سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
کار تحقیقی بررسی شرط فاسخ در حقوق ایران

کار-تحقیقی-بررسی-شرط-فاسخ-در-حقوق-ایرانمعاملات تملیکی مؤجّل در حقوق ایران به گونه‌ای است که به دلیل نارسائی قانون مدنی و تحوّل مقتضیات زمان، حقوق و منافع فروشندگان در اثر عدم پرداخت ثمن معامله در معرض خطر قرار می‌گیرد. علّت این امر، نارسائی قانون مدنی ایران در خصوص قواعد نقض قرارداد، محدودیت حقّ حبس فروشنده، ف....


قیمت:9,800 توماندانلود فایل

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید کار تحقیقی بررسی شرط فاسخ در حقوق ایران شرط فاسخ در حقوق ایران ش ،

  

دانلود مقاله تاریخچه ژیمناستیک

دانلود-مقاله-تاریخچه-ژیمناستیکتاریخچه ژیمناستیک کلمه ژیمناستیک1 یک لغت یونانی است که ترجمه آن به فارسی هنر لخت میباشد. از چهار هزار سال پیش نوعی ژیمناستیک در چین متداول بوده که از آن برای آماده نمودن جوانان جهت جنگ و همچنین بهبود بعضی از ضایعات بدنی 2 استفاده میکردند یونانیها حرکات و عملیات ورزشی (ژیمناستیک) را با وسایل ابتدای


قیمت:2,900 توماندانلود فایل

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید تاریخچه ژیمناستیک ژیمناستیک دانلود مقاله تاریخچه ژیمناستیک ،

  

مقاله هیپوتیروئیدیسم مادرزادی

مقاله-هیپوتیروئیدیسم-مادرزادی وقتی تولید هورمون تیروئید توسط غده تیروئید کاهش یابد یا اختلالی در گیرنده های این هورمون پیش بیاید هیپوتیروئیدیسم ایجاد می شود که ممکن است مادرزادی یا اکتسابی باشد . هیپوتیروئیدی مادرزادی بصورت اسپورادیک یا فامیلیال بوده و ممکن است همراه با گواتر یا بدون گواتر باشد . عمل اصلی غده تیروئید سنتزتیروکس


قیمت:2,600 توماندانلود فایل

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید غده تیروئید مقاله هیپوتیروئیدیسم مادرزادی هیپوتیروئیدیسم مادرزا ،

  

تحلیل-مناطق-فرونشست-زمین-با-استفاده-از-تکنیک-تداخل-سنجی-راداری
تحلیل مناطق فرونشست زمین با استفاده از تکنیک تداخل سنجی راداری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 9982 کیلوبایت
قیمت: 19900 تومان

 

توضیحات:
پاورپوینت تحلیل و آنالیز مناطق فرونشست زمین با استفاده از تکنیک تداخل سنجی راداری ، در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با فایل word  همین فایل بصورت مقاله.

بخشی از متن:
فرونشست زمین در اثر استخراج بی رویه منابع زیر زمینی همچون آب ، نفت و گاز یکی از رویدادهایی است که در ایران به وفور مشاهده شده است . این پدیده در صورت عدم مدیریت صحیح ، می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای مناطق دچار این پدیده ایجاد کند . شناسایی مناطق فرونشست و برآورد نرخ آن مسلما نقش بسزایی در مدیریت وکنترل این پدیده خواهد داشت . امروزه،تداخل سنجی راداری ، به عنوان تکنیکی که جابجایی سطح زمین را با دقت و توان تفکیک بالا برآورد می کند، ابزار متداولی برای بررسی تغییر شکل سطحی زمین در اثر عوامل مختلف ، از جمله فرونشست زمین می باشد.
در این مطالعه به بررسی برخی از فرونشست های زمین ناشی از استخراج بی رویه منابع زیر زمینی و زلزله با استفاده از روش تداخل سنجی راداری پرداخته شده است.
فرونشست حرکت سطح زمین به سمت پایین نسبت به یک دیتوم مانند سطح در یا می باشد . این تغییر ارتفاع می تواند در اثر فعالیتهای انسانی مانند تونل سازی ، معدن کاوی ،استخراج آبهای زیر زمینی ، استخراج نفت وگازهای طبیعی و ... باشد .از دیگر دلایل فرونشست می تواند فعالیت گسلها باشد.استخراج بی رویه آبهای زیر زمینی یکی از دلایل عمده فرونشست در ایران می باشد.
زلزله پدیده ای دینامیک است و معمولاً در اثر جابه جایی پوسته زمین وتغییر میدان شیمیایی و فیزیکی در مرکز زلزله رخ می دهد. در هنگام زلزله، در اثر پد یده شکست بین منبع و محیط اطراف انتقال انرژی صورت می گیرد.
این نوع تغییرات ممکن است اثرات فیزیکی و شیمیایی گوناگونی روی سطح زمین قبل از زلزله و یا در طول آن تولید کند و این امکان پیش بینی و مطالعة زلزله را بااستفاده از فن سنجش از دور، فراهم می کند.
تکنیک تداخل سنجی راداری، در دهه اخیر تکنیک متداولی برای اندازه گیری تغییرات سطح زمین گردیده است. پوشش سراسری و قدرت تفکیک مکانی بالای تصاویر راداری و دقت قابل قبول این روش، این تکنیک را به عنوان ابزار نیرومندی برای مطالعه پدیده های مختلف زمین شناسی همچون پدید ه های ژئوفیزیکی ، زلزله ، نشست ، زمین لغزش و ...مطرح کرده است.
روش تداخل سنجی راداری دیفرانسیلی را نخستین بار گابرئیل و همکاران در 1989 با استفاده از 3 تصویر مورد استفاده قرار دادند . طبق نظر گابرئیل در تداخل سنجی راداری دیفرانسیلی می توان به دقت 1 سانتی متر و حتی بهتر رسید .
یکی از محدویت های تکنیک تداخل سنجی راداری، امکان اندازه گیری جا به جایی تنها در راستای خط دید ماهواره، می باشد. بدین منظور، تلاش هایی در جهت استخراج میدان جا به جایی سه بعدی از تصاویر راداری صورت پذیرفت.
مکان یابى و اندازه گیرى میزان فرونشست می تواند نقش موثری در مدیریت این پدیده و مدلسازی آن به منظور پیش بینی ایفا نماید.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
روش های اندازه گیری فرونشست
مناطق مورد مطالعه
نتیجه گیری کلی
مروری بر منابع
این فایل از ادغام چندین مقاله مرتبط با موضوع فرونشست تهیه شده است و بصورت یک فایل Word مقاله ایی و یک فایل پاورپوینت ارائه ایی آماده شده است.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید تحلیل مناطق فرونشست زمین با استفاده از تکنیک تداخل سنجی راداری ف ،

