سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
مبانی-نظری-رفتار-شهروندی-سازمانی
مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی
فرمت فایل دانلودی:  
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 40 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

 

توضیحات:
مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم پروژه) در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه بطور کاملاً ویراش شده و آماده ارائه به همراه منابع استفاده شده درون متنی و پایان متن، پانوشت های انگلیسی و ...
بخشی از متن :
تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی:
اصطلاح رفتار شهروندی سازمانی برای اولین بار توسط باتمان و ارگان (1983) وضع شده است (صنوبری، 1387). هرچند که اولین بار واژه رفتار شهروندی سازمانی بوسیله اورگان و همکارانش در سال 1983 به کار گرفته شد، ولی قبل از او افرادی همچون "کتز" و "کاهن" با تمایز قائل شدن بین عملکرد نقش و " رفتارهای نوآورانه و خودجوش" در دهه هفتاد و هشتاد میلادی و قبل تر از آنها "چستربارنارد" با بیان مفهوم تمایل به همکاری" درسال 1938 میلادی، این موضوع را مورد توجه قرار دادند. (مقیمی، 1384).
تعاریف رفتار شهروندی سازمانی:
«شهروندی» منزلتی است که موجبات برخورداری از حقوق و قدرت‌ها را فراهم می‌کند، در صورتی که در منابع دیگر شهروندی نه تنها به موقعیت قانونی، بلکه به آرمان‌های دموکراتیک هنجارین باز می‌گردد. شهروندی قصد ارائه موقعیت و هویت مشترک و عام را دارد که به پیوند و همبستگی میان اعضای جامعه کمک می کند (بولینو، تارنلی و بلودگود، 2002).
در مورد رفتار شهروندی سازمانی تعاریفی زیادی وجود ندارد و هر آنچه به عنوان تعریف از این مفهوم آمده است بیشتر از تعریفی که توسط اورگان (1988) شده است نشات می‌گیرد وی در سال 1988 رفتار شهروند سازمانی را اینگونه تعریف کرده است:
فهرست مطالب:
تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی
تعاریف رفتار شهروندی سازمانی
انواع رفتار شهروندی سازمانی
ابعاد رفتار شهروندی سازمانی 
ویژگی‌های رفتار شهروندی سازمانی
منابع

بخشی از منابع مورد استفاده :
- صنوبری، محمد، 1387، رفتار شهروندی سازمانی مفاهیم، تعاریف، ابعاد و عوامل موثر بر آن. دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال پنجم, شماره 16،صص 79-99.
- سلیمانی، نادر، 1390، بررسی رابطه بین رفتار اخلاقی مدیران با رفتار شهروندی سازمانی معلمان و کارکنان در مدارس شهرستان گرمسار. فصلنامه اندیشه‌های تازه در علوم تربیتی، سال هفتم, شماره 25،صص 26-12.
- عسکریان، مصطفی؛ طاهری عطار، فتانه، 1391، فرهنگ سازمانی و نقش آن در شکل گیری رفتار شهروندی سازماتی از دیدگاه کارشناسان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش. فصلنامه علمی- پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 30 سال سی‌ام, شماره 2،صص 34-21.
- صفایی، علیرضا، 1391، رفتار شهروندی سازمانی تاثیر بر بهره‌وری نیروی انسانی، معنویت در کار و تعهد سازمانی. راه ابریشم- نشریه وزارت راه و شهرسازی، سال هجدهم, شماره 139،صص 55-52.

 Bolino, M. C., Turnley, W.H. & Bloodgood, J. M. 2003. Citizenship Behavior and the Creation of Social Capital in Organizations. Academy of Management Review, 27(4): 500-522.

 Vigoda-Gadot, Eran. 2007. Redrawing the boundaries of OCB? An empirical examination of compulsory extra-role behavior in the workplace. Journal of Business and Psychology, 21(3): 377-405.

 Neron, P, Y & Norman, W. 2008. Citizenship LNC. Doeswe Really Want Businesses to be good Corporate Citizens? Business Ethics Quarteriy. 18(1): 1-26.

 Lambert, Eric G., Hogan, Nancy L. & Griffin, Marie L. 2008. Being the good soldier: organizational citizenship behavior and commitment among correctional staff, criminal justice and behavior, 35(1): 56- 68.

 Garg. P, Rastogi, R. 2006. "Climate profile and OCBs of teachers in public and private schools of India". International Journal of Educational Management, 20(7), 529-541.

 Cohen, Aaron & kol, Yardena . 2004. Professionalism and Organizational Citizenship behavior, An empirical examination mong Israeli nurses, Journal of managerial psychology 19(4): 386-405.

 penglin, Chien .2008. Clarifying the Relationship between Organizational Citizenship Behaviors, Gender, and Knowledge Sharing in Workplace Organizations in Taiwan. j bus psgchol, 4(22), 241 -250

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رفتار شهروندی سازمان ،

  

انواع سوئیچ­های نوری و کاربردهای آنها

انواع سوئیچ­های نوری


مشخصات فایل

تعداد صفحات 30
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مقالات آموزشی


توضیحات کامل

شرح مختصر:

در تحقیق حاضر، به بررسی سوئیچ­های نوری پرداخته­ایم. برای این منظور در ابتدا توضیح مختصری در مورد اساس سوئیچ­های نوری و لزوم آنها در قالب فصل مقدمه ارائه می­دهیم. در فصول بعدی انواع این سوئیچ­ها را بطور مختصر مورد بررسی قرار داده و همچنین بعضی از کاربردهای آنها ارائه می­شود.

