سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
مفهوم-انسان-شناسی-یا-آنتروپولوژی
مفهوم انسان شناسی یا آنتروپولوژی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 115
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این فایل در مورد

مفهوم انسان شناسی یا آنتروپولوژی

در 45صفحه کامل و شامل مقدمه،تعریف،رابطه بین انسان‌شناسی و عصب پژوهی،انسان شناسی،عصب پژوهی،انسان‌شناسی‌، آنتروپولوژی، anthropology ،انسان‌شناسی یا مردم‌شناسی،دانش انسان‌شناسی، و...و منابع می باشد.

فهرست
مقدمه 3
تعریف 4
انسان‌شناسی یا مردم‌شناسی 5
آغاز علم مردم‌شناسی 5
تاریخچه انسان شناسی 5
تعریف انسان¬شناسی 7
هدف 8
شاخه‌ها 8
مردم‌شناسی زیستی (کالبدی) 8
مردم‌شناسی فرهنگی 8
نظریه‌ها و مکاتب 9
مکتب تکاملی (تطورگرایی) 9
مکتب اشاعه 9
آلمان 10
انگلیس 10
ایالات متحده آمریکا 10
مکتب کارکردگرایی (فونکسیونالیزم) 10
امیل دورکیم 10
مکتب ساختار گرایی 11
روش تحقیق 11
روش پهنانگر 11
روش ژرفانگر 11
مردم‌نگاری و مردم‌شناسی 11
ارتباط با سایر علوم 12
مردم‌شناسی در ایران 12
مردم‌شناسی در ایران دوره اسلامی 12
سخن آخرین 25
انواع انسان¬شناسی 27
انسان¬شناسی فلسفی؛ 28
انسان¬شناسی دینی؛ 29
ضرورت انسان¬شناسی 30
موجودیت، اعتبار و جهت¬گیری علوم انسانی 31
تأثیر در علوم تجربی؛ 32
انسان¬شناسی در حوزه معارف دینی 33
انسان¬شناسی و مسأله خداشناسی؛ 33
انسان¬شناسی و مسأله نبوت و امامت؛ 33
انسان¬شناسی و مسأله معاد؛ 34
انسان¬شناسی و علم اخلاق؛ 34
بحران¬های انسان¬شناسی 34
نتیجه 38
انسان در اسلام 39
ارزشهای انسان 40
انسان زشت است یا زیبا ؟ 43
منابع 44


مقدمه

انسان‌شناسی یا آنتروپولوژی : anthropology بخشی از علوم اجتماعی است و علم گسترده در خصوص توضیح ابعاد وجودی انسان است، که حوزه گسترده‌ای از فرهنگ تا تاریخ تکامل انسان را در برمی‌گیرد. ریشه‌های آن در علوم انسانی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی است. ماهیت انسان‌شناسی از دیرباز، مقایسه بین فرهنگی بوده‌است و نسبی‌گرایی فرهنگی، اصلی اساسی در روش تحقیق انسان‌شناسی شده‌است.

مردم‌شناسی علم است و از این رو قادر به تبیین، پیش بینی و کنترل روابط پایدار بین نمودهای حوزه فرهنگ انسانی یا جامعه بشری است. در دو دهه اخیر و به ویژه پس از تلاش های جان کاچیوپو(Cacioppo) در آمریکا و تاسیس انجمن علمی عصب پژوهی اجتماعی (Society for Social Neuroscience) در دانشگاه شیکاگو که فعالیت های خود را از سال2010 آغاز کرده است، مفاهیم و واژگانی چون عصب پژوهی فرهنگی (cultural neuroscience)، عصب-انسان شناسی (neuroanthropology) و قوم-عصب شناسی عصبی(ethno-neurology) هر چه بیش از پیش مطرح شده اند. این علوم در حوزه فرهنگ به دنبال مباحث گسترده ای رشد کردند که از سال ها ی دهه 1960 با استفاده از دستاوردهای روزافزون ژنتیک، کردارشناسی جانوری (ethology) و زبان شناسی و همچنین روان شناسی اجتماعی و کاربرد آنها در انسان شناسی امکان پذیر شدند. مسئله به صورت بسیار خلاصه در آن بود که پس از جنگ جهانی دوم و فجایعی که در آن به دلیل نفرت های نژادی انجام گرفته بودند و همچنین الوده شدن گروه اندکی از انسان شناسان و پزشکان در آن به ویژه از خلال آنچه «انسان سنجی» (anthropometry) و آزمایش های بیرحمانه زیست شناسانه بودند، اعتبار دانش های زیستی در نزد فرهنگ شناسان و جامعه شناسان به شدت کاهش یافته و تلاش داشتند که فرهنگ را تنها در روابطی غیر زیستی تعریف و درک کنند. اما تحول مطالعات و پژوهش های میدانی نشان داد که این کارنه عملی است و نه علمی. از این روی آوردن به طرف درک انسان و نظام های اجتماعی به مثابه پدیده های غیر قابل تفکیک از زمینه زیستی، ژنتیکی و رفتاری شان هر چه بیشتر در دستور کار فرهنگ شناسان قرار گرفت. از سوی دیگر تحول مشابهی نیز در زمینه علوم پزشکی رخ داد که نه تنها به رشد انسان شناسی پزشکی (medical anthropology)(در حوزه بیماری ها و سلامت در معنای مدرن آن) بلکه به رشد دانش قومی (ethnoscience) و قوم پزشکی (ethnomedecine) ( در زمینه اشکال سنتی و آلترناتیو پزشکی و دانش های بومی در این زمینه) یاری رساندند.

تعریف

?ntropolo?i، معنی اصطلاح اتنولوژی است و از سال 1787 «شوان Chavanne» سویسی آن را به کار برده‌است. این رشته، اکنون برای مطالعه جوامع ابتدایی و انسان فسیل در کنار انسان‌شناسی جسمانی به کار می‌رود. مردم‌شناسی زندگی اجتماعی و حیات فکری و فرهنگ انسان را با توجه به سیر تاریخی و مناسبات طبیعی و اجتماعی بررسی می‌کند و ویژگی‌های جسمانی و زندگی فکری و فرهنگی انسان‌های نخستین و جوامع ابتدایی را می‌کاود. می‌توان گفت این علم آیینه تمام نمای جامعه معاصر است یعنی می‌تواند علل به وجود آمدن سازمان‌ها و بنیان‌های کهن فرهنگی جامعه بشری را که برخی در جوامع معاصر رایج و برخی دیگر متروک شده‌اند کشف نماید.

انسان‌شناسی یا مردم‌شناسی

تحقیقات و نظرات متخصصان این رشته‌ها نشان داده‌است که هرجا مطالعه درباره انسان به صورتی عمومی و کلی و همه‌جانبه است اصطلاح آنتروپولوژی، و هر جا به صورتی منطقه‌ای، محدود و مربوط به یک زمینه است، اصطلاح اتنولوژی به کار می‌رود. در سال 1349 «شورای وضع و قبول لغات و اصطلاحات اجتماعی» با در نظر گرفتن همه جوانب و مراتب، اصطلاح انسان‌شناسی را در مقابل کلمه آنتروپولوژی، به مفهوم وسیع کلمه (مطالعه عمومی انسان، شامل جسمانی، باستانی، تاریخی، اجتماعی و فرهنگی) و اصطلاح مردم‌شناسی را در مقابل کلمه اتنولوژی، به معنی مطالعه هر یک از نهادهای انسانی (اقتصادی، اجتماعی، دینی، سنتی و فرهنگی) در محدوده معین برگزید.

آغاز علم مردم‌شناسی

آغاز علم مردم‌شناسی را باید در نیمه قرن نوزدهم قرار داد. در این زمان است که برای نخستین بار با ظهور گروهی از نهادها روبه رو می‌شویم که تلاش می‌کنند از مجموعه داده‌های گردآوری شده به وسیله جهانگردان، میسیونرها و فاتحان از یک سو و مجموعه تفکرات فلسفی و اجتماعی گروهی از اندیشمندان اروپایی درباره آن داده‌ها و درباره ذات و سرنوشت انسان از سوی دیگر، دست به تألیف زده و علمی تازه را با مکانیسم‌ها و روش‌شناسی خاص آن به وجود بیاورند. مردم‌شناسی عمدتاً در کشورهای انگلیس، فرانسه و ایالات متحد آمریکا پدید آمد و رشد کرد. در انگلیس مردم‌شناسی فرهنگی که از داشتن هدف‌های استعماری نیز برکنار نبود به مطالعه اقوام آفریقایی و آسیایی دست یازید و در فرانسه عموماً مردم‌شناسی جنبه فلسفی به خود گرفت و به کار میدانی چندانی دست نزد. برجسته‌ترین مردم‌شناس فرانسوی، لوی استراوس است که بر روش تحقیق علمی تأکید کرد و به زبان‌شناسی و تفسیر اسطوره‌ها پرداخت. در ایالات متحده آمریکا، فرانز بوآس، مالینوفسکی، کروبر، مارگارت مید، روث بندیکت، لسلی وایت و دیگران به مطالعات مردم‌شناسی دامنه‌داری دست زدند و سپس امکان تزاید این میراث اصیل معرفتی را به دیگران وانهادند. بدین ترتیب شاهد آن هستیم که از نیمه دوم قرن نوزدهم مردم‌شناسی یا انسان‌شناسی، چه به مفهوم شناخت موجودیت بیولوژیک انسان و چه به عنوان شناخت موجودیت فرهنگی انسان، وارد محافل علمی می‌شود دیدگاه بوآس درباره جامعیّت انسان‌شناسی به عنوان معرفتی علمی که همه جوانب زیست انسانی را در بر می‌گیرد، باعث شده تا امروزه در دانشگاه‌های آمریکای شمالی انسان‌شناسی به عنوان علمی چهار شاخه‌ای شناخته شود: انسان‌شناسی فرهنگی، انسان‌شناسی زیستی (یا انسان‌شناسی کالبدی)، انسان‌شناسی زبان (یا زبان‌شناسی)، باستان‌شناسی.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید مفهوم انسان شناسی یا آنتروپولوژی انسان شناسی آنتروپولوژی ،