  

تحقیق-هیدروژن-های-ldh
تحقیق هیدروژن های LDH
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 2117 کیلوبایت
قیمت: 19000 تومان

 

توضیحات:
تحقیق هیدروژن های LDH ، در قالب فایل Word و در حجم 49 صفحه.

بخشی از متن:
لاکتات دهیدروژناز (به انگلیسی: (lactate dehydrogenase یا به صورت مختصر شده LDH یا LD) آنزیمی است از گروه اکسیدوردوکتازها که در گیاهان، حیوانات و پروکاریوت‌ها یافت می‌شود. لاکتات دهیدروژناز دارای اهمیت پزشکی ویژه‌ای می‌باشد زیرا که به طور گسترده در بافت (زیست‌شناسی)های بدن، از جمله گلبول قرمز و عضلات قلب یافت می‌شود و به هنگام آسیب دیدن این بافت‌ها لاکتات دهیدروژناز درون خون آزاد می‌گردد و این ویژگی لاکتات دهیدروژناز، آن را به یک شاخص مهم برای شناسایی صدمات و بیماریهای شایع در بدن تبدیل می‌کند.
دهیدروژناز( به انگلیسی dehydrogenase ): آنزیمی است که هیدرید (ترکیب هیدروژن دار) را از یک مولکول به مولکول دیگری منتقل می‌کند.


تحقیق بسیار عالی راجع به هیدروژن های LDH مناسب برای دانشجویان و اساتید.


فهرست مطالب:
مقدمه
بررسی بدخیمی‌ها و نقش LDH‌در تعیین سرطان
اندازه گیری LDH و تفسیر آن در بیماری قلبی
جایگاه سلولی آنزیم LDH
مقدار LDH در نوزادان و شیرخواران
کاربرد بالینی LDH
افزایش لاکتات دهیدروژناز
کاهش لاکتات دهیدروژناز
کاربردهای صنعتی و محیطی LDH ها
تولید LDH .
علل کاهش آنزیم LDH
علائم و نشانه های پره اکلامپسی چیست؟
رفرنس

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید تحقیق هیدروژن های LDH هیدروژن هیدروژن های LDH لاکتات دهیدروژناز ،

  

پاورپوینت-تولید-و-کاربرد-مواد-آموزشی-رشت?-کودک-یاری
پاورپوینت تولید و کاربرد مواد آموزشی رشت? کودک یاری
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 126
حجم فایل: 30197 کیلوبایت
قیمت: 19000 تومان

 

توضیحات:
پاورپوینت کامل کتاب تولید و کاربرد مواد آموزشی رشت? کودک یاری در قالب 126 اسلاید به صورت کامل همراه با تصاویر و منابع آن.

بخشی از متن:
انتخاب و کاربرد رسانه هاى آموزشى در تدریس از میان رسانه هاى آموزشى متعدد و مختلف (دست ساز و ساده، صنعتى و ماشینى ) باید آن هایى را براى تدریس انتخاب کرد که ویژگى هاى مناسب و متناسب با طرح برنامه ى سازمان یافته را داشته باشند . این که از چه وسیله اى براى برقرارى ارتباط خوب استفاده کنیم باید معیارها و عوامل موثر و آن را مورد مطالعه قرار دهیم و رسانه اى را که براى رسیدن به هدف هاى درس مورد نظر مناسب تر است برگزینیم.

ملاک هاى انتخاب یک رسانه ى یادگیرى
براى انتخاب و کاربرد یک رسانه ى آموزشى هشت ویژگى یا ملاک در نظر گرفته مى شود.
1 هم خوانى باهدف ها، محتواى درس و شیوه هاى تدریس: هر فرآیند ارتباطى آموزشى، به منظور شکل دهى یا به ثمر رسیدن، هدف هاى یادگیرى ویژه اى را دنبال مى کند. این هدف ها در کل جریان ارتباطى آموزش، مانند محتوا، روش ها، شیوه هاى تدریس و انتخاب رسانه ى مناسب یادگیرى عامل تعیین کننده اند. بنابراین، رسانه اى در درجه ى اول مناسب است که با هدف هاى آموزشى درس، محتوا و فعالیت هاى آموزشى انتخاب شده منطبق و سازگار باشد. مثلاً اگر هدف آموزشى، دست یابى به یک مهارت عملى معین باشد رسانه هایى نظیر اشیاى واقعى، مدل و فیلم مناسب ترین رسانه هاخواهند بود .
2 توانایى انتقال پیام مورد نظر : یکى از شرایط ضرورى انتخاب هر رسانه ى آموزشى مناسب، توانایى آن رسانه در ارائه و انتقال یا القاى پیام مورد نظر است. به عبارت دیگر وسیله یا رسانه اى که نتواند منظور ما را به خوبى به مخاطبان یا یادگیرندگان منتقل کند، هر چند که از لحاظ کیفیت فنى و سایر جنبه ها عالى باشد، نباید در آن موقعیت آموزشى خاص مورد استفاده قرار گیرد...