برای این منظور چندین نوع از این سوئیچ­ها بررسی شده است.

فهرست مطالب

فصل اول:4

مقدمه. 4

فصل دوم. 8

کاربرد سوئیچهای نوری.. 8

اتباطات نوری:9

حفاظت سوئیچینگ:11

مالتیپلکس نوری (OADM):11

مونیتورینگ سیگنال نوری (OSM):12

قید شبکه:12

فابریکهای سوئیچ نوری:12

تلفات داخلی:13

Crosstalk:13

نرخ جذب:13

فصل سوم:14

انواع سوئیچهای نوری.. 14

سوئیچ اپتومکانیک:15

سوئیچ میکروالکترومغناطیس(MEMS) :15

سوئیچهای الکترواپتیک:19

سوئیچهای ترمواپتیک:20

سوئیچهای الکترومتریک:20

سوئیچهای نوری دیجیتال:21

سوئیچهای کریستال-مایع:23

سوئیچهای حبابی:25

سوئیچهای آکوستواپتیک:26

مراجع:27


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید انواع سوئیچ­های نوری و کاربردهای آنها انواع سوئیچ­های نوری سوئیچ ،

  

لیبرالیسم

آیا ساسااً دین نسبت و ارتباطی با لیبرالیسم دارد یا نه بحث ها در ادامه در این خصوص می باشد و می کوشیم تا با بررسی اجمالی ماهیت لیبرالیسم و دین به بررسی نسبت، ارتباط و سازگاری یا عدم موارد فوق بپردازیم


مشخصات فایل

تعداد صفحات 17
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مقالات آموزشی


توضیحات کامل

شرح مختصر:

این بررسی از آنجا بیشتر اهمیت می یابد که به دلیل توجه و توسعه و به میدان آمدن فناوری نوین و رسانه های پیشرفته ارتباطات جمعی و سطح پوشش هایی که لیبرالیسم مدعی آن می باشند لیبرالیسم نه تنها در حوزه اندیشه بلکه می خواهد دنیای بودن و عمل کردن را به سامان برساند و بسان اقلانیتی ظهور و نمود یابد. از سوی دیگر دین به عنوان یک واقعیت انکارناپذیری وجود دارد که در نوع تفکر، زیست و حیات سیاسی ملت – دولتها می تواند نقش بازی کند و عده ای از منورالفکرهای وطنی در کشورهای اسلامی علی رغم تکوین روحیه و شخصیت ایشان در نظام های غربی و ماهیت لیبرالیستی اما تعلقاتی به حوزة به عومل و دلایل متعددی دارند که هموراه می کوشند تا با خرج کردن از دین به کیسة لیبرالیسم و به نفع جریان غالب نوعی العاب دینی به عملکرد خود بدهند و عملاً آنچه بکنند که نظام جهانی از ایشان توقع دارند.

فهرست مطالب

مقدمه
تحلیل مساله «نسبت دین و لیبرالیسم»
لیبرالیسم در مقام تعریف
مبانی جوهری لیبرالیسم
آزادی فرد
گرایش به خرد جزئی
افول فضیلت ها در سنت لیبرالی
ظهور فقدان کارآیی در حوزه اقتصاد
بحران ارزش های معنایی
ظهور سرمایه داری فاقد عواطف
انهدام بنیادها
دین در مقام تعریف
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید لیبرالیسم ماهیت لیبرالیسم لیبرالیسم و دین ،

  

مسئولیت ظهر نویس در قانون چک

اصولاً چک وسیله پرداخت نقدی است ، هرچند صدور چکهای وعده دار نیز در روابط اقتصادی بسیار رایج است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 31
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

شرح مختصر:

اصولاً چک وسیله پرداخت نقدی است ، هرچند صدور چکهای وعده دار نیز در روابط اقتصادی بسیار رایج است . اگر چکهای وعده دار ظهر نویسی شوند و دارنده ، در صورت عدم پرداخت ، بخواهد علیه ظهر نویس اقامه دعوا کند باید مهلتهای قانونی را در مراجعه به بانک محال علیه رعایت کند . طبق اصول و قواعد حاکم بر اسناد تجاری ، نظیر اصل عدم توجه ایرادات و نظریه ظاهر و همچنین با تأیید رویه قضایی مبداء احتساب مواعد ، تاریخ مندرج در چک است ، هرچند تاریخ واقعی صدور چک پیش از آن باشد .

1- مقدمه

استفاده از چک به عنوان وسیله پرداخت در میان تجار ایرانی و نیز غیر تجار کاملاً رایج است و تقریباً اشتغال به تجارت در اقتصاد ایران بدون داشتن حساب جاری بسیار دشوار است . این سند در روابط تجاری به عنوان یک سند اعتباری هم مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر وسیله پرداخت نقدی ، جایگزین اسنادی همچون سفته و برات شده است . تجار ایرانی با برات سابقه بیشتری از چک در معاملات تجاری در گذشته دارد نا آشنا هستند و از سفته نیز معمولاً به عنوان وسیله ای جهت تضمین انجام تعهدات مالی استفاده می کنند .