  

پاورپوینت-انواع-سقفهای-ساختمانی-سنتی-و-مدرن
پاورپوینت انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 190
حجم فایل: 3818
قیمت: 7500 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن در 190 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن،سقف چوبی،سقف طاق ضربی، سقف تیرچه بتنی و بلوک،سقف تیرچه فلزی و بلوک،سقف پوسته بتنی،دال ها،سقف کاذب 8- سقف کرمیت، سقف نیازیت،سقف سیاک،سقف های مجوف بادکنکی،سقف روفیکس،سقف کامپوزیت،سقفهای فضایی و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

سقف به سطح بالایی یک اتاق یا یک سازه گویند. در ساختمان‌های یک طبقه سقف برای محافظت از نور آفتاب، برودت، باران و برف و در ساختمان‌های چند طبقه علاوه بر این کار برای جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می‌شود به گونه‌ای که سقف یکی زمین دیگری محسوب می‌شود. در مناطق سردسیر ارتفاع سقف تا کف معمولاً کم می‌باشد تا محل راحتتر گرم شود و در مناطق گرمسیر به خاطر جریان داشتن هوا عموماً ارتفاع سقف زیادتر می‌باشد

دیوارها می توانند هر فضایی را محصور نمایند ، اما سقف هر فضایی را امن می نماید . سقف ها به فضا آسایش می بخشند و آنها را از هجوم عوامل طبیعی مانند آفتاب و برف و باران حفظ می نمایند . به کمک سقف ها همانطور که در یک قفسه کتابخانه دیده می شود می توانیم ساختمان را به طبقات متعدد تقسیم نماییم در حقیقت ، دیوارها محیط اطراف خود را در جهت افقی تقسیم می کنند و سقف ها محیط را در جهت قایم تقسیم می نمایند. در این مطلب با انواع سقف ها به صورت خلاصه ومفیدآشنا میشوید.تا انتهای مطلب با پیمانساز همراه باشید


سقف‌های کامپوزیت در سازه‌های فلزی سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک‌ها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده می‌شود که این ناودانی‌ها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف می‌شوند.

این نوع سقف صرفا در اسکلت فلزی قابل اجرا است.
اجزای تشکیل دهنده آن شامل تیرهای فرعی ( لانه زنبوری-پروفیل ) برشگیر ، بتن و آرماتور حرارتی می باشد.
سقف‌های کامپوزیت در سازه‌های فلزی سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک‌ها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده می‌شود که این ناودانی‌ها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف می‌شوند.

این نوع سقف صرفا در اسکلت فلزی قابل اجرا است.
اجزای تشکیل دهنده آن شامل تیرهای فرعی ( لانه زنبوری-پروفیل ) برشگیر ، بتن و آرماتور حرارتی می باشد.
از آنجایی که برای اجرای سقف کامپوزیت به شمع بندی نیازی نیست این امکان وجود دارد که چند سقف را به طور همزمان بتن ریزی نمود که تخته ها یا ورق های قالب بندی را نباید به هیچ وجه زودتر از زمان موعد باز کرد.سقف های کمپوزیت سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن برای اینکه یکپارچگی این سقف رعایت شوند شود از برشگیر (نبشی)استفاده می شود که این نبشی با بتن درگیری ایجاد کرده و یکپارچگی درست می کند و چون تیرهای فرعی کمپوزیت به علت گیردار بودن تیرهای اصلی و با توجه به لنگر پوش (لنگر زلزله) بتن روی تیرهای اصلی نمی تواند به مقاومتش کمک کند .
میلگردهایی که روی سقف کامپوزیت قرار دارند میلگردهایی حرارتی هستند که در جهت مخالف با تیرهایی فرعی باعث یکپارچه شدن بتن و درگیری با سقف کامپوزیت می شود وبا جوش دادن به تیرهای فرعی مانع ترک خوردن بتن می شود
قالب بندی این سقفها معمولا از تخته کوبی استفاده می شود و بعد از اتمام بتن ریزی نایلون باعث راحت جدا شدن تخته ها می شود و در برخی موارد از یونولیت استفاده می شود که به علت محکم نبودن باید شمع کوبی کنند و مشکلات اجرایی بیشتری دارد و دلیل دیگر اینکه یونولیت زیر سقف می ماند و ما نمی توانیم از فضای زیر سقف کامپوزیت که تیر های فرعی آنها معمولا زنبوری هستند برای عبور لوله تاسیساتی استفاده کنیم در ضمن عایق خوبی برای حرارت بالا نیست.
روش اجرای سقف کامپوزیت بر روی سازه‌های فولادی

در سازه فولادی، پس از نصب پل‌ها (Girder)، تیرهای فرعی سقف به فواصل حداکثر cm130 در داخل جان تیرهای حمال اتصال می‌یابند.

تیرهای فرعی ممکن است، لانه زنبوری (CIPE) طراحی و اجرا می‌شوند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن سقفهای ساختمانی سنتی ،

  

انواع-سقفهای-ساختمانی-سنتی-و-مدرن
انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 125
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن در 50 صفحه کامل و شامل مقدمه،تعریف، انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن،سقف چوبی،سقف طاق ضربی، سقف تیرچه بتنی و بلوک،سقف تیرچه فلزی و بلوک،سقف پوسته بتنی،دال ها،سقف کاذب 8- سقف کرمیت، سقف نیازیت،سقف سیاک،سقف های مجوف بادکنکی،سقف روفیکس،سقف کامپوزیت،سقفهای فضایی و...و منابع می باشد.

فهرست

انواع سقف ها 4
- سقف طاق ضربی : 4
انواع تیرچه : 5
انواع بلوک پرکننده: 5
سقف کامپوزیت... 8
‌عوامل تاثیرگذار بر انتخاب سقف کامپوزیت... 8
خصصویات سقف کامپوزیت... 9
مزایای سقف کرمیت... 9
‌معایب سقف کامپوزیت... 10
سقف کامپوزیت کرمیت... 10
اجزای ‌سقف کامپوزیت کرمیت... 11
مزایای سقف کرومیت... 11
سقف کامپوزیت با عرشه فولادی.. 13
آسمان مجازی چیست... 14
معرفی انواع سقف سازه‌ای.. 18
سقف طاق ضربی.. 19
سقف تیرچه بلوک سفالی، سیمانی و فوم. 19
سقف تیرچه کرومیت... 20
سقف کامپوزیت‌ 20
سقف عرشه فولادی‌ 20
سقف دال بتنی.. 20
سقف تیر- دال.. 21
سقف پیش تنیده ‌ 21
سقف وافل (دال دوطرفه. 22
سقف کاذب سبک Easy Slab. 22
سقف سبک مرکب... 23
معایب تیرچه های پاشنه بتنی: 23
مزایای دیگر قالب های غیر ماندگار پلاستیکی.. 24
قابلیت استفاده مجدد در سقف های بعدی.. 25
سطح مطلوب و صاف بتن نمایان.. 25
مزایا و معایب سقف کاذب کناف چیست ؟. 31
مفهوم کوبیاکس.... 36
دلایل انتخاب و ورود تکنولوژی کوبیاکس به کشور عبارتند از: 37
مزایای سقف کوبیاکس در مقایسه با سقف های دیگر. 37
مزایای فنی سیستم کوبیاکس عبارتند از: 37
مزایای اقتصادی سیستم کوبیاکس عبارتند از: 38
قابلیت های دیگر کوبیاکس: 39
روش اجرای کوبیاکس: 40
دال تخت کوبیاکس : 43
سقف سبک چیست... 44
انواع سقف سبک... 45
هندسه سقف ایردک... 46
سقف کوبیاکس.... 46
سقف یوبوت.. 46
سقف بابل دک... 47
بتن ریزی سقف بابل دک... 47
رفتار سقف سبک... 48
مزایای انواع سقف سبک... 48
منبع.. 49

مقدمه

سقف به سطح بالایی یک اتاق یا یک سازه گویند. در ساختمان‌های یک طبقه سقف برای محافظت از نور آفتاب، برودت، باران و برف و در ساختمان‌های چند طبقه علاوه بر این کار برای جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می‌شود به گونه‌ای که سقف یکی زمین دیگری محسوب می‌شود. در مناطق سردسیر ارتفاع سقف تا کف معمولاً کم می‌باشد تا محل راحتتر گرم شود و در مناطق گرمسیر به خاطر جریان داشتن هوا عموماً ارتفاع سقف زیادتر می‌باشد

انواع سقف ها

دیوارها می توانند هر فضایی را محصور نمایند ، اما سقف هر فضایی را امن می نماید . سقف ها به فضا آسایش می بخشند و آنها را از هجوم عوامل طبیعی مانند آفتاب و برف و باران حفظ می نمایند . به کمک سقف ها همانطور که در یک قفسه کتابخانه دیده می شود می توانیم ساختمان را به طبقات متعدد تقسیم نماییم در حقیقت ، دیوارها محیط اطراف خود را در جهت افقی تقسیم می کنند و سقف ها محیط را در جهت قایم تقسیم می نمایند. در این مطلب با انواع سقف ها به صورت خلاصه ومفیدآشنا میشوید.تا انتهای مطلب با پیمانساز همراه باشید.