فهرست مطالب:
مقدمه
بخش اول : کلیات
فصل یکم ارتباط انسانى
فصل دوم یادگیرى و نقش حواس پنج گانه
فصل سوم اصول ، فنون و مراحل طراحى و تولید رسانه هاى آموزشى
بخش دوم : طبقه بندى ، شناخت ، تولید و کاربرد رسانه هاى یادگیرى
فصل چهارم رسانه هاى دیدارى
فصل پنجم رسانه هاى شنیدارى
فصل ششم رسانه هاى دیدارى شنیدارى
فصل هفتم رسانه هاى چند حسى
فهرست منابع

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت تولید و کاربرد مواد آموزشی رشت? کودک یاری تولید و کار ،

  

پاورپوینت-شکل-گرایی-در-معماری-معاصر
پاورپوینت شکل گرایی در معماری معاصر
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 325
قیمت: 6500 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد شکل گرایی در معماری معاصر در 50 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، مفهوم شکل گرایی در معماری معاصر,شکل گرایی,شکل گرایی در معماری,معماری شکل گرا ,معماری شکل گرا معاصر,نگرش شکل گرایی به معماری ایران,معماری مدرن و...و منابع می باشد.

?شکل در فرهنگ معین برابر چهره، صورت، روی، سیما، پیکر، کالبد، رسم و طریقه، مانند، شبه، مثل و نگاره آمده است. در لغت نامه دهخدا: سیرت و صورت چیزی خواه محسوس باشد و یا موهوم ، هیات، هیکل، ترکیب، ریخت. شکل یکی از کیفیات مخصوصه به کمیات است. ( از فرهنگ علوم عقلی تألیف سجادی)

?معین: فرم ترکیب عناصری که مجموعه ای واحد را به وجود آورند، روش و سبکی که بین این عناصر هماهنگی برقرار کرده و به طور خلاصه عاملی که شخصیتی ممتاز به مجموعه واحد بخشیده است.

?غلامحسین نامی در کتاب مبانی هنر های تجسمی به نقل از دانشنامه معماری و شهرسازی، فرم را کمیتی دو بعدی ویا سه بعدی با ساختاری عینی تعریف کرده است که مفهوم آن گسترش ابعاد و جهات آن در فضا بوسیله اجزایش است و نیز فرم جنبه سه بعدی اجسام تعریف شده است که از زوایای مختلف قابل دیدن باشد.

?در تاریخ هنر، به ویژه هنرهای بصری همواره تقابل شکل و محتوا از مباحث مهم بوده است و در معماری موضوع مهم رابطه میان فرم معماری، سازه و کارکرد بناو عناصر دیگری چون محیط است. برای درک و بررسی فرم های معماری از عناصر بصری دو یا سه بعدی کمک می گیریم، در یک نگاه اولیه می توانیم رابطه میان معماری و این عناصر را به این مراحل تقسیم کنیم:

?1- زمانی که در آن برای ساخت یک بنا تنها یک فرایند ذهنی طی می شد و نقشه یا ماکتی برای آن ساخته نمی شد.

تاثیر معماری شکل گرا معاصر

اصطلاح فرم به معنای شکل و پیکربندی ساختمان است، فرم و در مقابل آن فضا از عناصر اولیه معماری شکل گرا تشکیل شده است. ارتباط دو طرفه بسیار ضروری است زیرا هدف از طراحی خلق فضایی برای پناه گرفتن دایمی انسان و سکونت وی است. فرم های منظم در اغلب ساختمان ها دیده شده است جایی که یک یا بیش از یک عنصر به طور منظم در طراحی تکرار شده است. چنین طراحی به راحتی با خط آسمان ترکیب شده است بدون تاثیر خارق العاده ای بر روی محیط و ظاهر بسیار مسالمت آمیز و آرامی را برای ناظر به وجود آورده است. چنین طراحی هایی متقارن و با ثبات در طبیعت هستند. فرم های نامنظم در طبیعت ناهمسان هستند و در دید ناظر بی نظم و آشفته است. تمامی عناصر به صورت پازل کنار یکدیگر چیده شده و طراحی منحصر به فردی را خلق کرده که نسبت ساختمان های پیرامون بسیار چالش برانگیز است.

معماری شکل گرا چیست ؟

فرم معماری، نقطه ی تماس بین توده و فضاست. فرم های معماری ، بافت ها، مصالح، مدولار نور و سایه، رنگ همگی به نحوی با هم ترکیب شده تا کیفیت و جوهر فضا را معرفی کنند. کیفیت معماری قابل تعیین توسط مهارت های طراح در کاربرد و مرتبط ساختن عناصر هم در فضای داخلی و هم در محیط پیرامون ساختمان است. فرم منظم یا نامنظم، تغییر شکل (افزایشی یا کاهشی) در فرم موجود، طراحی را بسیار منحصر به فرد و جذاب می کند. این امر سبب از بین رفتن فرم نخستین شده به نحوی که ساختمان به طور کامل متمایز از فرایند های پیشین است. چنین تغییر و تحولی توسط دستکاری های گسسته در طراحی قابل اجراست. فرم در معماری شکل گرا نقش ضروری دارد و موضوعی قابل بحث است. تنها شکل و پیکربندی ساختمان نیست بلکه عبارت است از عناصر متعددی که نقطه، خط، صفحه و حجم را در بر گرفته است. هر معماری بدون فرم قابل تصور نیست.