کاربرد چک در معاملات اعتباری به صورت صدور چکهای وعده دار جلوه می کند . این در حالی است که به پیروی از حقوق فرانسه ] 1 ، ص 9 [ در مقررات تجارتی ما برای چک ، برخلاف برات و سفته ، سر رسید و وعده تعریف نشده است و به موجب ماده 313 قانون تجارت : « وجه چک باید به محض ارائه کارسازی شود » . البته با تصویب قانون اصلاح موادی از قانون صدور چک ، مصوب 6/2/1382 ، تاریخ مندی در چک ، سررسید آن تلقی می شود ، زیرا به موجب ماده یک این قانون : « صادر کننده چک باید در تاریخ مندرج در آن معادل مبلغ مذکور در بانک محال علیه وجه نقد داشته باشد » . در ماده دو همان قانون نیز که یک ماده عنوان ماده 3 مکرر به قانون صدور چک اضافه کرده مقرر شده است که « چک فقط در تاریخ مندرج در آن یا پس از تاریخ مذکور قابل وصول از بانک خواهد بود » و لذا ماده 313 قانون تجارت و ذیل ماده 311 این قانون را که مقرر می دارد: « پرداخت وجه نباید وعده داشته باشد » و به طور ضمنی منسوخ دانست .

در گذشته از دارنده چکهای وعده دار حمایت کیفری نمی شد و تصور قانونگذار بر آن بود که با عدم حمایت کیفری ، صدور چکهای وعده دار متوقف می گردد و چک جایگاه اصلی خود را به عنوان وسیله پرداخت نقدی باز می یابد و به موجب ماده 12 قانون صدور چک ، مصوب 1355 ، چک وعده دار در میان چکهایی نام برده شد که جنبه کیفری نداشتند . اما در عمل ، نتیجه مورد انتظار حاصل نشد و تنها از آمار چکهای وعده دار کاسته نشد ، که گاهی صادر کنندگان چک سعی بر اثبات وعده دار بودن آن نزد محاکم داشتند تا بدین وسیله از مسئولیت ناشی از صدور چک پرداخت نشدنی رهایی یابند .

این امر قانونگذار را بر آن داشت تا به منظور ممانعت از صدور چکهای وعده دار در « قانون اصلاح موادی از قانون صدور چک ، مصوب تیر ماه 1355 » به سال 1372 ، برای صادر کنندگان چکهای وعده دار که منتهی به پرداخت نمی شود مجازات تعیین کند . در نتیجه به موج ماده 13 همان قانون ، صادر کننده چک وعده دار در صورت شکایت ذی نفع و عدم پرداخت به تحمل جزای نقدی از یکصد هزار ریال تا ده میلیون ریال یا حبس از شش ماه تا دو سال محکوم می شد .

این سیاست کیفری قانونگذار پس از کذشت یک دهه از تصویب قانون اصلاحی صدور چک توفیقی نیافت و درصد بالایی از چکهای صادره همچنان وعده دار بود . صادر کنندگان چک نیز به جهت خفیف تر بودن مجازات صدور چک وعده دار نسبت به چکهای پرداخت نشدنی ، بیشتر تمایل داشتند . با اثبات وعده دار بودن چک ، مجازات کمتری را متحمل شوند . از همین رو در ماده 5 « قانون اصلاح موادی از قانون صدور چک » مصوب 2/6/1382 ناگزیر قانونگذار مجدد ماده 12 قانون صدور چک مصوب 1355 را احیاء کرد و صدور چک وعده دار از صورت کیفری خارج شد .

در این مقاله بدون پرداختن به جنبه کیفری چک ، سعی بر آن است تا یکی از مشکلات حقوقی مربوط به این نوع چک در زمینه مسئولیت ظهر نویس مورد مطالعه قرار گیرد . مسئولیت ظهر نویس چک از زمان صدور آن محدود به مواعد خاص قانونی است و این امر در چکهای وعده دار به دلیل نامعلوم بودن تاریخ وافعی صدور چک یا مقدم بودن آن نسبت به تاریخ مندرج در چک ، ابعاد تازه ای می یابد . لذا پس از طرح مسئه و با استناد به قوانین و موازین حقوقی و اصول حاکم بر اسناد تجاری و با اشاره به رویه محاکم ، تلاش می شود برای حمایت از حقوق دارندگان چکهای وعده دار در مراجعه به ظهر نویسان راه حل مناسب پیشنهاد شود .

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

طرح بحث

اصل عدم توجه ایرادات

نظریه ظاهر

رویه قضایی و نقد آن

رویه قضایی

نقد رویه قضایی

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید مسئولیت ظهر نویس در قانون چک قانون چک ظهر نویس در قانون چک ،

  

طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه راهنمایی و رانندگی

طرح مساله تاسیس آموزشگاه راهنمایی و رانندگی تلاش شده تا بتوان در حد امکان جان انسانها و بویژه کودکان و سالمندان و افراد ناتوان را نجات داد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 29
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی طرح های توجیهی


توضیحات کامل

شرح مختصر:

افزایش جمعیت، رشد شهر نشینی و تمایل به مهاجرت به شهرها موجب رشد بی رویه شهرها شده است و به تبع آن مسافت مسافرت های درون‌شهری شهروندان افزایش یافته و آنان را ناگزیر به استفاده از وسایل نقلیه موتوری نموده است. از دیگر سو، فرسودگی ناوگان محدود حمل و نقل عمومی موجب عدم تمایل افراد به استفاده از این گونه وسایل شده و موجبات استفاده وسیع تر از وسایل نقلیه شخصی را فراهم می‌آورد.