1- سقف طاق ضربی :

هرچند که این نوع سقف منسوخ شده است و دیگر مورد تایید ضوابط وآیین نامه ها نیست.

سقف طاق ضربی به راحتی و با هزینه کم ساخته میشود.اما بدلیل وزن بالا و عملکرد بسیار ضعیف درهنگام زلزله ،سقف قابل اعتمادی نیست.

2- سقف تیرچه بلوک :

این نوع سقف یکی از رایج ترین انواع سقف به حساب می آید. اجزای تشکیل دهنده سقف تیرچه بلوک شامل تیرچه ، بلوک پرکننده و بتن وآرماتور‌ حرراتی و آرماتور تقویتی برش (اوتکا ) می باشد.

انواع تیرچه :

الف ) تیرچه پاشنه بتنی
ب) تیرچه فلزی با جان باز(کرمیت
ج) تیرچه پیش تنیده ( اشپنیت
د)تام تیرچه

انواع بلوک پرکننده:

الف ) بلوک پلی استایرن
ب) بلوک سفالی
ج) بلوک سیمانی

3- سقف کامپوزیت :

این نوع سقف صرفا در اسکلت فلزی قابل اجرا است.

اجزای تشکیل دهنده آن شامل تیرهای فرعی ( لانه زنبوری-پروفیل ) برشگیر ، بتن و آرماتور حرارتی می باشد.

از آنجایی که برای اجرای سقف کامپوزیت به شمع بندی نیازی نیست این امکان وجود دارد که چند سقف را به طور همزمان بتن ریزی نمود که تخته ها یا ورق های قالب بندی را نباید به هیچ وجه زودتر از زمان موعد باز کرد.

4- سقف عرشه فولادی :

این نوع سقف در سالهای اخیر رواج زیادی درساختمان سازی پیداکرده است.

دلیل اصلی این اقبال خوب سازندگان و پیمانکاران ساختمانی ، سرعت بالای اجرای آن است.اجزای تشکیل دهنده سقف عرشه فولادی شامل تیرهای فرعی ، ورق گالوانیزه ذوزنقه ای ، گل میخ ، بتن و آرماتور حرراتی می باشد.

5- سقف دال بتنی :

این نوع سقف به دلیل وزن بالای آن و سرعت اجرای پایین و همچنین هزینه ی بیشتری که دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در برخی ساختمانها که از اهمیت بالایی برخوردارند، مثل ساختمانهای واقع در نیروگاهها یا مراکز صنعتی بزرگ از سیستم سقف دال بتنی استفاده می شود.

اجزای تشکیل دهنده این سقف

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن سا ،

  

پاورپوینت-کارگاه-روش-تدوین-برنامه-کسب-و-کار
پاورپوینت کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 140
حجم فایل: 1445
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار در 145 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار،برنامه کسب و کار،پلن کسب وکار،طرح کسب‌وکار چیست،انواع طرح های کسب و کار،Business Plan،و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

برنامه کسب و کارچیست؟

برنامه کسب و کارروش اجرای یک فعالیت تجاری در یک دوره

زمانی مشخص را بیان می‌کند که شامل بخشهای گوناگون از

جمله بازاریابی و توجیه اقتصادی طرح می باشد

اجزای اصلی برنامه کسب و کار
 صفحه جلد (Cover Page)
 فهرست مطالب (Table of Contents)
 خلاصه مدیریتی
 شرح طرح (کسب و کار)
 برنامه بازاریابی
 برنامه مالی و توجیه اقتصادی
 برنامه عملیاتی
 برنامه سازمانی
 اسناد تکمیلی و ضمیمه ها

برنامه‌ریزی خوب می‌تواند:

با تعیین چشم‌انداز و رسالت شرکتی، مدیریت را در دستیابی به اهداف کوتاه و بلند‌مدت یاری می‌دهد.
کارآفرین را در ادارة کسب‌وکار راهنمایی کند؛
در پیشرفت و بهبود کار کمک نماید؛
از بروز اشتباههای زیانبار جلوگیری کند؛
فرآیند‌های مختلف کسب و کار را بهینه‌سازی کرده و از اتلاف مواد اولیه، کار و سرمایه جلوگیری نماید؛
انسان های بیشماری دارای افکار و تصورات ذهنی خلاقانه و خاصی می باشند که برای عملیاتی کردن آن نیاز به مطرح ساختن آن به غیر دارند ، اما به دلیل عدم توانایی در تصویر سازی آن هیچگاه موفق به پیاده سازی افکار خود نمی گردند . باید باور داشت اگر این افراد توانایی پیاده سازی تصورات ذهنی خود را داشته و یا می داشتند امروز شاید در زمره موفقترین انسانها بوده و باعث تغییر مسیر زندگی خود می شدند .

در مقابل انسان هایی نیز بودند که می توانستند این تصورات را به واقعیت تبدیل نمایند اما به دلیل سرعت تغییرات در عصر کنونی که به عصر عدم تداوم شهرت یافته که در آن اندوخت ها وتجارب گذشته لزوما تضمین کننده آینده نمی باشد و با پیچیده تر شدن تجارت و بازارها حضور و بقا در عرصه های داد و ستد و تجارت تخصصی تر گشته و به تبع آن تبدیل کردن ایده ها به واقعیت و به محصولات و خدمات به تنهایی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به شریک و یا سرمایه گذاری در اینگونه طرح ها به یک نیاز راهبردی و گسترده در عصر حاضر مبدل گشته است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار کارگاه روش تدوین برن ،

  

پاورپوینت-مدیریت-خطر-ریسک-
پاورپوینت مدیریت خطر (ریسک)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 736
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد مدیریت خطر (ریسک) در 77 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، مدیریت خطر (ریسک)،مدیریت،مدیریت ریسک،Risk Management،فرآیند مدیریت ریسک،سیستم مدیریت ریسک ،انواع ریسک،ریسک های درونی، برونی و ذاتی ،استراتژی های مواجهه با ریسک،رویکردهای مدیریت خطرو...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

مدیریت خطر یا مدیریت ریسک کاربرد سیستماتیک سیاست‌های مدیریتی، رویه‌ها و فرایندهای مربوط به فعالیت‌های تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک می‌باشد. مدیریت ریسک عبارت از فرایند مستندسازی تصمیمات نهایی اتخاذ شده و شناسایی و به‌کارگیری معیارهایی است که می‌توان از آنها جهت رساندن ریسک تا سطحی قابل قبول استفاده کرد.

تعریف مؤسسه مدیریت پروژهمدیریت ریسک به عنوان یکی از دوازده سطح اصلی «کلیات دانش مدیریت پروژه» معرفی شده‌است. در تعریف این مؤسسه، در این تعریف، مدیریت ریسک پروژه عبارت است از «کلیه فرایندهای مرتبط با شناسایی، تحلیل و پاسخگویی به هرگونه عدم اطمینان که شامل حداکثری نتایج رخدادهای مطلوب و به حداقل رساندن نتایج وقایع نامطلوب می‌باشد
مؤسسه مهندسی نرم‌افزار، به عنوان یکی از سازمانهای پیشرو در ارائه روشهای جدید در مدیریت پروژه‌های نرم‌افزاری، به مدیریت ریسک پروژه به عنوان فرایندی با 5 فاز مجزا نگاه می‌کند (شناسایی، تحلیل، طراحی پاسخ، ردیابی و کنترل) که با یک سری عملیات انتقال ریسک مرتبط است.
بوهم: مدیریت ریسک فرایندی شامل دو فاز اصلی است؛ فاز تخمین ریسک (شامل شناسایی، تحلیل و اولویت بندی) و فاز کنترل ریسک (شامل مراحل برنامه‌ریزی مدیریت ریسک، برنامه‌ریزی نظارت ریسک و اقدامات اصلاحی) می‌باشد. بنا به اعتقاد فیرلی مدیریت ریسک دارای هفت فاز است: 1) شناسایی فاکتورهای ریسک؛ 2) تخمین احتمال رخداد ریسک و میزان تأثیر آن؛ 3) ارائه راهکارهایی جهت تعدیل ریسک‌های شناسایی شده؛ 4) نظارت بر فاکتورهای ریسک؛ 5) ارائه یک طرح احتمالی؛ 6) مدیریت بحران؛ 7) احیا سازمان بعد از بحران.
üاستاندارد AS/NZS-4360 ریسک را به صورت زیر تعریف می کند:
« شانس روی دادن چیزی که تأثیری بر اهداف خواهد داشت. »