معماری شکل گرا

آثار معروف معماری شکل گرا

99 درصد از آثار زاها حدید ، فرانک گری ، پیتر آیزنمن، کالاتراو و رم کولهاوس فرم های نامنظمی هستند که دستاوردی منحصر به فرد دارند:

مرکز استاتا (کمبریج، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا)

خانه رقص (پراگ، جمهوری چک)

ساختمان نورد (هانوفر آلمان)

بنای فوتوروسکوپ (پواتیه، فرانسه)

برج کپسولی (توکیو، ژاپن)

موزه گوگنهایم (بیلبائو، اسپانیا)

ورزشگاه ملی پکن(چین)

تالار شهر (لندن، انگلستان)

مرکز فرهنگی حیدر علی اف (باکو، آذربایجان)

خانه کج (لهستان)

موزه هنرهای معاصر (برزیل)

نگرش شکل گرایی به معماری ایران

در خلال گذشته ی پیچیده ی فرهنگی و سیاسی ایران، معماری ایرانی به ویژگی های بومی منحصر به فردی دست یافته است. طراحی مساجد یادمانی معاصر بازتابی از معماری مذهبی گذشته و طراحی معماران معاصری است که نگران تعریف مکان در طراحی غیرسکولار هستند. معماری شکل گرا ایران دارای زیبایی است که با معنویت گذشته در ارتباط و تلاش برای یافتن راه خویش در آینده است.

شکل گرایی در معماری معاصر؛ معماری شکل گرا چیست ؟

در آینده‌ای نزدیک، با به عرصه آمدن تکنولوژی‌های نوین و علوم جدید، معماری نیز بر اساس شکل گرایی در معماری معاصر در قالب مفاهیم جدیدی تعریف خواهد شد. یکی از مبانی بنیادین در معماری یعنی نسبت فرم و عملکرد، مورد بحث خواهد بود. فرم به هر دو ساختار داخلی و خارجی و به اصولی که به کل آن وحدت می‌بخشد، بستگی دارد. فرمی که یک طرح معماری به خود می‌گیرد، عملکرد ساختمان را کنترل خواهد کرد.

شناخت عملکرد یک فضا قبل از ادراک فرم آن صورت می‌پذیرد. از سوی دیگر فرم می‌باید قابلیت‌های بالقوه لازم را برای تأمین و پذیرش آن عملکردها دارا باشد. عملکرد هر فرم نیز بر اساس مفاهیم محتوایی آن معنا پیدا می‌کند. در رویکرد مدرنیستی، عملکردی که هر فرم پیدا می‌کند به عنوان یک ضابطه و قرارداد از خ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید شکل گرایی در معماری معاصر پاورپوینت شکل گرایی در معماری معاصر پا ،

  

پاورپوینت-مفهوم-شکل-گرایی-در-معماری-معاصر
پاورپوینت مفهوم شکل گرایی در معماری معاصر
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 181
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد مفهوم شکل گرایی در معماری معاصر در 35 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، مفهوم شکل گرایی در معماری معاصر،شکل گرایی،شکل گرایی در معماری،معماری شکل گرا ،معماری شکل گرا معاصر،نگرش شکل گرایی به معماری ایران،معماری مدرن،معماری معاصر و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

تاثیر معماری شکل گرا معاصر

اصطلاح فرم به معنای شکل و پیکربندی ساختمان است، فرم و در مقابل آن فضا از عناصر اولیه معماری شکل گرا تشکیل شده است. ارتباط دو طرفه بسیار ضروری است زیرا هدف از طراحی خلق فضایی برای پناه گرفتن دایمی انسان و سکونت وی است. فرم های منظم در اغلب ساختمان ها دیده شده است جایی که یک یا بیش از یک عنصر به طور منظم در طراحی تکرار شده است. چنین طراحی به راحتی با خط آسمان ترکیب شده است بدون تاثیر خارق العاده ای بر روی محیط و ظاهر بسیار مسالمت آمیز و آرامی را برای ناظر به وجود آورده است. چنین طراحی هایی متقارن و با ثبات در طبیعت هستند. فرم های نامنظم در طبیعت ناهمسان هستند و در دید ناظر بی نظم و آشفته است. تمامی عناصر به صورت پازل کنار یکدیگر چیده شده و طراحی منحصر به فردی را خلق کرده که نسبت ساختمان های پیرامون بسیار چالش برانگیز است.

معماری شکل گرا چیست ؟

فرم معماری، نقطه ی تماس بین توده و فضاست. فرم های معماری ، بافت ها، مصالح، مدولار نور و سایه، رنگ همگی به نحوی با هم ترکیب شده تا کیفیت و جوهر فضا را معرفی کنند. کیفیت معماری قابل تعیین توسط مهارت های طراح در کاربرد و مرتبط ساختن عناصر هم در فضای داخلی و هم در محیط پیرامون ساختمان است. فرم منظم یا نامنظم، تغییر شکل (افزایشی یا کاهشی) در فرم موجود، طراحی را بسیار منحصر به فرد و جذاب می کند. این امر سبب از بین رفتن فرم نخستین شده به نحوی که ساختمان به طور کامل متمایز از فرایند های پیشین است. چنین تغییر و تحولی توسط دستکاری های گسسته در طراحی قابل اجراست. فرم در معماری شکل گرا نقش ضروری دارد و موضوعی قابل بحث است. تنها شکل و پیکربندی ساختمان نیست بلکه عبارت است از عناصر متعددی که نقطه، خط، صفحه و حجم را در بر گرفته است. هر معماری بدون فرم قابل تصور نیست.

معماری شکل گرا

آثار معروف معماری شکل گرا

99 درصد از آثار زاها حدید ، فرانک گری ، پیتر آیزنمن، کالاتراو و رم کولهاوس فرم های نامنظمی هستند که دستاوردی منحصر به فرد دارند:

مرکز استاتا (کمبریج، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا)

خانه رقص (پراگ، جمهوری چک)

ساختمان نورد (هانوفر آلمان)

بنای فوتوروسکوپ (پواتیه، فرانسه)

برج کپسولی (توکیو، ژاپن)

موزه گوگنهایم (بیلبائو، اسپانیا)

ورزشگاه ملی پکن(چین)

تالار شهر (لندن، انگلستان)

مرکز فرهنگی حیدر علی اف (باکو، آذربایجان)

خانه کج (لهستان)

موزه هنرهای معاصر (برزیل)

نگرش شکل گرایی به معماری ایران

در خلال گذشته ی پیچیده ی فرهنگی و سیاسی ایران، معماری ایرانی به ویژگی های بومی منحصر به فردی دست یافته است. طراحی مساجد یادمانی معاصر بازتابی از معماری مذهبی گذشته و طراحی معماران معاصری است که نگران تعریف مکان در طراحی غیرسکولار هستند. معماری شکل گرا ایران دارای زیبایی است که با معنویت گذشته در ارتباط و تلاش برای یافتن راه خویش در آینده است.

