارگانیسم را از بین ببرد ایمنی اکتسابی وارد عمل می شود. این سیستم تکامل یافته‌تر از سیستم ایمنی ذاتی است و اجزای آن عبارتنداز لنفوسیت B و T و سلولهای ارائه کننده آنتی ژن (APC). ایمنی اکتسابی به دو بخش ایمنی هومورال و سلولی تقسیم می گردد. تاثیر ورزش بر سیستم ایمنی بیشتر بر عملکرد ایمنی ذاتی و بر بخش ایمنی سلولی عملکرد ایمنی اکتسابی است.

فهرست مطالب

-0- مقدمه

+1- آسم

-1-1- آسم چیست؟

-1-2- علائم آسم

-1-3- انواع آسم

+2- آسم ورزشی

-2-1- آسم ورزشی چیست؟

-2-2- تعریف، شیوع و بروز بیماری

-2-3- گروه های در معرض خطر

-2-4- عوامل زمینه ساز

+3- اثر ورزش در بهبود و درمان آسم

-3-1- آیا افراد مبتلا به آسم قادر به ورزش هستند؟

-3-2- ورزش و آسم

-3-3- نحوه ورزش کردن

+3-4- ورزشها و تمرینات موثر

-3-4-1- تمرینات موثر برای تقویت عضلات باز دمی

-3-4-2- دستوالعمل های تمرین با وزنه برای بیماران ریوی

-3-4-3- یوگا

-3-5- بازی های پیشنهادی برای کودکان مبتلا به آسم

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید آسم، آسم ورزشی و اثر ورزش در بهبود و درمان آسم اثر ورزش در بهبود ،

  

نقش کیفیت بر برند سازی

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 27
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

شرح مختصر:

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک کالای تجاری با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران می­شود، درواقع باعث وفاداری مصرف­کنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین، اعتماد به یک برند به‌معنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزاری مناسب برای تداوم تقاضای خرید آن است. از سویی دیگر کیفیت یک کالا می تواند تصویر ذهنی مناسبی از ان کالا را برای مشتریان به همراه داشته باشد. این تصویر ذهنی می تواند به طور طولانی مدت و مستمر اندیشه خرید و مصرف را برای خریداران و مشتریان به همراه داشته باشد. هدف از این تحقیق بررسی نقش کیفیت بر برند سازی می باشد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات مروری بوده و در زمزه پژوهشهای کتابخانه ای قرار می گیرد. نتایج و یافته های این تحقیق نشان می دهد که شرکتهای معتبر برای تقویت نام تجاری و برند خود ناگزیر از ارتقای سطح کیفیت کالا و محصول خود هستند. این ارتقتی کیفیت فرایندی مداوم و مستمر بوده و ارایه همزمان یک کالای با کیفیت و مناسب می تواند زمینه موفقیت شرکت را فراهم اورد.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

تعریف مفهوم علامت تجاری (برند)

جایگاه «برند» در موفقیت تجاری

تجمع کارکنان گرد علامت تجاری

رابطه بین کیفیت و برند سازی

شخصیت برند و روابط میان مصرف کننده و برند

ارزش نشان تجاری بر اساس کیفیت کالا

ادراک و برداشت مشتری از برند

ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر

روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند

تقابل برندسازی و مدیریت برند

سهم برند در بازار رقابتی

سهم برند و رابطه مشتری

درک شخصیت و کیفیت برند

تبلیغات؛ محرک برند

ویژگی­های فردی در برندسازی

گونه ­شناسی روابط برند

تأثیر رسانه­ های جمعی بر پیشرفت روابط برند

نتیجه گیری و جمع بندی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید نقش کیفیت بر برند سازی برند سازی تجاری کیفیت بر برند سازی ،

  

طراحی معماری مجتمع توریستی – اقامتی اصفهان

شاید به ندرت بتوان هنری یافت که به اندازه معماری با زندگی مردم پیوند داشته باشد عوامل و پدیده های مختلفی وجود دارند که در شکل دهی فضاهای معماری نقش دارد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