از طرف دیگر، با توجه به عدم وجود فرهنگ صحیح ترافیک در سطح کلانشهرها و رعایت نشدن آیین نامه رانندگی که ناشی از ناکافی بودن آموزش عملی رانندگی پیش از صدور گواهینامه است، شاهد اتلاف وقت شهروندان در ساعات پرازدحام رفت و آمد هستیم که منجر به تحمیل هزینه های بسیار سنگینی بر اقتصاد ملی می‌گردد. علاوه بر این مطلب، رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی، موجب شده است آمار تصادفات رانندگی ایران، بالاترین رتبه را در بین ملل جهان کسب کند. چنانکه مطابق آمار رسمی در سال 1380 بیش از هفده هزار نفر از هم میهنانمان در تصادفات رانندگی جان باخته اند.

مطالب فوق‌الذکر لزوم آموزش کامل و صحیح رانندگی برای متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی را آشکار می‌سازد. ضمن اینکه با توجه به ترکیب جوان جمعیت کشور و تعداد زیاد این متقاضیان از یک سو و قوانین نوین اداره راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مبنی بر آموزش اجباری رانندگی در آموزشگاهها برای صدور گواهینامه توسط این اداره و یا آموزشگاههای رانندگی از دیگر سو، بازده مناسب اقتصادی برای این فعالیت متصور است. همچنین با عنایت به نرخ بیشتر دختران در دوره های آموزشی این آموزشگاهها ، اجرای چنین طرحی در قالب تعاونی های بانوان دارای مزیت بیشتری خواهد بود.

فهرست مطالب

مقدمــه

طرح مساله

روش تحقیق

فرضیات تحقیق

تاریخچه آموزشگاه

شرایط و تعداد نوبت کاری

معرفی خدمات طرح

نحوه بازاریابی و کسب و تجارت و افزایش سود در کار آفرینی

روشهای بازاریابی و تبلیغات

- تبلیغات

نمونه برنامه زمانبندی

خلاصه طرح

سرمایه گذاری مورد نیاز طرح

جمع کل سرمایه گذاری ثابت

سرمایه در گردش

جدول هزینه های جاری طرح

جدول کل هزینه های طرح

درآمد طــرح

پیش‌بینی مالی طرح

محاسبه دوره بازگشت سرمایه

محاسبه نقطه سر به سر

محاسبه کارمزد وام

جدول بازپرداخت اصل و کارمزد تسهیلات

چارت تشکیلاتی

نمودار سود و زیان طی یک دوره 2 ساله

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه راهنمایی و رانندگی آموزشگاه راهنمایی و ،

  

پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان های خارجی

مکان مورد نیاز طرح ، شامل یک باب ساختمان با کاربری اداری به مساحت تقریبی 90 متر مربع می‌باشد که ارزش هر مترمربع آن چهار صد میلیون ریال وهزینه کل خرید محل 3600 میلیون ریال برآورد می‌شود


مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی طرح های توجیهی


توضیحات کامل

شرح مختصر:

همچنین عدم تناسب آموزش زبان های خارجی در سیستم آموزش رسمی کشور با نیازهای افراد در محیط اجتماعی ، میل به شرکت در کلاس های آزاد را که آموزش کاربردی تری ارائه می‌کنند افزایش می‌دهد.

و در نهایت، « یادگیری هر زبان جدید، آغاز یک زندگی تازه است. » این جمله به تنهایی اهمیت یادگیری زبان های خارجی را بیان می‌کند.

اجرای این طرح ضمن اینکه پاسخی به نیاز اقشار مختلف جامعه برای یادگیری زبان های خارجی است، می‌تواند از بازدهی اقتصادی مناسبی نیز برخوردار بوده و همچنین زمینه ساز اشتغال نیروهای متخصص به خصوص در رشته زبان های خارجی گردد. علاوه بر آن با توجه به این که طرح های آموزشی می‌توانند برای آموزش پسران یا دختران اجرا شوند، در اجرای این گونه طرح ها می‌توان از نیروی کار بانوان تحصیلکرده نیز استفاده نمود.

مکان مورد نیاز طرح ، شامل یک باب ساختمان با کاربری اداری به مساحت تقریبی 90 متر مربع می‌باشد که ارزش هر مترمربع آن چهار صد میلیون ریال وهزینه کل خرید محل 3600 میلیون ریال برآورد می‌شود.