شکل گرایی در معماری معاصر؛ معماری شکل گرا چیست ؟

در آینده‌ای نزدیک، با به عرصه آمدن تکنولوژی‌های نوین و علوم جدید، معماری نیز بر اساس شکل گرایی در معماری معاصر در قالب مفاهیم جدیدی تعریف خواهد شد. یکی از مبانی بنیادین در معماری یعنی نسبت فرم و عملکرد، مورد بحث خواهد بود. فرم به هر دو ساختار داخلی و خارجی و به اصولی که به کل آن وحدت می‌بخشد، بستگی دارد. فرمی که یک طرح معماری به خود می‌گیرد، عملکرد ساختمان را کنترل خواهد کرد.

شناخت عملکرد یک فضا قبل از ادراک فرم آن صورت می‌پذیرد. از سوی دیگر فرم می‌باید قابلیت‌های بالقوه لازم را برای تأمین و پذیرش آن عملکردها دارا باشد. عملکرد هر فرم نیز بر اساس مفاهیم محتوایی آن معنا پیدا می‌کند. در رویکرد مدرنیستی، عملکردی که هر فرم پیدا می‌کند به عنوان یک ضابطه و قرارداد از خ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت مفهوم شکل گرایی در معماری معاصر مفهوم شکل گرایی در معم ،

  

پاورپوینت-مفهوم-تفکر-راهبردی-و-خلاقیت-حل-مساله
پاورپوینت مفهوم تفکر راهبردی و خلاقیت حل مساله
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 1930
قیمت: 6600 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد مفهوم تفکر راهبردی و خلاقیت حل مساله در 70 اسلاید کامل و شامل مفهوم تفکر راهبردی و خلاقیت حل مساله،مفهوم خلاقیت و نوآوری در زندگی کاری,خلاقیت,خلاقیت در کار,خلاقیت و نوآوری در کسب و کار ,خلاقیت در زندگی کاری, مدیران خلاق,خلاقیت در مدیریت,خلاقیت حل مسئله،تعریف نوآوری و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

خلاقیت

*تعدادی از تعاریف نوآوری در منابع معتبر مدیریتی در این بخش ارائه می شود: (5و7و13)


*نوآوری فرایند اخذ ایده خلاق و تبدیل آن به محصول، خدمات و روش‌های جدید عملیات است.

*o نوآوری عبارت از کاربردی ساختن افکار و اندیشه‌های نو ناشی از خلاقیت است.

*o نوآوری به معنای اندیشه خلاق تحقق یافته است.

*o منظور از نوآوری، خلاقیت متجلی شده و به مرحله عمل رسیده است.

*o نوآوری ارائه محصول، فرایند و خدمات جدید به بازار است.
*
1-توانایی حل مسایلی که فرد قبلا حل آنها را نیاموخته است(Weisberg)

2-فرآیندی که نتیجه آن کار تازه ای باشد که توسط گروهی در یک زمان مفید و ارزشمند تلقی شود.(Stein)

مدیران موفق به خوبی می دانند که عوامل بازدارنده ظهور خلاقیت ؛ مهمتر از وجود استعداد خلاقیت است ؛‌چون که در صورت آزادسازی ذهن از پیش فرض ها و الگوهای رفتاری ؛ در مدت زمان کوتاهی می توان قدرت خلاقیت و عملی کردن فکر ها و اندیشه های کارکنان را به طور چشمگیری افزایش داد.

در این مسیر بروز و ایجاد خلاقیت ممکن است موانع زیادی به وجود بیاید که مدیران موفق به خوبی با این مسائل آشنا هستند و می دانند که ایجاد خلاقیت و نوآوری در وجود کارکنان با رفع این موانع به وجود می آید..

خلاقیت عملکردی برگرفته از دانش، کنجکاوی، خیال‌پردازی و ارزیابی است. هرچه دانش و کنجکاوی‌تان بیشتر باشد، ایده‌ها و الگوهای بیشتر و درنتیجه محصولات و خدمات نوآورانه‌تری خلق می‌کنید. اما دانش به‌تنهایی باعث ایجاد الگوهای نو نمی‌شود. روش‌های مختلف باید از صافی آزمون و خطا بگذرند. سپس ایده‌های نوظهور باید ارزیابی و به ایده‌های کاربردی تبدیل شوند. خلاقیت درواقع فرایند است.

برای درک بهتر این فرایند باید 3 سطح مهم خلاقیت را بشناسید؛ کشف، اختراع یا ابتکار و خلق

شرکت‌هایی که در دسته‌ی موفق‌ترین‌ها قرار می‌گیرند، معمولا در زمره‌ی خلاق‌ترین‌ و نوآورترین‌ها نیز جای می‌گیرند. این کسب‌وکارها از کار دیگران الگوبرداری نمی‌کنند، اما ممکن است از ایده‌های نوآورانه‌ی دیگران مانند سکوی پرتابی به‌سوی خلق محصول، خدمت یا کاربردی بی‌مانند بهره بگیرند. این شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای رقابت با رقبا خودشان را از آنها متمایز کنند. اگر متوجه کپی‌برداری دیگران از خودشان شوند، محصولی نو و بهتر خلق می‌کنند. به‌عبارت دیگر آنها از قابلیت خلاقیت و نوآوری برای دست‌یابی به موفقیت بلندمدت بهره می‌گیرند.