شرح مختصر: شاید به ندرت بتوان هنری یافت که به اندازه معماری با زندگی مردم پیوند داشته باشد. عوامل و پدیده های مختلفی وجود دارند که در شکل دهی فضاهای معماری نقش دارد. فرهنگ یکی از عوامل مهم در چگونگی شکل گیری فضاهای معماری به شمار می آید. گاهی برخی فرهنگ را حتی مهمتر از اقلیم عامل درجه اول برمی شمارند. فرهنگ را در یک تعریف بسیار کلی می توان مجموعه ای از اعتقادات ، باورها ، سنت ها و الگوهای رفتاری و نیز دانش ، اطلاعات و ادبیات مکتوب و شفاهی یک جامعه دانست و آن را از تمدن که در این تعریف مجموعه ای از دستاوردهای جامعه است متفاوت است. هر جامعه ای دارای فرهنگ خاص خود است که شالوده معماری آن جامعه را پایه گذاری می کند و معماری آن جامعه تصویرعینی آن فرهنگ می باشد. در حقیقت معماری وسیله واقعی سنجش فرهنگ یک ملت بوده و هست . فرهنگ هر جامعه پاسخگوی چگونگی شکل گیری فضاهاست.

فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2-بیان مسئله

3- ضرورت انجام تحقیق

4- اهداف تحقیق

5- فرضیه ها یا سوال ها

6- روش گردآوری اطلاعات

6-1- مطالعات کتابخانه ای

6-2-اینترنت

7- ماهیت و فلسفه گردشگری

8- اهمیت گردشگری

9- اهداف گردشگری

10- سابقه توریسم در ایران

11-انواع جهانگردی با توجه به انگیزه

11-1- آثار جهانگردی

11-1-1-آثار مثبت

11-1-1-1- آثار اقتصادی

11-1-1- 2- تاثیر جهانگردی بر اشتغال

11-1-1- 3-تاثیر جهانگردی بر سیاست

11-1-1- 4-آثار فرهنگی و اجتماعی

11-1-1- 5-آثار زیست محیطی

11-1-1- 6-آثار روحی - روانی

11-1-1- 7-دیگر آثار مثبت جهانگردی

11-1-2- آثار منفی

11-1-2-1-آثار سوء زیست محیطی

11-1-2-2-آثار سوء فرهنگی - اجتماعی

11-1-2-3-آثار سوء اقتصادی

12- دلایل انتخاب مکان طراحی

13- شکل گیری پروژه و توصیف طرح

13-1- فضاهای بسته

13-2- فضاهای نیمه باز

13-3- فضای باز

14-نتیجه گیری

تشکر و قدردانی

مراجع

 فهرست اشکال

شکل 1- طرح معماری مجتمع توریستی-اقامتی

شکل 2- طرح معماری مجتمع توریستی-اقامتی

شکل 3- طرح معماری مجتمع توریستی-اقامتی

شکل 4- طرح معماری مجتمع توریستی-اقامتی

شکل 5- طرح معماری مجتمع توریستی-اقامتی

شکل 6- طرح معماری مجتمع توریستی-اقامتی

شکل 7- نقشه سایت پلان (مقیاس 1000 : 1)

شکل 8- نقشه طبقه زیر همکف (مقیاس 500 : 1)

شکل 9- نقشه طبقه همکف (مقیاس 500 : 1)

شکل 10- نقشه طبقه اول (مقیاس 500 : 1)

شکل 11- نقشه طبقه دوم (مقیاس 500 : 1)

شکل 12- نقشه طبقه سوم (مقیاس 500 : 1)

شکل 13- نقشه طبقه چهارم (مقیاس 500 : 1)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید طراحی معماری مجتمع توریستی – اقامتی اصفهان طراحی معماری مجتمع تو ،

  

حقانیت امام علی(ع)

هر ملتی همواره سعی می‏کند زیبائیهای تاریخ خویش را بیرون بکشد وارائه دهد وحتی الامکان روی زشتیهای تاریخ خود را می‏پوشاند


مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی کتاب ، مقاله و جزوه


توضیحات کامل

شرح مختصر:

هر ملتی همواره سعی می‏کند زیبائیهای تاریخ خویش را بیرون بکشد وارائه دهد وحتی الامکان روی زشتیهای تاریخ خود را می‏پوشاند . حوادث‏ غرورآمیز تاریخ یک آیین و یا یک مسلک نشانه‏ای از اصالت و حقانیت آن‏تلقی می‏شود و رغبتها رابدان می‏افزاید ، و اما حوادث نامطلوب تاریخ آن‏سبب تردید در اصالت آن می‏گردد و نشانه‏ای از ضعف نیروی خلاقه آن تلقی می‏شود . بحث در خلافت و امامت و حوادثناگوار صدر اسلام و تکرار زیادآن جریانهای نامطلوب مخصوصا در عصر حاضر که نسلجدید از نظر دینی دچاربحران روحی است از ایمان و شور و علاقه آنها به اسلام می‏کاهد . در گذشته‏ممکن بود که این بحثها اثر مطلوب داشته باشد و توجهات رااز یک شاخه‏اسلامی به سوی شاخه دیگر آن معطوف سازد ، ولی در عصر حاضر بازگوکردن وارائه دادن آنها افکار را نسبت به اصل و ریشه سست و متزلزل می‏کند . چرادیگران همواره در صدد کتمان زشتیهای تاریخ خویش می‏باشند و ما مسلمانان بر عکس همه سعیمان اینست که آنها را بازگو کنیم و احیانابزرگتر ازآنچه بوده جلوه دهیم ؟ !

خداوند هیچ قوم و ملتی را به سیرت فرشتگان منزه ازگناه نیافریده است . تفاوت تاریخ ملل و اقوام و کیشها و آئینها از نظرزیبائی و زشتی در این نیست که یکیسراسر زیبائی است و دیگری سراسر زشتی‏
، بلکه در نسبت میان زیبائیها و زشتیهااست . قرآن کریم این حقیقت را که بشر مجموعه‏ای است از زشتی و زیبائی به‏صورت لطیفی بیان کرده است . خلاصه‏اش اینست که خداوند به فرشتگان اعلام‏می‏کند که ی‏خواهم " جانشین " ( آدم ) بیافرینم . فرشتگان که تنهاتیرگیهای وجود این موجود را می‏شناختند با تعجب حکمت این کار را خواستارشدند . در پاسخ آنها گفته شد من در وجود این موجود چیزها از روشنی وزیبائیسراغ دارم که شما نمی‏دانید .[1]

مردی یهودی برای اینکه امیرالمؤمنین علی علیه‏ السلام را به حوادث‏ نامطلوبی کهدر صدر اسلام بر سر خلافت در میان مسلمین رخ داد سر کوفت دهدگفت:

مادفنتم نبیکم حتی اختلفتم فیه هنوز پیامبرتان را دفن نکرده بودید که درباره‏اشاختلاف کردید . و چه زیبا پاسخ گفت علی . فرمود : « انما اختلفنا عنه لافیه و لکنکم ما جفت ارجلکم من البحر حتی قلتم‏لنبیکم اجعل لنا الها کما لهمآلهة فقال انکم قوم تجهلون » .
تو اشتباه می‏کنی ، ما درباره خود پیامبرماناختلاف نکردیم ، اختلاف مادر باره دستوری بود که از پیامبر ما رسیده است کهآیا چنین است یا چنان‏ . اما شما هنوز پایتان از دریا خشک نشده بود که به پیامبر خود گفتیدبرای ما مانند این بت پرستان بتی بساز ، و پیامبرتان گفته مانا شما قومی هستید که نادانی می‏کنید[2]یعنی اختلاف ما با قبول توحید و نبوت بود . اختلاف ما این شکل را داشت که آیا آنکه به حکم اسلام و قرآن باید جانشین پیامبر شود شخص معین‏ و پیش بینی شده است و یا شخصی که خود مردم او را به عنوان جانشینی‏ انتخاب و تعیین می‏کنند ؟اما شما یهودیان در حال حیات پیامبرتان مطلبی‏ را پیش کشیدید که از ریشه ضد با دین شما و تعلیمات پیامبر شما بود .