üهم چنین طبق تعریف PMI ریسک بصورت زیر بیان می شود:
« رویدادی نامطمئن یا موقعیتی که اگر اتفاق بیافتد، بر هدف پروژه تأثیر مثبت یا منفی خواهد گذاشت. ریسک دلیلی دارد و در صورت اتفاق نیز تجربه ای از آن حاصل خواهد شد. »

üتعریف دیگری از ریسک وجود دارد که با تعاریف بالا مغایر است. این تعاریف توسط نویل توربیت ارائه شده است که به صورت زیر می باشد:
« ریسک چیزی است که ممکن است اتفاق بیافتد و در صورت وقوع، اثر نامطلوبی بر پروژه خواهد داشت. »

ریسک همواره دارای دو جنبه مثبت و منفی است، به جنبه مثبت هر ریسک فرصت و به جنبه منفی آن تهدید گفته می شود.

تقسیم بندی انواع ریسک بر اساس توصیف عدم قطعیت بدین صورت می باشد:

1- ریسک های شناخته شده Known Risks :
ریسک هایی که هم خودشان و هم تأثیرشان شناخته شده هستند.

2- نامعلوم های شناخته شده Known Unknowns :
ریسک هایی که وجودشان شناخته شده امّا حدود و تأثیر آنها در پروژه ناشناخته است.

3- نامعلوم های ناشناخته Unknown Unknowns :
آن دسته از ریسک هایی که نه وجودشان و نه تأثیرشان شناخته شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت مدیریت خطر (ریسک) پاورپوینت مدیریت خطر مدیریت خطر (ریس ،

  

پاورپوینت-سقف-های-کامپوزیتی-و-فضایی
پاورپوینت سقف های کامپوزیتی و فضایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 2960
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد سقف های کامپوزیتی و فضایی در 30 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، سقف های کامپوزیتی و فضایی،سازه فضایی،سقف زنبوره‌ای نوعی سازه فضایی،اتصالات قاب‌های فضایی،سقف کامپوزیت ،سقف کامپوزیت با عرشه فولادی،کامپوزیت،سازه فضاکار،سازه فضاکار کامپوزیت؛ دهانه های وسیع، نی و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

مقدمه:

سقف‌های کامپوزیت در سازه‌های فلزی سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک‌ها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده می‌شود که این ناودانی‌ها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف می‌شوند.

این نوع سقف صرفا در اسکلت فلزی قابل اجرا است.
اجزای تشکیل دهنده آن شامل تیرهای فرعی ( لانه زنبوری-پروفیل ) برشگیر ، بتن و آرماتور حرارتی می باشد.
از آنجایی که برای اجرای سقف کامپوزیت به شمع بندی نیازی نیست این امکان وجود دارد که چند سقف را به طور همزمان بتن ریزی نمود که تخته ها یا ورق های قالب بندی را نباید به هیچ وجه زودتر از زمان موعد باز کرد.سقف های کمپوزیت سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن برای اینکه یکپارچگی این سقف رعایت شوند شود از برشگیر (نبشی)استفاده می شود که این نبشی با بتن درگیری ایجاد کرده و یکپارچگی درست می کند و چون تیرهای فرعی کمپوزیت به علت گیردار بودن تیرهای اصلی و با توجه به لنگر پوش (لنگر زلزله) بتن روی تیرهای اصلی نمی تواند به مقاومتش کمک کند .
میلگردهایی که روی سقف کامپوزیت قرار دارند میلگردهایی حرارتی هستند که در جهت مخالف با تیرهایی فرعی باعث یکپارچه شدن بتن و درگیری با سقف کامپوزیت می شود وبا جوش دادن به تیرهای فرعی مانع ترک خوردن بتن می شود
قالب بندی این سقفها معمولا از تخته کوبی استفاده می شود و بعد از اتمام بتن ریزی نایلون باعث راحت جدا شدن تخته ها می شود و در برخی موارد از یونولیت استفاده می شود که به علت محکم نبودن باید شمع کوبی کنند و مشکلات اجرایی بیشتری دارد و دلیل دیگر اینکه یونولیت زیر سقف می ماند و ما نمی توانیم از فضای زیر سقف کامپوزیت که تیر های فرعی آنها معمولا زنبوری هستند برای عبور لوله تاسیساتی استفاده کنیم در ضمن عایق خوبی برای حرارت بالا نیست.
روش اجرای سقف کامپوزیت بر روی سازه‌های فولادی

در سازه فولادی، پس از نصب پل‌ها (Girder)، تیرهای فرعی سقف به فواصل حداکثر cm130 در داخل جان تیرهای حمال اتصال می‌یابند.

تیرهای فرعی ممکن است، لانه زنبوری (CIPE) طراحی و اجرا می‌شوند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت سقف های کامپوزیتی و فضایی سقف های کامپوزیتی و فضایی سق ،

  

انواع-سقفهای-ساختمانی-سنتی-و-مدرن
انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 125
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن در 50 صفحه کامل و شامل مقدمه،تعریف، انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن،سقف چوبی،سقف طاق ضربی، سقف تیرچه بتنی و بلوک،سقف تیرچه فلزی و بلوک،سقف پوسته بتنی،دال ها،سقف کاذب 8- سقف کرمیت، سقف نیازیت،سقف سیاک،سقف های مجوف بادکنکی،سقف روفیکس،سقف کامپوزیت،سقفهای فضایی و...و منابع می باشد.

فهرست

انواع سقف ها 4
- سقف طاق ضربی : 4
انواع تیرچه : 5
انواع بلوک پرکننده: 5
سقف کامپوزیت... 8
‌عوامل تاثیرگذار بر انتخاب سقف کامپوزیت... 8
خصصویات سقف کامپوزیت... 9
مزایای سقف کرمیت... 9
‌معایب سقف کامپوزیت... 10
سقف کامپوزیت کرمیت... 10
اجزای ‌سقف کامپوزیت کرمیت... 11
مزایای سقف کرومیت... 11
سقف کامپوزیت با عرشه فولادی.. 13
آسمان مجازی چیست... 14
معرفی انواع سقف سازه‌ای.. 18
سقف طاق ضربی.. 19
سقف تیرچه بلوک سفالی، سیمانی و فوم. 19
سقف تیرچه کرومیت... 20
سقف کامپوزیت‌ 20
سقف عرشه فولادی‌ 20
سقف دال بتنی.. 20
سقف تیر- دال.. 21
سقف پیش تنیده ‌ 21
سقف وافل (دال دوطرفه. 22
سقف کاذب سبک Easy Slab. 22
سقف سبک مرکب... 23
معایب تیرچه های پاشنه بتنی: 23
مزایای دیگر قالب های غیر ماندگار پلاستیکی.. 24
قابلیت استفاده مجدد در سقف های بعدی.. 25
سطح مطلوب و صاف بتن نمایان.. 25
مزایا و معایب سقف کاذب کناف چیست ؟. 31
مفهوم کوبیاکس.... 36
دلایل انتخاب و ورود تکنولوژی کوبیاکس به کشور عبارتند از: 37
مزایای سقف کوبیاکس در مقایسه با سقف های دیگر. 37
مزایای فنی سیستم کوبیاکس عبارتند از: 37
مزایای اقتصادی سیستم کوبیاکس عبارتند از: 38
قابلیت های دیگر کوبیاکس: 39
روش اجرای کوبیاکس: 40
دال تخت کوبیاکس : 43
سقف سبک چیست... 44
انواع سقف سبک... 45
هندسه سقف ایردک... 46
سقف کوبیاکس.... 46
سقف یوبوت.. 46
سقف بابل دک... 47
بتن ریزی سقف بابل دک... 47
رفتار سقف سبک... 48
مزایای انواع سقف سبک... 48
منبع.. 49

مقدمه

سقف به سطح بالایی یک اتاق یا یک سازه گویند. در ساختمان‌های یک طبقه سقف برای محافظت از نور آفتاب، برودت، باران و برف و در ساختمان‌های چند طبقه علاوه بر این کار برای جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می‌شود به گونه‌ای که سقف یکی زمین دیگری محسوب می‌شود. در مناطق سردسیر ارتفاع سقف تا کف معمولاً کم می‌باشد تا محل راحتتر گرم شود و در مناطق گرمسیر به خاطر جریان داشتن هوا عموماً ارتفاع سقف زیادتر می‌باشد

انواع سقف ها

دیوارها می توانند هر فضایی را محصور نمایند ، اما سقف هر فضایی را امن می نماید . سقف ها به فضا آسایش می بخشند و آنها را از هجوم عوامل طبیعی مانند آفتاب و برف و باران حفظ می نمایند . به کمک سقف ها همانطور که در یک قفسه کتابخانه دیده می شود می توانیم ساختمان را به طبقات متعدد تقسیم نماییم در حقیقت ، دیوارها محیط اطراف خود را در جهت افقی تقسیم می کنند و سقف ها محیط را در جهت قایم تقسیم می نمایند. در این مطلب با انواع سقف ها به صورت خلاصه ومفیدآشنا میشوید.تا انتهای مطلب با پیمانساز همراه باشید.