هر کسب‌وکاری فارغ از زمینه‌ی فعالیت، نوع محصول یا خدمات و مهارت‌هایش می‌تواند با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در دسته‌ی کسب‌وکارهای موفق قرار بگیرد. کافی است خلاقیت و نوآوری را در همه‌ی ابعاد کسب‌وکارتان به‌کار بگیرید تا در بازار پیش‌رو و جلوتر از رقبا باشید. مطالعه‌ی این مطلب در دست‌یابی به این هدف کمک‌تان می‌کند.

چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری را درکسب و کار

ارسال شده توسط : Adminروشن خرداد 03, 1396در: خلاقیت, کسب و کاربدون دیدگاه چاپ ایمیل

ایجاد خلاقیت و نوآوری در کسب و کار یکی از وظایف و ویژگی های اصلی مدیران موفق است .

برای اینکه آن ها به خوبی می دانند که برای پیشرفت کسب و کار به خلاقیت و نوآوری نیازمند هستند و با داشتن روحیه خلاق و نوآور میتوان یک کسب و کار موفقی داشت.

برای اینکه مجموعه خودمان را از افراد خلاق و نوآور تشکیل دهیم و یا این که فرایند خلاقیت و نوآوری را در وجود آنها بیدار کنیم.

هر چه خلاقیت و نوآوری بیشتر باشد گام های موفقیت مجموعه کسب و کار و سازمان بلند تر و محکم تر خواهد بود.

در این مقاله سعی شده است که نگاه نو و تازه ای داشته باشیم که چگونه خلاقیت و نوآوری را در سازمان خود ایجاد کنیم و یا ارتقا ببخشیم.

با تامل در مجموعه دستاوردهای فرهنگی انسان ها در بخش های مختلف ؛ تجهیزات و وسایلی که لوازم زندگی انسان های امروزه را تشکیل داده است؛‌ به سادگی متوجه خواهیم شد که معمولی ترین وسایل موجود در زندگی انسان ها مثل ظروف غذا و یخچال و اجاق گاز؛‌ میز و صندلی و تلویزیون و سایر لوازم موجود در اطراف ما ؛‌محصول و زاده خلاقیت و نوآوری افرادی بودند که سعی داشتند با ایجاد ابتکارات و فکر کردن و عملی کردن آنها این وسایل ها را به وجود بیاورند.

به عبارتی دیگه خلاقیت و نوآوری همین فکر کردن و عملی کردن و برطرف کردن نیازها است.

خلاقیت از دیدگاه مدیران موفق

اندیشمندان و دانشمندان بزرگ تعریف های متفاوتی از خلاقیت داشته اند، بطوریکه خلاقیت به روش های متعددی تعریف شده است.

و هر کدام از این تعریف ها ممکن است صرفا یک بخش و یک بعد از خلاقیت را تعریف کرده باشد.

دانشمند هربرت فوکوس :‌

خلاقیت عبارت است از هر نوع تفکری که مساله ای را به طور مفید و بدیع حل کند.

دانشمند سیدل:

توانایی ربط دادن و وصل کردن موضوع ها ؛‌صرف نظر از اینکه در چه حوزه ای یا زمینه ای انجام می گیرد.

دانشمند اریک فروم :

خلاقیت توانایی آگاه شدن و پاسخ دادن است.

دانشمند ابراهام مازلو:

از یک تاجر چنین آموختم که ایجاد یک موسسه تجاری یک نوع خلاقیت است و ‌از یک ورزشکار آموختم که حمله ی کارآمد در هنگام بازی ممکن است یک نوع خلاقیت باشد.

با این تعریف ها مدیران موفق هم از خلاقیت چنین برداشت می کند؛ که به طور کلی ؛ خلاقیت عبارت است از به کارگیری توانایی ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید و همچنین خلاقیت ممکن است در بخش های مختلف یک سازمان و نزد هر کدام از یک کارکنان سازمان ما باشد و به همین دلیل است که مدیران موفق شرایطی را ایجاد می کنند که هر کدام یک از کارکنان اجازه ایجاد خلاقیت را داشته باشند و سعی می کنند که رابطه ای بین انگیزه در کسب وکار و خلاقیت را وجود بیاورند.

بدیهی است که پایه و اساس فعالیت با هر تعریفی و زاویه نگاهی بر مبنای تفکر کردن است.

چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری را درکسب و کار

موانع خلاقیت ا

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت مفهوم تفکر راهبردی و خلاقیت حل مساله تفکر راهبردی و خل ،

  

پاورپوینت-مدیریت-تفکر-و-برنامه-ریزی-راهبردی-استراتژیک-
پاورپوینت مدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی (استراتژیک)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 140
حجم فایل: 580
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در موردمدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی در 140 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، مزایای مدیریت استراتژیک مدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی ،استراتژیک،برنامه ریزی راهبردی،برنامه ریزی استراتژیک،مدیریت سازمانی،مدیریت تفکر ،مزایای مدیریت استراتژیک،مدیریت استراتژی ،مدیریت،سازمان،و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

واژه استراتژی را که از لغت یونانی استراتژیا گرفته شده و ابتدا در علوم نظامی مطرح شده است . (ریشه این لغت ،کلمه استراتگوس به معنای فرمانده لشکری – کشوری است)
استراتژی یک برنامه واحد ، همه جانبه و تلفیقی است که محاسن یا نقاط قوت اصلی سازمان را با عوامل و تغییرات محیط مربوط می سازد و به نحوی طراحی می شود که با اجرای صحیح آن از دستیابی به اهداف اصلی سازمان اطمینان حاصل شود.
مدیریت استراتژیک فرایندی است که به وسیله آن مدیران برای ، دراز مدت ،فعالیت های سازمان و اهداف را تعیین کرده و استراتژی های نیل به این اهداف را با توجه به شرایط داخلی و خارجی طراحی و برنامه های عملی ( عملیاتی ) برای اجرای استراتژی ها را انتخاب می کنند.
مدیریت استراتژیک فرایندی پویا است .
برنامه ریزی استراتژیک نباید به عنوان یک تخصص مدیران سطح بالا شمرده شود وتوسط برنامه ریزان حرفه ای انجام گرفته و سپس از طرف مدیرعامل تصویب و توسط مسئولان قسمت ها به مورد اجرا گذاشته شود . بلکه استراتژی سازی و اجرای استراتژی وظیفه ای است که شامل دخالت مدیران آن بخش هایی از بیمارستان می باشد که انتظار می رود نتایج استراتژیک در آن ها حاصل شود .