در این مقاله ما در مورد حدیث غدیر خم که یکی از احادیث مربوط امامت و ولایت علی (ع) می باشد مطالبی را جمع اوری و مورد بررسی قرار داده ایم از مهم ترین منابع که استفاده کردیم کتاب امامت و ولایت دکتر شهید مطهری و کتاب چهل حدیث می باشد.

فهرست مطالب

مقدمه

1- سند حدیث غدیر

2- شناخت واقعه غدیر

3- غدیر در قران

4- روز تبریک و تهنیت

5- جانشین پیامبر

6- لزوم تعیین جانشین

7- پاره ای از سخنان حکمت آمیز علی

8- نتیجه گیری

منابع و ماخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید حقانیت امام علی حقانیت امام علی(ع) امام علی ،

  

نمونه گزارش کار شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب

نمونه-گزارش-کار-شبکه-های-کامپیوتری-و-طراحی-صفحات-وبگزارش کارآموزی کامپیوتر در واحد انفورماتیک شرکت نسران، بخشی از مقدمه: تمامی دانشجویان رشته های فنی ملزم به گذراندن چند واحد عملی کارورزی در پایان دوره تحصیلات شان هستند. که برای رشته تحصیلی ما 3 واحد درسی محسوب می‌شود. جهت گذراندن دوره کارورزی در رشته کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر- نرم افزار در شرکت ..دانلود فایل


اولین دیدگاه را شما بگذارید نمونه گزارش کار شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب شبکه های کام ،

  

سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی (ویرایش سال 97)

سوالات-آیین-نامه-راهنمایی-و-رانندگی-(ویرایش-سال-97)نمونه سوالات ازمون دریافت گواهینامه رانندگی ویژه سال 97دانلود بسته ویژه سوالات جدید سال 96 آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی رانندگی تنظیم شده براساس نگارش سال 96 آیین نامه راهنمایی و رانندگی بصورت فایل PDF با بهترین کیفیت بهمراه پاسخنامه همچین میتوانید ...دانلود فایل


اولین دیدگاه را شما بگذارید سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی (ویرایش سال 97) سوالات آیین ،

  

2-مقاله-ترجمه-شده-تاثیر-مدیریت-منابع-انسانی-بر-عملکرد-سازمان-ها
2 مقاله ترجمه شده تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمان ها
فرمت فایل دانلودی:  
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 374 کیلوبایت
قیمت: 9000 تومان

توضیحات:
دانلود 2 مقاله ترجمه شده
با موضوع تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمان ها، در قالب فایل word، به همراه فایل pdf مقالات انگلیسی.

این فایل حاوی 2 مقاله ترجمه شده است. عناوین مقالات ترجمه شده عبارتند از :


The Role of HRM in Enhancing Organizational Performance-2013
  2008- Measuring the impact of HRM on organisational performance

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمان ها 2 مقاله ترجمه شده ،

  

پاورپوینت-فصل-چهارم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر
پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 370 کیلوبایت
قیمت: 7500 تومان

 

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مدیریت اطلاعات بازاریابی، در حجم 25 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل سوم این کتاب با عنوان "مدیریت اطلاعات بازاریابی" در 25 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
مدیران بازاریابی، همکاران درونی و بیرونی، و دیگران - که به اطلاعات نیاز دارند، شروع شده و به آنها نیز ختم می شود. سیستم مدیریت اطلاعات ابتدا، در تعامل با این کاربران، نیازهای اطلاعات بازاریابی را مشخص می کند. سپس، اطلاعات مورد نیاز را از پایگاه اطلاعات داخلی شرکت، فعالیتهای هوشمندی بازاریابی و تحقیقات بازاریابی جمع آوری می کند. در گام بعدی، به کاربران کمک می کند تا به تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته و آنرا در چارچوب مناسبی قرار دهند که برای تصمیم گیری بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان مناسب است . در نهایت، این سیستم به تعمیم اطلاعات بازاریابی پرداخته و مدیران را در اتخاذ تصمیمها یاری می کند.