1- سقف طاق ضربی :

هرچند که این نوع سقف منسوخ شده است و دیگر مورد تایید ضوابط وآیین نامه ها نیست.

سقف طاق ضربی به راحتی و با هزینه کم ساخته میشود.اما بدلیل وزن بالا و عملکرد بسیار ضعیف درهنگام زلزله ،سقف قابل اعتمادی نیست.

2- سقف تیرچه بلوک :

این نوع سقف یکی از رایج ترین انواع سقف به حساب می آید. اجزای تشکیل دهنده سقف تیرچه بلوک شامل تیرچه ، بلوک پرکننده و بتن وآرماتور‌ حرراتی و آرماتور تقویتی برش (اوتکا ) می باشد.

انواع تیرچه :

الف ) تیرچه پاشنه بتنی
ب) تیرچه فلزی با جان باز(کرمیت
ج) تیرچه پیش تنیده ( اشپنیت
د)تام تیرچه

انواع بلوک پرکننده:

الف ) بلوک پلی استایرن
ب) بلوک سفالی
ج) بلوک سیمانی

3- سقف کامپوزیت :

این نوع سقف صرفا در اسکلت فلزی قابل اجرا است.

اجزای تشکیل دهنده آن شامل تیرهای فرعی ( لانه زنبوری-پروفیل ) برشگیر ، بتن و آرماتور حرارتی می باشد.

از آنجایی که برای اجرای سقف کامپوزیت به شمع بندی نیازی نیست این امکان وجود دارد که چند سقف را به طور همزمان بتن ریزی نمود که تخته ها یا ورق های قالب بندی را نباید به هیچ وجه زودتر از زمان موعد باز کرد.

4- سقف عرشه فولادی :

این نوع سقف در سالهای اخیر رواج زیادی درساختمان سازی پیداکرده است.

دلیل اصلی این اقبال خوب سازندگان و پیمانکاران ساختمانی ، سرعت بالای اجرای آن است.اجزای تشکیل دهنده سقف عرشه فولادی شامل تیرهای فرعی ، ورق گالوانیزه ذوزنقه ای ، گل میخ ، بتن و آرماتور حرراتی می باشد.

5- سقف دال بتنی :

این نوع سقف به دلیل وزن بالای آن و سرعت اجرای پایین و همچنین هزینه ی بیشتری که دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در برخی ساختمانها که از اهمیت بالایی برخوردارند، مثل ساختمانهای واقع در نیروگاهها یا مراکز صنعتی بزرگ از سیستم سقف دال بتنی استفاده می شود.

اجزای تشکیل دهنده این سقف

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن سق ،

  

ارتباط بین حجم معاملات و تغییرات قیمت با بازده مورد انتظار سهام در بازار بورس اوراق بهادار تهران

بررسی پیرامون ارتباط بین حجم معاملات و تغییرات قیمت با بازده مورد انتظار سهام در شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار تهران بین سال های 81 الی 86 می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 152
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی اقتصاد


توضیحات کامل

شرح مختصر:

بررسی پیرامون ارتباط بین حجم معاملات و تغییرات قیمت با بازده مورد انتظار سهام در شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار تهران بین سال های 81 الی 86 می باشد. با توجه به اهمیت پیش بینی بازده سهام برای سرمایه گذاران در این تحقیق تلاش شده است که به بررسی امکان پیش بینی بازده سهام با استفاده از حجممعاملاتوتغییراتقیمت پرداخته شود. یک فرضیه اصلی «ارتباط بین حجم معاملات و تغییرات قیمت با بازده مورد انتظار سهامدر شرکت های پذیرفته شده در بازار اوراق بهادارتهران.» در این تحقیق مطرح شده است که خود شامل دو فرضیه فرعی به شرح زیر می باشد:

1- بین حجم معاملات و بازده مورد انتظار سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران رابطه وجود دارد.

2- بین تغییرات قیمت و بازده مورد انتظار سهام شرکت های پذیرفته شده دربازار بورس اوراق بهادار تهران رابطه وجود دارد.

قلمرو مکانی این تحقیق شرکت های فعال پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار تهران و قلمرو زمانی این تحقیق نیز بین سالهای 81 الی 86 می باشد. اطلاعات مورد نیاز این شرکت ها از طریق گزارشات منتشره، سازمان بورس اوراق بهادار تهران و همچنین نرم افزارهای مختلف بورس ازجمله نرم افزار شرکت ره آورد نوین بدست آمده است.

برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار آماری 18SPSS استفاده شده است که از طریق آن آزمون های مختلف نظیر آزمون رگرسیون، ضریب همبستگی و اعتبار ضریب همبستگی انجام شده که نتیجه بدست آمده از تجزیه و تحلیل اطلاعات این بوده است که درسالهای 82 و 84 و همچنین در حالت کلی بین متغیر، تغییرات قیمت با ریشه بازده مورد انتظار سهام رابطه وجود دارد، که از این سه حالت سه مدل رگرسیونی زیر حاصل شد:

مدل رگرسیونی

ولی قابل ذکر است که رابطه بین حجم معاملات با ریشه بازده مورد انتظاراز اعتبار بالایی برخوردار نمی باشد.

فهرست مطالب

چکیده1

مقدمه2

فصل اول:کلیات تحقیق

1-1مقدمه5

2-1- تاریخچه مطالعاتی. 5

3-1- چارچوب نظری تحقیق. 9

4-1- بیان مسئله10

5-1- اهمیت تحقیق. 11

6-1- اهداف تحقیق. 12

7-1- فرضیات تحقیق. 13

1-7-1- فرضیه اصلی. 13

2-7-1- فرضیه های فرعی. 13

8-1- حدودمطالعاتی. 13

9-1- تعریف مفهومی وعملیاتی واژه ها13

فصل دوم:مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه18

2-2- پیشینه تاریخی تحقیق. 18

3-2- رفتار مالی؛ پارادایم حاکم بربازارهای مالی. 23

1-3-2- روانشناسی شناختی. 25

2-3-2- محدودیتهای آربیتراژ. 29

4-2- تاریخچه تحلیل فنی. 31

1-4-2-عنصر انسان. 31

2-4-2- موج چیست.. 32

3-4-2- زمینه تعیین قیمت.. 33

4-4-2-نظریه داو. 35

5-2- بازده سود سهام35

6-2- بازده مورد انتظار. 36

1-6-2- محاسبه بازده مورد انتظار. 36

7-2- مدل قیمت گذاری داراییهای سرمایه38

1-7-2-تولد مدل. 39

2-7-2- بتا چیست.. 40

3-7-2-معنی مدل قیمت گذاری داراییهای سرمایه ای برای شما چیست.. 41

8-2- مروری بر تئوری قیمت گذاری آربیتراژ. 42

1-8-2-مدل سازی آربیتراژ. 44

2-8-2- گام های اساسی برای به کارگیری آربیتراژ. 44

3-8-2- منابع ریسک در آربیتراژ. 44

4-8-2- مزایای آربیتراژ نسبت به مدل قیمت گذاری دارییهای سرمایه ای. 45

5-8-2- مشکلات و چالش های تئوری قیمت گذاری آربیتراژ. 45

9-2- پیشینه تحقیق. 46

فصل سوم:روش‌ اجرای تحقیق

1-3 مقدمه48

2-3- روش تحقیق. 48

1-2-3- تعریف روش تحقیق. 48

2-2-3- هدف تحقیق. 48

3-2-3- روش جمع آوری داده ها49

3-3-مدل مفهومی تحقیق. 49

4-3-مشخصات فرضیه های پژوهش.. 50

5-3- جامعه و نمونه آماری. 50

6-3- روش نمونه گیری. 50

7-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها51

8-3- فرآیند اجرای تحقیق. 51

 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4مقدمه‏54

2-4- نام گذاری و اندازه گیری متغیر ها54

3-4- بررسی نرمال بودن داده ها55

4-4- فرضیه های تحقیق. 57

5-4- فرضیه های آماری تحقیق. 58

6-4- تجزیه و تحلیل فرضیه ها58

1-6-4- فرضیه اول. 58

2-6-4- آزمون فرضیه دوم ارتباط بین بازده مورد انتظار و حجم معاملات.. 66

3-6-4- فرضیه اصلی ارتباط بین تغییرات قیمت سهام و حجم معاملات با بازده مورد انتظار. 74