محول کردن مسئولیت و اختیار طراحی استراتژی به کسانی که در نهایت باید آن را عمل کرده و به کار گیرند ، سبب ایجاد تعهد مستقیم در قبال موفقیت یا شکست استراتژیک در بین آنها می شود .
*در تفکر استراتژیکیک تصویر بزرگ و یکپارچه و در عین حال کلی و فاقد دقت از محیط کسب و کار شکل می گیرد. این شیوه نگرش لازمه کشف قواعد اثربخش و به کار گیری آن ها در راستای پاسخ به مشتری است. در حالی که برنامه ریزی استراتژیک با تمرکز بر روی چشم انداز و جزئیات استراتژی خلق شده، داده های دقیق برای پیاده سازی اس تراتژی را فراهم می سازد. تفکر استراتژیک جهت گیری مناسب سازمان را مشخص می سازد و برنامه ریزی استراتژیک سازمان را در جهت مشخص شده به پیش می برد. تفکر استراتژیک با سنتز عوامل مؤثر محیطی و درونی تصویر یکپارچه ای از فضای کسب و کار را در ذهن ایجاد کرده و زمینه را برای خلق پاسخ های خلاقانه و بدیع به نیازهای بازار فراهم می سازد و برنامه ریزی استراتژیک با با روش های تحلیلی، اهداف استراتژیک را به برنامه ها و اهداف سالیانه و کوتاه مدت تبدیل کرده و گام های لازم برای پیاده سازی استراتژی خلق را فرموله می کند. شاید با این دیدگاه بهتر باشد برنامه ریزی استراتژیک( برنامه ریزی استراتژی ) ، ابزاری برای پیاده سازی چشم انداز حاصل از تفکر استراتژیک تلقی شود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت مدیریت تفکر و برنامه ریزی راهبردی (استراتژیک) مدیریت ت ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