فهرست مطالب:
تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی
فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی
تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی
ایجاد اطلاعات بازاریابی
داده های داخلی
هوشمندی بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
فرایند تحقیقات بازاریابی
تعریف مسئله و اهداف تحقیق
تهیه برنامه تحقیق
اجرای برنامه تحقیق
تفسیر کردن و گزارش یافته ها
تحلیل اطلاعات بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتری
توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی در شرکتهای کوچک و سازمانهای غیر انتفاعی
تحقیقات بازاریابی بین المللی

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ،

  

فصل-دوم-تحقیق-بررسی-تاثیر-اعتماد-اجتماعی-بر-مشارکت-مردم
فصل دوم تحقیق بررسی تاثیر اعتماد اجتماعی بر مشارکت مردم
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 83
حجم فایل: 201 کیلوبایت
قیمت: 18000 تومان

 

توضیحات:
فصل دوم (مبانی و چهارچوب نظری تحقیق) پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی با عنوان بررسی تاثیر اعتماد اجتماعی بر میزان مشارکت مردم در شهرستان ... ، در قالب فایل word و در حجم 83 صفحه، بصورت ویرایش شده.

این فایل فصل دوم پایان نامه ای در مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی است که در آن به تاثیر اعتماد اجتماعی بر میزان مشارکت مردم در شهرستان مولف پرداخته است که در طی آن با بررسی اکثر منابع، کتب و فایلهای معتبر منتشر شده از اساتید مطرح دو حوزه علوم اجتماعی و علوم سیاسی با کنکاش و دقت خاصی تدوین و جمع آوری شده است.
تعداد صفحات زیاد فصل دوم این پایان نامه به دلیل اینست که نسخه ارائه شده، نسخه قبل از ویرایش پایان نامه اصلی است که دانشجویان گرامی می توانند با توجه به عنوان پایان نامه و فرضیات مطلوب خویش، در پروپوزال و پایان نامه مدنظر خود از آن استفاده نمایند.
 با تهیه این فصل دوم پایان نامه در زمینه اعتماد اجتماعی، در وقت و هزینه های خویش و درگیری و استرس ناشی از تهیه منابع مفید و جمع آوری مطالب صرفه جویی می کنید چرا که ما تمام این راهها را قبل از شما رفته ایم.

بخشی از متن:
چهارچوب تئوریکی و ادبیات موضوع در چهار بخش اساسی تنظیم شده است که:
- در بخش اول پس از ارائه توضیحاتی کلی درباب سرمایه اجتماعی، ابتدا به بیان مفهوم اعتماد پرداخته می شود ، در ادامه آن با اشاره به تعاریفی مختلف اعتماد اجتماعی از دیدگاه صاحبنظران بعد از جمع بندی تعاریف، تعریف نهایی اعتماد اجتماعی ارائه خواهد شد. سپس به بیان انواع اعتماد: اعتماداجتماعی ، بین شخصی ، بنیادی،نهادی و در نهایت آنها اعتماد انتزاعی بطور مفصل مورد بحث قرار می گیرد در ادامه این بخش به روابط اعتماد که همان برقراری اعتماد، اعتماد کردن و مورد اعتماد واقع شدن است پرداخته می شود و در انتهای این بخش به بیان کارکردهای اعتماد که به دو صورت اعتماد به شرکاء (طرفین کنش) و اجتماع وسیع تر، است پرداخته می شود .
- در بخش دوم  به نظریات اندیشمندان و صاحبنظران اعتماد اجتماعی پرداخته شده است که در این بخش از نظریات صاحبنظرانی چون: زیمل، ، تونیس، آنتونی گیدنز، کلاوس افه ، ، نیکلاس لومان ، دیگو گامبتا، پیتر زتومکا، فرانسیس فوکویاما استفاده می شود.
- در بخش سوم نیز  با اشاراتی از تعاریف مشارکت از دیدگاه صاحبنظران مختلف به جنبه های مختلف مشارکت ،مراتب آن ،کارکرد مشارکت وبررسی مشارکت اجتماعی درایران و جهان پرداخته شده است
- در بخش چهارم که به ارائه نظریات صاحبنظران واندیشمندان مشارکت اجتماعی می پردازد ازنظرات صاحبنظرانی مانند آنتونی داونز،اولسن ،میلبرات و گوئل ،راش ، لرنر و ماری لوین استفاده شده است
در بحث چهارچوب نظری و تئوریکی نگارنده سعی نموده اظهار نظر کمتری نماید و بیشتر از منابع مربوط به خود نظریه پردازان و یا اندیشمندان معتبری که در مورد آنها اظهار نظر نموده اند استفاده کند، در بخش پایانی این فصل که تحت عنوان خلاصه چهارچوب تئوریکی ارائه شده است به جمع بندی و خلاصه نظریه ها و فرضیه ها اشاره خواهد شد.