فهرست مطالب

پیشگفتار

چکیده

مقدمه

روش تحقیق

بیان مسأله و ضرورت انجام

فرضیات تحقیق

اهداف تحقیق

سریعترین و اصولی ترین روش یادگیری زبان

نحوه بازاریابی و کسب و تجارت و افزایش سود در کار آفرینی

عنوان طرح: آموزشگاه زبان خارجی

عنوان طرح: آموزشگاه زبان خارجی

مشخصات متقاضیان

هدف از اجرای طرح

شرایط و تعداد نوبت کاری

معرفی خدمات طرح

شرح فرآیندکار و فلوچارت ( ( OPERATION FLOW CHART

تشریح فرآیند

پیش بینی برنامه زمانبندی اجرای طرح

پیش بینی برنامه تولید

بررسی اجمالی بازار محولات طرح موضوع تسهیلات

بر آورد هزینه های سرمایه گذاری طرح

ریز اقلام هزینه های سرمایه گذاری

سرمایه گذاری مورد نیاز طرح

هزینه های قبل از بهره برداری

جمع کل سرمایه گذاری ثابت

سرمایه در گردش

جدول هزینه های جاری طرح

برآورد هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی

درآمد طــرح

پیش‌بینی مالی طرح

محاسبه دوره بازگشت سرمایه

محاسبه نقطه سر به سر

محاسبه کارمزد وام

چارت تشکیلاتی

نتیجه گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان های خارجی کارآفرینی تاسیس آم ،

  

هوش معنوی و سلامت روانی

(همراه با پرسشنامه) پژوهش حاضر در پی آن است که پرسشنامه هوش معنوی را که 83 گویه دارد و توسط یوزی امرم و کریستوفر دریر در 2007 ساخته شده است، ترجمه و سپس در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زنجان هنجاریابی کند


مشخصات فایل

تعداد صفحات 110
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

هوش معنوی و سلامت روانی

 

شرح مختصر:

اهمیت معنویت و رشد معنوی در انسان، در چند دهه گذشته به صورتی روز افزون توجه روان شناسان و متخصصان بهداشت روانی را به خود جلب کرده است. پیشرفت علم روان شناسی از یک سو و ماهیت پویا و پیچیده جوامع نوین از سوی دیگر، باعث شده است نیازهای معنوی بشر در برابر خواسته ها و نیازهای مادی قد علم کنند و اهمیت بیشتری بیابند. چنین به نظر می رسد که مردم جهان، امروزه بیش از پیش به معنویت و مسائل معنوی گرایش دارند و روان شناسان و روان پزشکان نیز به طور روز افزون در می یابند که استفاده از روش های سنتی و ساده، برای درمان اختلالات روانی کافی نیست (شهیدی و شیر افکن، 1383).

در طول چند دهه گذشته، نظریه های هوش چندگانه، فهم ما را از هوش در بین شناخت سنتی وسیع تر ساخته است، خصوصاً توانایی های منطقی و زبانی با تست هوش شناختی، هوش هیجانی[1] ، خلاق، عملی، اجتماعی، وجودی و معنوی را در بر گرفته است (بار[2] در 2000، گاردنر[3] 1983 و 2000، امونز[4] 1999 هالاما و استرانیز[5] 2004، کلمن[6]2001، میلر و سولاوی[7] 1993، استرنبرگ[8] 1997). همراه با هر شکل هوش، یک مدل نظری وابزار سنجش توسعه یافته و برای سنجش مناسب ساختار هوش جدید روا شده است .

به موازات توسعه ساختار هوش هیجانی، هوش معنوی[9] (SI) شامل مجموعه ای از توانایی هایی است که از منابع معنوی نشات می گیرد،ساختارهای معنویت و هوش را وارد ساختار جدیدی می کند. هوش معنوی مستلزم توانایی هایی است که موارد معنوی را برای پیش بینی عملکرد، تطابق و ایجاد محصولات و دستاوردهای ارزشمند بکار می گیرد (امونز،1999). می توان گفت، هوش معنوی مجموعه ای از توانایی هایی است که افراد برای بکار بردن، شکل دادن و دربرگرفتن منابع معنوی به ارزش ها و کیفیت ها به روشی که به عملکرد خوب روزانه و بهزیستی روانی دست یابند، بکارمی برند که شامل پنج حوزه: هوشیاری، لطف حق، معنا، برتری و حقیقت است (امرم و دریر[10]، 2007).

با توجه به این تعریف، می توان نتیجه گرفت که هوش معنوی موجب افزایش کیفیت عملکرد و بهزیستی روانی افراد می شود و در پژوهشها نشان داده شده است، هوش معنوی با سلامت افراد رابطه مثبت دارد. بنابراین، پژوهش حاضر تلاشی برای پاسخ به این سوالات است که آیا می توان ابزاری دقیق و استاندارد تهیه کرد که بتواند این مولفه (هوش معنوی) را اندازه بگیرد؟ آیا این ابزار در کشور عزیزمان ایران کاربرد عملی دارد؟ آیا این ابزار معتبر است؟ آیا این تست دارای روائی است؟ آیا می توان چنین ابزاری را نرم کرد؟ آیا می توان از این تست در پژوهش های آتی استفاده لازم را بعمل آورد؟ با توجه به موارد مطرح شده پژوهش حاضر در پی آن است که پرسشنامه هوش معنوی را که 83 گویه دارد و توسط یوزی امرم و کریستوفر دریر در 2007 ساخته شده است، ترجمه و سپس در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زنجان هنجاریابی کند.