فصل پنجم:نتیجه‌گیری و پیشنهادات

1-5مقدمه83

2-5- نتیجه گیری :83

3-5- محدودیت های تحقیق. 84

4-5- پیشنهادها:85

1-4-5- پیشنهاد به بورس اوراق بهادار:85

2-4-5- پیشنهاد به تحقیقات آتی :86

پیوستها

تعیین اندازه حجم نمونه توسط نرم افزارNCSS. 88

منابع و ماخذ

منابع فارسی:141

منابع لاتین:143

چکیده انگلیسی:144

جدول 1-4 نام گذاری و اندازه گیری متغیر ها55

جدول 2-4 نرمال بودن داده ها55

جدول 3-4آزمون کلموگروف اسمیرنوفسال81. 56

جدول 4-4آزمون کلموگروف اسمیرنوفسال82. 56

جدول 5-4آزمون کلموگروف اسمیرنوفسال83. 56

جدوبل6-4آزمون کلموگروف اسمیرنوفسال84. 56

جدول 7-4آزمون کلموگروف اسمیرنوفسال85. 57

جدول 8-4آزمون کلموگروف اسمیرنوفسال86. 57

جدول 9-4آزمون کلموگروف اسمیرنوفسالهای 81 الی86. 57

جدول10-4ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وتغییرات قیمت.. 59

جدول 11-4تحلیل واریانس.. 59

جدول 12-4ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وتغییرات قیمت.. 60

جدول 13-4تحلیل واریانس.. 60

جدول 14-4ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وتغییرات قیمت.. 61

جدول 15-4تحلیل واریانس.. 61

جدول 16-4ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وتغییرات قیمت.. 62

جدول 17-4تحلیل واریانس.. 63

جدول 18-4ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وتغییرات قیمت.. 64

جدول 19-4تحلیل واریانس.. 64

جدول 20-4ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وتغییرات قیمت.. 65

جدول 21-4تحلیل واریانس.. 65

جدول22-4ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وتغییرات قیمت.. 66

جدول23-4تحلیل واریانس.. 66

جدول 24-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وحجم معاملات.. 67

جدول 25-4تحلیل واریانس.. 67

جدول 26-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وحجم معاملات.. 68

جدول 27-4تحلیل واریانس.. 68

جدول 28-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وحجم معاملات.. 69

جدول 29-4تحلیل واریانس.. 69

جدول 30-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وحجم معاملات.. 70

جدول 31-4تحلیل واریانس.. 70

جدول 32-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وحجم معاملات.. 71

جدول 33-4تحلیل واریانس.. 71

جدول 34-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وحجم معاملات.. 72

جدول 35-4تحلیل واریانس.. 72

جدول 36-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی وحجم معاملات.. 73

جدول37-4تحلیل واریانس.. 73

جدول38-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی با حجم معاملات وتغییرات قیمت سهام74

جدول 39-4تحلیل واریانس.. 75

جدول 40-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی با حجم معاملات وتغییرات قیمت سهام75

جدول 41-4تحلیل واریانس.. 76

جدول 42-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی با حجم معاملات وتغییرات قیمت سهام77

جدول43-4تحلیل واریانس.. 77

جدول 44-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی با حجم معاملات وتغییرات قیمت سهام78

جدول 45-4تحلیل واریانس.. 78

جدول 46-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی با حجم معاملات وتغییرات قیمت سهام79

جدول 47-4تحلیل واریانس.. 79

جدول 48-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی با حجم معاملات وتغییرات قیمت سهام80

جدول 49-4تحلیل واریانس.. 80

جدول 50-4مقدار ضریب همبستگی بینریشه بازدهی با حجم معاملات وتغییرات قیمت سهام81

جدول 51-4تحلیل واریانس.. 81

جدول 2-5 مدل رگرسیونی. 84

نمودار 1-2 تحلیل موج. 33


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید ارتباط بین حجم معاملات و تغییرات قیمت با بازده مورد انتظار سهام ،

  

بررسی جاذبه های توریستی و موانع جذب جهانگردان به منطقه کلیبر

مسافرت و صنعت جهانگردی به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می آید بسیاری از کشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیربنایی می دانند


مشخصات فایل

تعداد صفحات 234
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت هتلداری


توضیحات کامل

شرح مختصر:

مسافرت و صنعت جهانگردی به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می آید. بسیاری از کشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیربنایی می دانند. بویژه در کشورهای در حال توسعه که شکل های دیگر توسعه اقتصادی مثل تولید یا استخراج منابع طبیعی، از نظر اقتصادی به صرفه نیست، یا نقش چندان مهمی در صحنه تجارت و بازرگانی ندارد. به توسعه صنعت گردشگری توجه زیادی می شود. بنابراین تردیدی نیست که همه کشورهای جهان تلاش می کنند تا در رقابتی تنگاتنگ در پی بهره گیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برآمده و سهم بیشتری از درآمد و بالا بردن سطح اشتغال ناشی از بهینه سازی این صنعت خدماتی در کشور خود داشته باشند.

صنعت گردشگری امروز در اغلب کشورهای جهان، به ویژه جهان سوم، کلید اقتصادی به شمار می رود تا جای که در کشورها گردشگری بیش از سایر برنامه های توسعه در اولویت قرار گرفته است. و تلاش می شود که عواملی را که در گسترش و رونق صنعت گردشگری مؤثرند شناسایی شوند. طرفداران صنعت جهانگردی بر این باوردند که این صنعت می تواند تنشهای سیاسی را کاهش دهد و برای صلح جهانی عامل تعدیل کنده به حساب آ ید. در حالی که مرزهای خارجی کشورها کم رنگ می شود. پدیده ای به نام «دهکده جهانی» معنا و مفهوم پیدا می کند و بدین گونه دنیا روز به روز کوچکتر و افراد به هم نزدیکتر و صمیمی تر می شوند.

در کشور ما که عنایت به درآمدهای غیرنفتی از سیاستهای ا قتصادی دولت محسوب می شود. توسعه جهانگردی می تواند به عنوان منبع درآمدزا و پربهره تلقی شود، که در صورت برنامه ریزی صحیح قادر خواهد بود منبع ارزی قابل توجهی را در اختیار متولیان اقتصادی کشور قرار دهد. عواملی که جهانگردان را وادار به انتخاب مکانی برای سیاحت در کشورهای خاورمیانه از جمله ایران می نماید. می توان به چند دسته تقسیم نمود که از بین آنها مهمترین، وجود ویژگیهای خاص بناها و مجموعه های تاریخی است. چرا که اینگونه مکانهای ویژه، مفاهیم واقعی زندگی و فرهنگ گذشتگان مردمان این مرز و بوم را برای آنها بیان و یا ترجمه می کند. جهانگردان برای رسیدن به چنین هدفی هرگونه هزینه و رنج سفری را از جان دل می پذیرند. ولی آنچه حرکت آنها را در این راستا تسریع می نماید. وجود انگیزه های جنبی، سرگرمیها، و وسایل راحتی جهانگرد است که در مرحله دوم اهمیت قرار می گیرد. در اینجا چنانچه این امر مورد توجه ویژه قرار نگیرد. و عملاً با فقدان یا کمبود آن روبرو باشیم یقیناً تأثیر شدیدی در ایجاد انصراف برای نیل به چنین حرکتی خواهد داشت. بنابراین باید نقاط ضعف این صنعت در ایران شناسایی شود. تا شاهد رشد این صنعت باشیم. هنگامی که با عینک جامعه شناسی به صنعت جهانگردی می نگریم. در می یابیم که جهانگردی یک ابزار گفتگوی فرهنگی و ایجاد تفاهم است که در تمام طول تاریخ بشر تا عصر صنعت چنین بوده است. ولی چگونگی جلوه های جهانگردی از عصر صنعت تا به امروز این اصل را از صورت عام و فراگیر خود دور کرده است. صنعت با تمام جلوه های فنی و اجتماعی خود بر جهانگردی هم مانند هر چیز دیگر اثرهای آشکار به جا نهاده است. یکی از اثرهای عمده ای که صنعت جدید و پیامدهای اجتماعی آن بر پدیده جهانگردی فرو نهاده از معناهای فرهنگی آن است. جهانگردی در عصر صنعت و ماشین بیش از آنکه یک حرکت فرهنگی باشد یک حرکت روانشناختی اجتماعی شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب
مقدمه 1
فصل اول : کلیات
(1-1)-عنوان پژوهش 4
(1-2)-بیان مسئله 4
(1-3)-اهمیت و ضرورت تحقیق 6
(1-4)-اهداف پژوهش 7