مقاله ارزشیابی... ، طرح درس و پاورپوینت... ، پاورپوینت بررسی... ، پاورپوینت تحلیل... ، مقالات و مطالب... ، بررسی جاذبه های... ، پاورپوینت درباره... ، پکیج آموزش ویدئویی... ، رابطه بین هزینه... ، رابطه سبک های... ، راهنمای مفید تریدر... ، راههای تقویت مشارکت... ، راههای مختلف کسب... ، ربا و راه‏های گریز... ، ربات تبلیغ بین... ، رزومه اصول رزومه... ، رساله ، رساله با عنوان... ، رساله ترمینال... ، رساله دکتری مدیریت... ، رساله راه آهن راه... ، رساله طراحی ساختمان... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله مرکز طراحی... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله نقش مدیریت... ، رساله نمایشگاه مد و... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله پروژه کامل... ، رساله پروژه کامل... ، رشته نرم افزار بازی... ، رندر مکس ، رندرها ، روش تدریس تجربیات... ، روش های تولید پیچ و... ، روشهای ازدیاد... ، ریاضی مهندسی بهترین... ، ریکاوری اطلاعات... ، زبان انگلیسی... ، زنان و... ، زندانی در حقوق و... ، زندگی نامه ابوریحان... ، زندگی نامه کامل... ، زندگینامه توماس... ، زیست شناسی و... ، ژئوپلیتیک مرز ایران... ، سئو پاورپوینت سئو... ، ساخت آلات چوبی ,... ، ساختمان با اسکلت... ، ساختمان فلزی... ، ساختمان زلزله پاورپو ، ساختمان مراحل اجرای... ، سازه غشایی ویژگی... ، سازه های... ، سازه های مهندسی... ، سایت اتوماتیک... ، سایت دانشجویار ، سبک معماری در دوره... ، سبک رهبری- مجموعه... ، سر و گردن بدن... ، سقف های مرکب با... ، سقفهای ساختمانی... ، سنجش اعتماد عمومی... ، سنجش شاخص های تاثیر... ، سوال همراه جواب... ، سوالات آیین نامه... ، سوالات تخصصی... ، سوالات مصاحبه... ، سوالات های مصاحبه... ، سوپر پانل و تری دی... ، سورس برنامه ساخت... ، سورس تقویم... ، سیر تا پیاز معماری... ، سیستم اطلاعات... ، سیستم انتقال... ، سیستم تلفن و شبکه... ، سیستم های... ، سیمای جامعه ایران... ، شبکه‌های عصبی... ، شبیه سازی موانع عقب... ، شبکه های اختصاصی... ، شبکه های بی سیم... ، شرایط رای قابل... ، شرط ترک ازدواج مجدد... ، شرکت ایران... ، شستشوی... ، شناسایی و اجرای... ، شیپ فایل... ، شیمی 2 و... ، شکل گرایی در معماری... ، صد نکته در پایانامه... ، صدای صنوبر دانلود... ، صنعت نساجی ترکیه و... ، ضرورت ایجاد جایگاه... ، ضمانت اجرای تخلف از... ، طراحی الگوی ارزیابی... ، طراحی بهینه شبکه... ، طراحی بیمارستان -... ، طراحی پیچ هادی... ، طراحی خانه موسیقی... ، طراحی ساختمانهای... ، طراحی سایت سایت... ، طراحی سیستم بودجه... ، طراحی فضای... ، طراحی مجتمع تجاری (... ، طراحی معماری مجتمع... ، طراحی هتل5... ، طراحی و جانمایی... ، طراحی و شبیه سازی... ، طراحی و شبیه­ سازی... ، طرح 5 معماری مجتمع... ، طرح اجرائی و... ، طرح ایجادآموزشگاه... ، طرح بازاریابی مواد... ، طرح پژوهشی صرفه... ، طرح تفصیلی منطقه 5... ، طرح توجیه فنی-مالی... ، طرح توجیهی طرح... ، طرح توجیهی آموزش و... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی تاسیس... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی جعبه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روشن و... ، طرح توجیهی ساعت... ، طرح توجیهی سنجش... ، طرح توجیهی ضد عفونی... ، طرح توجیهی قطع آب... ، طرح توجیهی کارخانه... ، طرح توجیهی گیم... ، طرح توجیهی... ، طرح توجیهی مقدماتی... ، طرح توجیهی کارگاه... ، طرح جابر با موضوع... ، (NAP)پروژه تبلیغات... ، «اصالة الصّحة»یا... ، 10 مقاله و کتاب... ، 10 نرم افزار برای... ، 101 جمله... ، 171 مقاله فارسی... ، 44 مقاله فارسی در... ، Arc GIS پاورپوینت... ، daneshjjoyar ، DBT کارگاه... ، Deep Web مستند دیپ... ، DNA خالص سازی... ، Essential Skills... ، MODERN... ، psd سی اچ... ، Research involving... ، WP Live Chat افزونه... ، XRF پاورپوینت بررسی... ، آبجکت میز و... ، آبجکت وسایل... ، آبگرمکن آبگرمکن های... ، آتش نشانی مطالعات... ، أرض واصیة مقاله با... ، آزمایش خمش تیرهای... ، آزمایش دانه بندی... ، آزمایشگاه قارچشناسی... ، آزمایشگاه مکانیک... ، آزمون گیر آنلاین... ، آسم، آسم ورزشی و... ، آسیب شناسی برنامه... ، آشنایی با... ، آشنایی با جوشکاری... ، آشنایی با زمین... ، آشنایی با... ، آشنایی با سیستم... ، آشنایی با شرکت... ، آشنایی با ورزش تنیس... ، آشنایی به مبحث هوش... ، آفت کرم پاورپوینت... ، آلدیکو (پیشرفت... ، آمار و مدل سازی مدل... ، آموزش 33 امضا گالری... ، آموزش اتوکد سه... ، آموزش اتوکد آموزش... ، آموزش تصویری نرم... ، آموزش ساخت ،ارسال و... ، آموزش ساخت سازه... ، آموزش نرم... ، آموزش و اشنایی با... ، آموزش کامل خط فرمان... ، آموزش کد نویسی و... ، آموزشhtmlوxhtml html ، آنالیز کارخانه... ، آنالیز دستگاه... ، آنالیزهای اکسرژی... ، آنتن ها امواج... ، اپیدمیولوژی پاورپوین ، اتوکد سایت پلان... ، اتوکد مخزن بتنی 500... ، اتوکدبرنامه فیزیکی... ، اتوکدمدرسه(پلان-مقطع ، اتیمولوژی اسامی... ، اثبات ولایت و امامت... ، اثر شوری و قلیائیت... ، اثرات بازی گروهی و... ، اثربخشی درمان... ، اثرکیفیت حسابرسی بر... ، اجتماعی شدن... ، اجرای احکام مدنی... ، احادیث نماز احادیث... ، اختلاط بتن : از... ، اختلال... ، ادبیات پاورپوینت... ، ارائه روشی برای... ، ارائه مدل یا الگویی... ، ارتباط بین حجم... ، ارتباط سبکهای... ، ارزش دفتری به ارزش... ، ارزیابی اثر بخشی... ، ارزیابی تأثیر... ، ارزیابی تاثیر معیار... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عملکرد حوزه... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عوامل... ، استاندار ساختن... ، استاندارد... ، استخدام کار در... ، استراتژی توسعه کسب... ، استراتژی کنترل توان... ، اشتغال غیر رسمی... ، اشنایی به ترفندهای... ، اصول... ، اصول اخلاقی معاصر... ، اصول مقاله نویسی... ، اطلاعات مهم درباره... ، اعتیاد به... ، افزونه Quick Index... ، اقتصاد آمریکا چگونه... ، اقتصاد در... ، اقتصاد مبتنی بر... ، اقتصاد بودجه... ، اقلام تعهدی درصدی... ، الزام آور بودن تعهد... ، الگوریتم رقابت... ، الکترون پاورپوینت... ، الکترونیک... ، اموزش... ، اموزش ساخت ربات... ، اموزش مبتدی تا حرفه... ، امکان سنجی انرژی... ، انتشار و انتقال... ، اندازه گیری در... ، اندیکاتور فوق حرفه... ، انگلیسی 2 پاورپوینت... ، انواع سقف های رایج... ، انواع سقفهای... ، انواع سوئیچ­های... ، انواع طلاق و مصادیق... ، انواع نمای... ، اهدای اعضا پس از... ، ای پی ip گرفتن ای... ، بات تلگرامی تپ... ، بادگیر در... ، بازاریابی... ، بازاریابی... ، بازی پطروف شروع... ، بازی سازی udk دوره... ، بافتهای... ، بانک ایمیل ایرانی... ، بتن پاورپوینت نقش... ، بدنسازی حرفه... ، برترین راه برای... ، بررسی آثار تابعیت... ، بررسی آزمایشات... ، بررسی اثرات... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط سطوح... ، بررسی اشتباه در... ، بررسی اصل استقلال... ، بررسی امکان سنجی... ، بررسی بخشی از کاستی... ، بررسی پتانسیل های... ، بررسی تأثیر اجزای... ، بررسی تأثیر تغییر... ، بررسی تأثیر خدمات... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