فهرست مطالب

فصل اول: مقدمه پژوهش

مقدمه

بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف پژوهش

سؤالات پژوهشی

تعریف مفاهیم و اصطلاحات

فصل دوم:  بررسی پیشینه پژوهش

مقدمه

هوش و مفهوم هوش های چند گانه

هوش هیجانی

هوش معنوی به عنوان هوشی متمایز از هوش عمومی

مفهوم سازی هوش معنوی

هوش معنوی در ارتباط با آگاهی متعالی

نقش آگاهی فردی[1] در ابراز هوش معنوی

آگاهی از یک وجود الهی[1] و رابطه آن با هوش معنوی

هوش معنوی و رابطه آن با مسائل وجودی

هوش معنوی و تصویر بزرگتر[1]

نقش زیست شناسی در کنش هوش معنوی

اندازه گیری هوش معنوی

هوش معنوی و تفاوت های فردی

الگوهای معمول در تجربه و بیان هوش معنوی

رابطه میان هوش معنوی و سلامت

خطرات بالقوه جستجوی هوش معنوی

جمع بندی

فصل سوم: روش پژوهش

مقدمه

جامعه آماری وگروه نمونه مورد پژوهش

ابزار پژوهش

اعتبار ابزار پژوهش

روایی ابزار پژوهش

روش گردآوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم: یافته های پژوهش

مقدمه

اعتبار یابی ابزار پژوهش

روایی ابزار پژوهش

روایی سازه

روایی همگرا

مشخصه آماری نمره های آزمون اضطراب بارداری

نرم یابی مقیاس اضطراب بارداری

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

خلاصه

 محدودیت های پژوهش

پیشنهادهای پژوهش

پیوست

پیوست الف: پرسشنامه هوش معنوی

پیوست ب: ماتریس عاملی، عامل های چرخش یافته سیاهه هوش معنوی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید هوش معنوی و سلامت روانی هوش معنوی سلامت روانی ،

  

دانلود جزوات ویژه آزمون نظام مهندسی و نمونه سوالات همراه با پاسخ تشریحی

بسته آمادگی آزمون نظام مهندسی شمال جزوات و نمونه سوالات آزمون محاسبات ،اجرا و نظارت سالهای 92 ،93 و 94 همراه با پاسخ تشریحی می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 800
حجم 27 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی zip
دسته بندی عمران و ساختمان


توضیحات کامل

دانلود جزوات ویژه آزمون نظام مهندسی و نمونه سوالات همراه با سخ تشریحی

 

این بسته کاملترین بسته آمادگی امتحان آزمون نظام مهندسی عمران می باشد

 

علاوه بر جزوات ،نمونه سوالات آزمون محاسبات ،اجرا و نظارت سالهای 92 ،93 و 94 همراه با پاسخ تشریحی و همچنین تمرین های تالیفی ویژه آزمون نظام مهندسی عمران در این بسته قرار دارد.

 

 

این بسته شامل مطالب زیر می باشد:

 

  • جزوه بارگذاری
  • جزوه سازه های بتن آرمه(دکتر حسین زاده)
  • جزوه سازه های بتن آرمه (دکتر گرمرودی)
  • جزوه سازه های فولادی
  • جزوه تحلیل سازه ها
  • جزوه مکانیک خاک
  • جزوه خانه عمران
  • جزوه آموزش مقدماتی طراحی و محاسبات سازه های فولادی به روش حدی (LRFD)
  • جزوه سازه های فولادی (2) به روش حدی بر اساس مبحث دهم (ویرایش92) مهندس جعفری
  • روابط شیب و خیز (تغییر مکان) برای تیرهای مهم
  • روابط خلاصه شده شیب و خیز برای تیرهای مهم
  • دیاگرام ها و فرمولهای برش ،خمش و تغییر شکل در انواع تیرها
  • تمرین های محاسبه تار خنثی پلاستیک، اساس مقطع و لنگر پلاستیک مقاطع فولادی
  • تمرین های حل شده زلزله مطابق ویرایش 4 آیین نامه 2800
  • تمرین های تالیفی جهت آمادگی آزمون محاسبات نظام مهندسی
  • نمودارهای کاربردی آزمون نظام مهندسی
  • نرم افزار محاسبه ضریب زلزله (به زبان فارسی)

 

نمونه سوالات با پاسخ تشریحی :

 

  • اجرا آذر 92 + پاسخ تشریحی
  • اجرا خرداد 93 + پاسخ تشریحی
  • اجرا آبان 93 + پاسخ تشریحی
  • اجرا مرداد 94 + پاسخ تشریحی
  • محاسبات آذر 92 + پاسخ تشریحی
  • محاسبات خرداد 93 + پاسخ تشریحی
  • محاسبات آبان 93 + پاسخ تشریحی
  • محاسبات مرداد 94 + پاسخ تشریحی
  • نظارت آذر 92 + پاسخ تشریحی
  • نظارت خرداد 93 + پاسخ تشریحی
  • نظارت آبان 93 + پاسخ تشریحی
  • نظارت مرداد 94 + پاسخ تشریحی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید دانلود جزوات ویژه آزمون نظام مهندسی و نمونه سوالات همراه باپاسخ ،

  

پاورپوینت سنجش مسئولیت

پاور پوینت در مورد سنجش در مسئولیت می باشد و این مربوطه به زمینه حسابداری می باشد که حدودا 50 اسلاید می باشد که این سنجش مسئولیت توسط یکی از اساتید فی الحال دانشگاه می باشد که در یک کنفرانس دانگاهی ارائه داده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 48
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

بسیاری از واحدهای تجاری _ تولیدی به بخش های کوچکتری تقسیم می شوند و به هریک از بخش ها ،مسئولیتهای خاصی واگذار می گردد . هر یک از بخشها متشکل از افرادی است که درباره وظایف معین یا  امور مدیریت مسئولیت دارند . مدیریت ارشد واحدهای تجاری _ تولیدی باید ازهماهنگی اهداف مدیران این بخش ها  با هدف های کلی واحد انتفاعی اطمینان حاصل کنند .