فصل دوم : چارچوب نظری ومفاهیم کلیدی
(2-1)- تعریف مفاهیم 9
(2-1-1)-تعریف لغوی جاذبه 9
(2-1-2)-تعریف لغوی موانع 9
(2-1-3)-تعریف لغوی جهانگرد (توریست) 10
(2-1-4)-تعریف جهانگرد دیدگاههای مختلف 11
(2-2-1)-تعریف لغوی جهانگردی 12
(2-2-2)-تعریف جهانگردی ازدیدگاههای مختلف 12
(2-2-3)-تعریف انواع مختلف جهانگردی 13
(2-2-4)-اشکال عمده جهانگردی 14
(2-2-5)-انواع مسافرت 15
(2-2-6)-انواع کلی جهانگردی 16
(2-3)-آثار فرهنگی و اجتماعی جهانگردی 17
(2-4)-چهارچوب تئوریکی پژوهش 23
(2-4-1)-فرضیه های پژوهش 26
(2-4-3)-تعاریف واژه ها و اصطلاحات 27
مدل تحلیلی پژوهش 27
(2-5)-پیشینه تحقیق 30
(2-5-1)-پیشینه تاریخی صنعت توریسم 30
(2-5-2)-عهد باستان 30
(2-5-3)-قرون وسطی 31
(2-5-4)-رنسانس 32
(2-5-6)-انقلاب صنعتی 32
(2-5-7)-جهانگردی در زمان کنونی 33
(2-5-8)-تاریخچه جهانگردی در ایران 34
(2-5-9)-تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 36
)2-5-10)-تحقیقات انجام شده در داخل کشور 49
(2-6)-توریسم و جهانی شدن 59
(2-6-1)-ویژگیهای جهانی شدن 61
(2-6-2)-عوامل مؤثر بر جهانی شدن 62
(2-6-3)-پیامدها وابزارهای جهانی شدن 62
(2-6-4)-ابعاد جهانی شدن 63
(2-6-5)-واژه گردشگری الکترونیکی 64
(2-7)-مفهوم جامعه شناسی جهانگردی 67
(2-7-1)-شیوه های شناخت جهانگردی 69
(2-7-2)-شناخت چند رشته ای جهانگردی 73
(2-8)-سیاستگزاری و برنامه ریزی گردشگری 73
(2-8-1)-تعیین استراتژیکی و سیاستهای گردشگری 73
(2-8-2)-سیاستگزاری 75
(2-8-3)-برنامه ریزی 78
(2-8-4)-اهمیت برنامه ریزی جهانگردی 81
(2-8-5)-مدیریت 84

فصل سوم : بررسی وضعیت جغرافیایی ، تاریخی ، سیاسی ، فرهنگی و جاذبه های توریستی شهرستان کلیبر
(3-1) -موقعیت جغرافیایی شهرستان کلیبر 87
(3-2)-بررسی پیشینه تاریخی شهرستان کلیبر 87
(3-3)-بخش اول : جاذبه های طبیعی شهرستان کلیبر 90
(3-3-1)-آب و هوا 90
(3-3-2) -ناهمواریها 91
(3-3-3)-رودها 91
(3-3-4)-رودخانه ارس 91
(3-3-5)-کلیبرچای 92
(3-3-6)-ایلنگه چای 92
(3-4)-جنگلها و مراتع شهرستان کلیبر 92
(3-4-1)-منطقه حفاظت شده ارسباران 93
(3-4-2)-آب های معدنی 94
(3-4-3)-مخازن و معادن زیرزمینی 95
(3-5)-بخش دوم : جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهرستان کلیبر 95
قلعه های تاریخی 96
(3-5-1)-قلعه بابک 96
(3-5-2)-قلعه آوارسین 97
(3-5-3)-قلعه پیغام 98
(3-5-4)-قلغه اغی 98
(3-5-5)-قلعه قلعه کندی 98
(3-6)-برجهای تاریخی شهرستان کلیبر 99
(3-6-1)-برج کلیبر 99
(3-6-2)-برج خانباغی 99
(3-6-4)-برج قارلوجا 99
(3-7)-اماکن مقدّس و مذهبی 100
(3-7-1)-بقعه شاه قاسم 100
(3-7-2)-بقعه شاه حیدر 100
(3-7-3)-بقعه شیخ محمد انصاری 100
(3-9)-قصرهای (کانتور) تاریخی 100
(3-9-1)-قصر آینالو 100
(3-9-2)-کانتور وینق 100
(3-10)-پلهای تاریخی 101
(3-10-1)-پلهای تاریخی خدآفرین 101
(3-11)-گورستان اسکو 101
(3-11-1)-مسجد کلاسور 102
(3-11-2)-مسجد جامع کلیبر 103
(3-11-3 )- حمام خزنه کلیبر 103
(3-12)-مکانهای ورزشی 103
(3-12-1)-مکان سوارکار قرقیه 103
(3-12-2)-کوهستان بذ (کوهنوردی) 104
(3-13)-صنایع دستی 104
(3-13-1)-قالیبافی 105
(3-13-2)-گلیم و جاجیم بافی 105
(3-13-3)-فرشبافی 105
(3-13-4)-خورجین 105
(3-13-5)-ورنی بافی 106

فصل چهارم : روش تحقیق
(4-1)-نوع روش تحقیق 108
(4-2)-ابزار جمع آوری داده ها 108
(4-3)-نحوه استخراج داده ها 109
(4-4)-اعتبار و روایی تحقیق 109
(4-5)-شیوه های تجزیه و تحلیل 111
(4-5)-نمونه گیری 111
(4-6)-واحد آماری 112
(4-7)-محدودیتهای تحقیق 112

فصل پنجم : یافته های پژوهش و تحلیل اطلاعات
(5-1)-آمار توصیفی 115
(5-2)-آمار تحلیلی 184

فصل ششم:نتیجه گیری
(6-1)-خلاصه تحقیق 227
(6-2)-نتیجه گیرى 228
(6-3)-ارائه پیشنهادات 229
(6-4)-منابع وماخذ 233
(6-5)-فهرست پایان نامه ها 239
(6-6)-ضمایم 197

بررسی برخی ازعوامل موثر بر عدم جذب جهانگردان به کشور


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید بررسی جاذبه های توریستی و موانع جذب جهانگردان به منطقه کلیبر جاذ ،

  

بررسی اثرات بازی گروهی و با قاعده در رشد اجتماعی دختران 4 تا 5 ساله مدارس آمادگی شهر تهران

در این تحقیق به بررسی اثرات بازی گروهی و با قاعده در رشد اجتماعی دختران 4 تا 5 ساله مدارس آمادگی شهر تهران پرداخته شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 110
حجم 2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

شرح مختصر:

در این تحقیق به بررسی اثرات بازی گروهی و با قاعده در رشد اجتماعی دختران 4 تا 5 ساله مدارس آمادگی شهر تهران پرداخته شد، بدین ترتیب پس از تدوین سوال و فرضیه دال بر اثبات ثبت بازی درمهد کودک بخصوص بازی گروهی و باقاعده درمهد کودک بر میزان رشد اجتماعی، بررسی مباحث نطری و بخصوص نظری وایلند درمحیط رشد اجتماعی تأکید شد، پس از آن تعداد و 60 نفر به عنوان نمونه تحقیق به صورت تصادفی با روش نمونه­گیری خوشه­ای گزینش شدند و از پرسشنامه وایلند بر روی آنها اجرا گردید. سپس از طریق آزمونt استیودنت گروههای مستقل با آزمون فرضیه تحقیق پرداخته شد و مشخص گردید که میانگین رشد اجتماعی کودکی یا کودکانی که درمهد کودک بازی گروهی و با قاعده انجام می­دهند درمقایسه با کودکانی که در مهد کودک بازی گروهی و با قاعده انجام نمی­دهند، بالاتر است و این تفاوت ازلحاظ آماری در سطح 1 0 / 0 * معنا دار می­باشد. بنابراین می­توان نتیجه­گیری نمود که بازی گروهی و با قاعده درمهد کودک می­توان تأثیر مثبتی را در افزایش رشد اجتماعی کودکان ایفا نماید.

فهرست مطالب

فصل اول:

موضوع

مقدمه

بیان مسئله

ضرورت پژوهش

هدف پژوهش

فرضیه

فصل دوم:

تاریخچه بازی

اشاره­ای گذرا به تاریخچه روانشناسی کودک

بازی ار دیدگاه اسلام

بازی از دیدگاه اسلام

بازی از نظر قرآن

بازی در کردار و گفتار معصومین

بازی از دید روانشناسی قدیم

بازی از دید روانشناسی جدید

تعریف بازی و فرق آن با کار

بازی و رشد اجتماعی

ارزش بازی برای کودکان

شرط مقررات خوب و جامع

فوائد بازی

چرا بازی برای رشد کودکان ضرورت دارد؟

انواع بازی

بازی سمبلیک

بازی و بیان کلامی

عوامل مؤثر در بازی

رشداجتماعی کودک

رفتار اجتماعی کودک

اصول رشد شناختی اجتماعی کودک

مراحل رشد ذهنی اجتماعی کودک کودکستانی و مهد کودکی

بازی درمانی

فصل سوم :

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه­ گیری

روش جمع­ آوری اطلاعات

ابزار پژوهش

روشهای آماری

فصل چهارم

محاسبات آماری توصیفی

جداول و نمودارها

محاسبات آمار استنباطی

بحث و نتیجه ­گیری

فصل پنجم

خلاصه

یافته های اساسی مربوط به فرضیات تحقیق

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات تحقیق

محدودیت های تحقیق

منابع

پیوست

تست رشد اجتماعی وایلند


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید اثرات بازی گروهی و با قاعده در رشد اجتماعی دختران 4 تا 5 ساله مد ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