مبلغ این فایل مطمئنا بسیار کمتر از هزینه و وقتی است که تنها برای تایپ کردن این صفحات باید بپردازید

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید فصل دوم تحقیق بررسی تاثیر اعتماد اجتماعی بر مشارکت مردم بررسی تا ،

  

تحقیق-توزیع-نرمال-چوله
تحقیق توزیع نرمال چوله
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 352 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:

پایان نامه کارشناسی رشته آمار با عنوان توزیع نرمال چوله، در قالب فایل     Word و در حجم 71 صفحه.

 

بخشی از مقدمه:

این پایان‌نامه برای آشنایی دانشجویان رشته‌ی آمار و سایر دانشجویان علاقه‌مند، با توزیع نرمال چوله تنظیم شده است.
این پروژه در کل شامل 4 فصل می‌باشد که در فصل اول به تعریف مفاهیم اساسی پرداخته شده و فصل دوم شامل معرفی توزیع نرمال چوله و فصل سوم تابع مولد گشتاور نرمال چوله و در فصل چهارم به کاربرد توزیع نرمال چوله پرداخته شده است.

 

فهرست مطالب:

فصل اول: تعریف مفاهیم پایه 

            1-1 تعریف متغیر تصادفی

            1-2 تابع توزیع

            1-3 تابع چگالی احتمال

            1-4 امید ریاضی

            1-5 واریانس

            1-6 تابع مولد گشتاور

            1-7 تابع مشخصه

فصل دوم: معرفی توزیع نرمال چوله 

            2-1 تابع چگال نرمال چوله

            2-2 متغیر تصادفی چوله

            2-3 ویژگی‌های نرمال چوله

            2-4 تابع توزیع نرمال چوله

            2-5 ویژگی‌های نرمال چوله با استفاده از تابع توزیع آن

فصل سوم: تابع مولد گشتاور نرمال چوله 

            3-1 تابع مولد گشتاور نرمال چوله

            3-2 میانگین و واریانس توزیع نرمال چوله

فصل چهارم: کاربرد تابع تشخیص نرمال چوله

            4-1 تابع ممیزی

            4-2 طریقه انجام شبیه‌سازی

            4-3 آنالیز تصاویر سنجش از راه دور

            4-4 نتیجه‌گیری

منابع

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید تحقیق توزیع نرمال چوله توزیع نرمال چوله توزیع نرمال رشته آمار ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