حسابداری سنجش مسئولیت به مفاهیم و  ابزارهای مختلفی اشاره دارد که حسابداران مدیریت را قادر می سازد تا عملکرد بخشها و افراد مربوط را ارزیابی و از هماهنگی هدفها اطمینان حاصل کنند .

هدف های اصلی حسابداری:

n تامین اطلاعات مورد نیاز مدیران برای تصمیم گیری و برنامه ریزی
n
n کمک به مدیران در رهبری و کنترل فعالیتهای عملیاتی
n
n انگیزش مدیران و کارکنان برای فعالیت در راستای هدفهای سازمان
nسنجش و ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه ، مدیران و سایرکارکنان سازمان
 

مشاهده اسلاید پاورپوینت سنجش مسئولیت با تصویر


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت سنجش مسئولیت سنجش مسئولیت حسابداری واحدهای تجاری _ تول ،

  

پاورپوینت اصول برنامه ریزی

وظایف مدیریت 1 برنامه ریزی 2 سازماندهی 3 استخدام 4 هدایت 5 کنترل پاور پوینت اصول برنامه ریزی در 51 اسلاید می باشد میباشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 51
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

1- تعاریف و مفاهیم

2- برنامه ریزی و کنترل

3- برنامه ریزی استراتژیک

4- برنامه ریزی عملیاتی

5- تکنیک های برنامه ریزی

6- بودجه و تخصیص منابع

7- قیمت تمام شده و بودجه ریزی عملیاتی

 

فهرست منابع مورد استفاده

1- آیت اللهی، رضا(1380)، اصول برنامه ریزی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، تهران.

2- آهنگران، محمداسماعیل(1382)، اصول و مبانی برنامه ریزی استراتژیک، موسسه فزهنگی انتشاراتی زهد، تهران.

3- سازمان مدیریت و برنامه ریزی(1383)، مطالعات آمایش سرزمین، دفتر آمایش و توسعه پایدار، تهران.

4- سازمان مدیریت و برنامه ریزی(1383)، قانون برنامه چهارم توسعه، معاونت امور اداری، مالی و منابع انسانی، تهران.

5- شکوهی، علیرضا و محمد نثاری(1381)، برنامه ریزی استراتژیک: راهنمای کاربردی ایجاد و توسعه، انتشارات بیست، اصفهان.

6- مجتهدزاده، غلامحسین(1368)، مقدمه ای بر اصول و مبانی برنامه ریزی منطقه ای، انتشارات دفتر آموزش ضمن خدمت وزارت آموزش و پرورش، تهران.

7- مجلس شورای اسلامی(1384)، پیشنهاد روشی برای بودجه ریزی عملیاتی، مرکز پژوهش مجلس، تهران.

8- مرکز آموزش مدیریت دولتی(1372)، مدیریت استراتژیک(مجموعه مقاله)، ترجمه عباس منوریان، موسسه چاپ و انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی، تهران.

9- موسوی شاهرودی، سید محمد(1385)، برنامه ریزی، انتشارات برتر چاپ، تهران.

 

مشاهده اسلاید های پاور پوینت اصول برنامه ریزی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت اصول برنامه ریزی اصول برنامه ریزی برنامه ریزی ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