مقاله ارزشیابی... ، طرح درس و پاورپوینت... ، پاورپوینت بررسی... ، پاورپوینت تحلیل... ، مقالات و مطالب... ، بررسی جاذبه های... ، پاورپوینت درباره... ، پکیج آموزش ویدئویی... ، رابطه بین هزینه... ، رابطه سبک های... ، راهنمای مفید تریدر... ، راههای تقویت مشارکت... ، راههای مختلف کسب... ، ربا و راه‏های گریز... ، ربات تبلیغ بین... ، رزومه اصول رزومه... ، رساله ، رساله با عنوان... ، رساله ترمینال... ، رساله دکتری مدیریت... ، رساله راه آهن راه... ، رساله طراحی ساختمان... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله مرکز طراحی... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله نقش مدیریت... ، رساله نمایشگاه مد و... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله پروژه کامل... ، رساله پروژه کامل... ، رشته نرم افزار بازی... ، رندر مکس ، رندرها ، روش تدریس تجربیات... ، روش های تولید پیچ و... ، روشهای ازدیاد... ، ریاضی مهندسی بهترین... ، ریکاوری اطلاعات... ، زبان انگلیسی... ، زنان و... ، زندانی در حقوق و... ، زندگی نامه ابوریحان... ، زندگی نامه کامل... ، زندگینامه توماس... ، زیست شناسی و... ، ژئوپلیتیک مرز ایران... ، سئو پاورپوینت سئو... ، ساخت آلات چوبی ,... ، ساختمان با اسکلت... ، ساختمان فلزی... ، ساختمان زلزله پاورپو ، ساختمان مراحل اجرای... ، سازه غشایی ویژگی... ، سازه های... ، سازه های مهندسی... ، سایت اتوماتیک... ، سایت دانشجویار ، سبک معماری در دوره... ، سبک رهبری- مجموعه... ، سر و گردن بدن... ، سقف های مرکب با... ، سقفهای ساختمانی... ، سنجش اعتماد عمومی... ، سنجش شاخص های تاثیر... ، سوال همراه جواب... ، سوالات آیین نامه... ، سوالات تخصصی... ، سوالات مصاحبه... ، سوالات های مصاحبه... ، سوپر پانل و تری دی... ، سورس برنامه ساخت... ، سورس تقویم... ، سیر تا پیاز معماری... ، سیستم اطلاعات... ، سیستم انتقال... ، سیستم تلفن و شبکه... ، سیستم های... ، سیمای جامعه ایران... ، شبکه‌های عصبی... ، شبیه سازی موانع عقب... ، شبکه های اختصاصی... ، شبکه های بی سیم... ، شرایط رای قابل... ، شرط ترک ازدواج مجدد... ، شرکت ایران... ، شستشوی... ، شناسایی و اجرای... ، شیپ فایل... ، شیمی 2 و... ، شکل گرایی در معماری... ، صد نکته در پایانامه... ، صدای صنوبر دانلود... ، صنعت نساجی ترکیه و... ، ضرورت ایجاد جایگاه... ، ضمانت اجرای تخلف از... ، طراحی الگوی ارزیابی... ، طراحی بهینه شبکه... ، طراحی بیمارستان -... ، طراحی پیچ هادی... ، طراحی خانه موسیقی... ، طراحی ساختمانهای... ، طراحی سایت سایت... ، طراحی سیستم بودجه... ، طراحی فضای... ، طراحی مجتمع تجاری (... ، طراحی معماری مجتمع... ، طراحی هتل5... ، طراحی و جانمایی... ، طراحی و شبیه سازی... ، طراحی و شبیه­ سازی... ، طرح 5 معماری مجتمع... ، طرح اجرائی و... ، طرح ایجادآموزشگاه... ، طرح بازاریابی مواد... ، طرح پژوهشی صرفه... ، طرح تفصیلی منطقه 5... ، طرح توجیه فنی-مالی... ، طرح توجیهی طرح... ، طرح توجیهی آموزش و... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی تاسیس... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی جعبه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روشن و... ، طرح توجیهی ساعت... ، طرح توجیهی سنجش... ، طرح توجیهی ضد عفونی... ، طرح توجیهی قطع آب... ، طرح توجیهی کارخانه... ، طرح توجیهی گیم... ، طرح توجیهی... ، طرح توجیهی مقدماتی... ، طرح توجیهی کارگاه... ، طرح جابر با موضوع... ، (NAP)پروژه تبلیغات... ، «اصالة الصّحة»یا... ، 10 مقاله و کتاب... ، 10 نرم افزار برای... ، 101 جمله... ، 171 مقاله فارسی... ، 44 مقاله فارسی در... ، Arc GIS پاورپوینت... ، daneshjjoyar ، DBT کارگاه... ، Deep Web مستند دیپ... ، DNA خالص سازی... ، Essential Skills... ، MODERN... ، psd سی اچ... ، Research involving... ، WP Live Chat افزونه... ، XRF پاورپوینت بررسی... ، آبجکت میز و... ، آبجکت وسایل... ، آبگرمکن آبگرمکن های... ، آتش نشانی مطالعات... ، أرض واصیة مقاله با... ، آزمایش خمش تیرهای... ، آزمایش دانه بندی... ، آزمایشگاه قارچشناسی... ، آزمایشگاه مکانیک... ، آزمون گیر آنلاین... ، آسم، آسم ورزشی و... ، آسیب شناسی برنامه... ، آشنایی با... ، آشنایی با جوشکاری... ، آشنایی با زمین... ، آشنایی با... ، آشنایی با سیستم... ، آشنایی با شرکت... ، آشنایی با ورزش تنیس... ، آشنایی به مبحث هوش... ، آفت کرم پاورپوینت... ، آلدیکو (پیشرفت... ، آمار و مدل سازی مدل... ، آموزش 33 امضا گالری... ، آموزش اتوکد سه... ، آموزش اتوکد آموزش... ، آموزش تصویری نرم... ، آموزش ساخت ،ارسال و... ، آموزش ساخت سازه... ، آموزش نرم... ، آموزش و اشنایی با... ، آموزش کامل خط فرمان... ، آموزش کد نویسی و... ، آموزشhtmlوxhtml html ، آنالیز کارخانه... ، آنالیز دستگاه... ، آنالیزهای اکسرژی... ، آنتن ها امواج... ، اپیدمیولوژی پاورپوین ، اتوکد سایت پلان... ، اتوکد مخزن بتنی 500... ، اتوکدبرنامه فیزیکی... ، اتوکدمدرسه(پلان-مقطع ، اتیمولوژی اسامی... ، اثبات ولایت و امامت... ، اثر شوری و قلیائیت... ، اثرات بازی گروهی و... ، اثربخشی درمان... ، اثرکیفیت حسابرسی بر... ، اجتماعی شدن... ، اجرای احکام مدنی... ، احادیث نماز احادیث... ، اختلاط بتن : از... ، اختلال... ، ادبیات پاورپوینت... ، ارائه روشی برای... ، ارائه مدل یا الگویی... ، ارتباط بین حجم... ، ارتباط سبکهای... ، ارزش دفتری به ارزش... ، ارزیابی اثر بخشی... ، ارزیابی تأثیر... ، ارزیابی تاثیر معیار... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عملکرد حوزه... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عوامل... ، استاندار ساختن... ، استاندارد... ، استخدام کار در... ، استراتژی توسعه کسب... ، استراتژی کنترل توان... ، اشتغال غیر رسمی... ، اشنایی به ترفندهای... ، اصول... ، اصول اخلاقی معاصر... ، اصول مقاله نویسی... ، اطلاعات مهم درباره... ، اعتیاد به... ، افزونه Quick Index... ، اقتصاد آمریکا چگونه... ، اقتصاد در... ، اقتصاد مبتنی بر... ، اقتصاد بودجه... ، اقلام تعهدی درصدی... ، الزام آور بودن تعهد... ، الگوریتم رقابت... ، الکترون پاورپوینت... ، الکترونیک... ، اموزش... ، اموزش ساخت ربات... ، اموزش مبتدی تا حرفه... ، امکان سنجی انرژی... ، انتشار و انتقال... ، اندازه گیری در... ، اندیکاتور فوق حرفه... ، انگلیسی 2 پاورپوینت... ، انواع سقف های رایج... ، انواع سقفهای... ، انواع سوئیچ­های... ، انواع طلاق و مصادیق... ، انواع نمای... ، اهدای اعضا پس از... ، ای پی ip گرفتن ای... ، بات تلگرامی تپ... ، بادگیر در... ، بازاریابی... ، بازاریابی... ، بازی پطروف شروع... ، بازی سازی udk دوره... ، بافتهای... ، بانک ایمیل ایرانی... ، بتن پاورپوینت نقش... ، بدنسازی حرفه... ، برترین راه برای... ، بررسی آثار تابعیت... ، بررسی آزمایشات... ، بررسی اثرات... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط سطوح... ، بررسی اشتباه در... ، بررسی اصل استقلال... ، بررسی امکان سنجی... ، بررسی بخشی از کاستی... ، بررسی پتانسیل های... ، بررسی تأثیر اجزای... ، بررسی تأثیر تغییر... ، بررسی تأثیر خدمات... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