مقاله ارزشیابی... ، طرح درس و پاورپوینت... ، پاورپوینت بررسی... ، پاورپوینت تحلیل... ، مقالات و مطالب... ، بررسی جاذبه های... ، پاورپوینت درباره... ، پکیج آموزش ویدئویی... ، رابطه بین هزینه... ، رابطه سبک های... ، راهنمای مفید تریدر... ، راههای تقویت مشارکت... ، راههای مختلف کسب... ، ربا و راه‏های گریز... ، ربات تبلیغ بین... ، رزومه اصول رزومه... ، رساله ، رساله با عنوان... ، رساله ترمینال... ، رساله دکتری مدیریت... ، رساله راه آهن راه... ، رساله طراحی ساختمان... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله مرکز طراحی... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله نقش مدیریت... ، رساله نمایشگاه مد و... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله پروژه کامل... ، رساله پروژه کامل... ، رشته نرم افزار بازی... ، رندر مکس ، رندرها ، روش تدریس تجربیات... ، روش های تولید پیچ و... ، روشهای ازدیاد... ، ریاضی مهندسی بهترین... ، ریکاوری اطلاعات... ، زبان انگلیسی... ، زنان و... ، زندانی در حقوق و... ، زندگی نامه ابوریحان... ، زندگی نامه کامل... ، زندگینامه توماس... ، زیست شناسی و... ، ژئوپلیتیک مرز ایران... ، سئو پاورپوینت سئو... ، ساخت آلات چوبی ,... ، ساختمان با اسکلت... ، ساختمان فلزی... ، ساختمان زلزله پاورپو ، ساختمان مراحل اجرای... ، سازه غشایی ویژگی... ، سازه های... ، سازه های مهندسی... ، سایت اتوماتیک... ، سایت دانشجویار ، سبک معماری در دوره... ، سبک رهبری- مجموعه... ، سر و گردن بدن... ، سقف های مرکب با... ، سقفهای ساختمانی... ، سنجش اعتماد عمومی... ، سنجش شاخص های تاثیر... ، سوال همراه جواب... ، سوالات آیین نامه... ، سوالات تخصصی... ، سوالات مصاحبه... ، سوالات های مصاحبه... ، سوپر پانل و تری دی... ، سورس برنامه ساخت... ، سورس تقویم... ، سیر تا پیاز معماری... ، سیستم اطلاعات... ، سیستم انتقال... ، سیستم تلفن و شبکه... ، سیستم های... ، سیمای جامعه ایران... ، شبکه‌های عصبی... ، شبیه سازی موانع عقب... ، شبکه های اختصاصی... ، شبکه های بی سیم... ، شرایط رای قابل... ، شرط ترک ازدواج مجدد... ، شرکت ایران... ، شستشوی... ، شناسایی و اجرای... ، شیپ فایل... ، شیمی 2 و... ، شکل گرایی در معماری... ، صد نکته در پایانامه... ، صدای صنوبر دانلود... ، صنعت نساجی ترکیه و... ، ضرورت ایجاد جایگاه... ، ضمانت اجرای تخلف از... ، طراحی الگوی ارزیابی... ، طراحی بهینه شبکه... ، طراحی بیمارستان -... ، طراحی پیچ هادی... ، طراحی خانه موسیقی... ، طراحی ساختمانهای... ، طراحی سایت سایت... ، طراحی سیستم بودجه... ، طراحی فضای... ، طراحی مجتمع تجاری (... ، طراحی معماری مجتمع... ، طراحی هتل5... ، طراحی و جانمایی... ، طراحی و شبیه سازی... ، طراحی و شبیه­ سازی... ، طرح 5 معماری مجتمع... ، طرح اجرائی و... ، طرح ایجادآموزشگاه... ، طرح بازاریابی مواد... ، طرح پژوهشی صرفه... ، طرح تفصیلی منطقه 5... ، طرح توجیه فنی-مالی... ، طرح توجیهی طرح... ، طرح توجیهی آموزش و... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی تاسیس... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی جعبه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روشن و... ، طرح توجیهی ساعت... ، طرح توجیهی سنجش... ، طرح توجیهی ضد عفونی... ، طرح توجیهی قطع آب... ، طرح توجیهی کارخانه... ، طرح توجیهی گیم... ، طرح توجیهی... ، طرح توجیهی مقدماتی... ، طرح توجیهی کارگاه... ، طرح جابر با موضوع... ، (NAP)پروژه تبلیغات... ، «اصالة الصّحة»یا... ، 10 مقاله و کتاب... ، 10 نرم افزار برای... ، 101 جمله... ، 171 مقاله فارسی... ، 44 مقاله فارسی در... ، Arc GIS پاورپوینت... ، daneshjjoyar ، DBT کارگاه... ، Deep Web مستند دیپ... ، DNA خالص سازی... ، Essential Skills... ، MODERN... ، psd سی اچ... ، Research involving... ، WP Live Chat افزونه... ، XRF پاورپوینت بررسی... ، آبجکت میز و... ، آبجکت وسایل... ، آبگرمکن آبگرمکن های... ، آتش نشانی مطالعات... ، أرض واصیة مقاله با... ، آزمایش خمش تیرهای... ، آزمایش دانه بندی... ، آزمایشگاه قارچشناسی... ، آزمایشگاه مکانیک... ، آزمون گیر آنلاین... ، آسم، آسم ورزشی و... ، آسیب شناسی برنامه... ، آشنایی با... ، آشنایی با جوشکاری... ، آشنایی با زمین... ، آشنایی با... ، آشنایی با سیستم... ، آشنایی با شرکت... ، آشنایی با ورزش تنیس... ، آشنایی به مبحث هوش... ، آفت کرم پاورپوینت... ، آلدیکو (پیشرفت... ، آمار و مدل سازی مدل... ، آموزش 33 امضا گالری... ، آموزش اتوکد سه... ، آموزش اتوکد آموزش... ، آموزش تصویری نرم... ، آموزش ساخت ،ارسال و... ، آموزش ساخت سازه... ، آموزش نرم... ، آموزش و اشنایی با... ، آموزش کامل خط فرمان... ، آموزش کد نویسی و... ، آموزشhtmlوxhtml html ، آنالیز کارخانه... ، آنالیز دستگاه... ، آنالیزهای اکسرژی... ، آنتن ها امواج... ، اپیدمیولوژی پاورپوین ، اتوکد سایت پلان... ، اتوکد مخزن بتنی 500... ، اتوکدبرنامه فیزیکی... ، اتوکدمدرسه(پلان-مقطع ، اتیمولوژی اسامی... ، اثبات ولایت و امامت... ، اثر شوری و قلیائیت... ، اثرات بازی گروهی و... ، اثربخشی درمان... ، اثرکیفیت حسابرسی بر... ، اجتماعی شدن... ، اجرای احکام مدنی... ، احادیث نماز احادیث... ، اختلاط بتن : از... ، اختلال... ، ادبیات پاورپوینت... ، ارائه روشی برای... ، ارائه مدل یا الگویی... ، ارتباط بین حجم... ، ارتباط سبکهای... ، ارزش دفتری به ارزش... ، ارزیابی اثر بخشی... ، ارزیابی تأثیر... ، ارزیابی تاثیر معیار... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عملکرد حوزه... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عوامل... ، استاندار ساختن... ، استاندارد... ، استخدام کار در... ، استراتژی توسعه کسب... ، استراتژی کنترل توان... ، اشتغال غیر رسمی... ، اشنایی به ترفندهای... ، اصول... ، اصول اخلاقی معاصر... ، اصول مقاله نویسی... ، اطلاعات مهم درباره... ، اعتیاد به... ، افزونه Quick Index... ، اقتصاد آمریکا چگونه... ، اقتصاد در... ، اقتصاد مبتنی بر... ، اقتصاد بودجه... ، اقلام تعهدی درصدی... ، الزام آور بودن تعهد... ، الگوریتم رقابت... ، الکترون پاورپوینت... ، الکترونیک... ، اموزش... ، اموزش ساخت ربات... ، اموزش مبتدی تا حرفه... ، امکان سنجی انرژی... ، انتشار و انتقال... ، اندازه گیری در... ، اندیکاتور فوق حرفه... ، انگلیسی 2 پاورپوینت... ، انواع سقف های رایج... ، انواع سقفهای... ، انواع سوئیچ­های... ، انواع طلاق و مصادیق... ، انواع نمای... ، اهدای اعضا پس از... ، ای پی ip گرفتن ای... ، بات تلگرامی تپ... ، بادگیر در... ، بازاریابی... ، بازاریابی... ، بازی پطروف شروع... ، بازی سازی udk دوره... ، بافتهای... ، بانک ایمیل ایرانی... ، بتن پاورپوینت نقش... ، بدنسازی حرفه... ، برترین راه برای... ، بررسی آثار تابعیت... ، بررسی آزمایشات... ، بررسی اثرات... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط سطوح... ، بررسی اشتباه در... ، بررسی اصل استقلال... ، بررسی امکان سنجی... ، بررسی بخشی از کاستی... ، بررسی پتانسیل های... ، بررسی تأثیر اجزای... ، بررسی تأثیر تغییر... ، بررسی تأثیر خدمات... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