مقاله ارزشیابی... ، طرح درس و پاورپوینت... ، پاورپوینت بررسی... ، پاورپوینت تحلیل... ، مقالات و مطالب... ، بررسی جاذبه های... ، پاورپوینت درباره... ، پکیج آموزش ویدئویی... ، رابطه بین هزینه... ، رابطه سبک های... ، راهنمای مفید تریدر... ، راههای تقویت مشارکت... ، راههای مختلف کسب... ، ربا و راه‏های گریز... ، ربات تبلیغ بین... ، رزومه اصول رزومه... ، رساله ، رساله با عنوان... ، رساله ترمینال... ، رساله دکتری مدیریت... ، رساله راه آهن راه... ، رساله طراحی ساختمان... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله مرکز طراحی... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله نقش مدیریت... ، رساله نمایشگاه مد و... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله پروژه کامل... ، رساله پروژه کامل... ، رشته نرم افزار بازی... ، رندر مکس ، رندرها ، روش تدریس تجربیات... ، روش های تولید پیچ و... ، روشهای ازدیاد... ، ریاضی مهندسی بهترین... ، ریکاوری اطلاعات... ، زبان انگلیسی... ، زنان و... ، زندانی در حقوق و... ، زندگی نامه ابوریحان... ، زندگی نامه کامل... ، زندگینامه توماس... ، زیست شناسی و... ، ژئوپلیتیک مرز ایران... ، سئو پاورپوینت سئو... ، ساخت آلات چوبی ,... ، ساختمان با اسکلت... ، ساختمان فلزی... ، ساختمان زلزله پاورپو ، ساختمان مراحل اجرای... ، سازه غشایی ویژگی... ، سازه های... ، سازه های مهندسی... ، سایت اتوماتیک... ، سایت دانشجویار ، سبک معماری در دوره... ، سبک رهبری- مجموعه... ، سر و گردن بدن... ، سقف های مرکب با... ، سقفهای ساختمانی... ، سنجش اعتماد عمومی... ، سنجش شاخص های تاثیر... ، سوال همراه جواب... ، سوالات آیین نامه... ، سوالات تخصصی... ، سوالات مصاحبه... ، سوالات های مصاحبه... ، سوپر پانل و تری دی... ، سورس برنامه ساخت... ، سورس تقویم... ، سیر تا پیاز معماری... ، سیستم اطلاعات... ، سیستم انتقال... ، سیستم تلفن و شبکه... ، سیستم های... ، سیمای جامعه ایران... ، شبکه‌های عصبی... ، شبیه سازی موانع عقب... ، شبکه های اختصاصی... ، شبکه های بی سیم... ، شرایط رای قابل... ، شرط ترک ازدواج مجدد... ، شرکت ایران... ، شستشوی... ، شناسایی و اجرای... ، شیپ فایل... ، شیمی 2 و... ، شکل گرایی در معماری... ، صد نکته در پایانامه... ، صدای صنوبر دانلود... ، صنعت نساجی ترکیه و... ، ضرورت ایجاد جایگاه... ، ضمانت اجرای تخلف از... ، طراحی الگوی ارزیابی... ، طراحی بهینه شبکه... ، طراحی بیمارستان -... ، طراحی پیچ هادی... ، طراحی خانه موسیقی... ، طراحی ساختمانهای... ، طراحی سایت سایت... ، طراحی سیستم بودجه... ، طراحی فضای... ، طراحی مجتمع تجاری (... ، طراحی معماری مجتمع... ، طراحی هتل5... ، طراحی و جانمایی... ، طراحی و شبیه سازی... ، طراحی و شبیه­ سازی... ، طرح 5 معماری مجتمع... ، طرح اجرائی و... ، طرح ایجادآموزشگاه... ، طرح بازاریابی مواد... ، طرح پژوهشی صرفه... ، طرح تفصیلی منطقه 5... ، طرح توجیه فنی-مالی... ، طرح توجیهی طرح... ، طرح توجیهی آموزش و... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی تاسیس... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی جعبه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روشن و... ، طرح توجیهی ساعت... ، طرح توجیهی سنجش... ، طرح توجیهی ضد عفونی... ، طرح توجیهی قطع آب... ، طرح توجیهی کارخانه... ، طرح توجیهی گیم... ، طرح توجیهی... ، طرح توجیهی مقدماتی... ، طرح توجیهی کارگاه... ، طرح جابر با موضوع... ، (NAP)پروژه تبلیغات... ، «اصالة الصّحة»یا... ، 10 مقاله و کتاب... ، 10 نرم افزار برای... ، 101 جمله... ، 171 مقاله فارسی... ، 44 مقاله فارسی در... ، Arc GIS پاورپوینت... ، daneshjjoyar ، DBT کارگاه... ، Deep Web مستند دیپ... ، DNA خالص سازی... ، Essential Skills... ، MODERN... ، psd سی اچ... ، Research involving... ، WP Live Chat افزونه... ، XRF پاورپوینت بررسی... ، آبجکت میز و... ، آبجکت وسایل... ، آبگرمکن آبگرمکن های... ، آتش نشانی مطالعات... ، أرض واصیة مقاله با... ، آزمایش خمش تیرهای... ، آزمایش دانه بندی... ، آزمایشگاه قارچشناسی... ، آزمایشگاه مکانیک... ، آزمون گیر آنلاین... ، آسم، آسم ورزشی و... ، آسیب شناسی برنامه... ، آشنایی با... ، آشنایی با جوشکاری... ، آشنایی با زمین... ، آشنایی با... ، آشنایی با سیستم... ، آشنایی با شرکت... ، آشنایی با ورزش تنیس... ، آشنایی به مبحث هوش... ، آفت کرم پاورپوینت... ، آلدیکو (پیشرفت... ، آمار و مدل سازی مدل... ، آموزش 33 امضا گالری... ، آموزش اتوکد سه... ، آموزش اتوکد آموزش... ، آموزش تصویری نرم... ، آموزش ساخت ،ارسال و... ، آموزش ساخت سازه... ، آموزش نرم... ، آموزش و اشنایی با... ، آموزش کامل خط فرمان... ، آموزش کد نویسی و... ، آموزشhtmlوxhtml html ، آنالیز کارخانه... ، آنالیز دستگاه... ، آنالیزهای اکسرژی... ، آنتن ها امواج... ، اپیدمیولوژی پاورپوین ، اتوکد سایت پلان... ، اتوکد مخزن بتنی 500... ، اتوکدبرنامه فیزیکی... ، اتوکدمدرسه(پلان-مقطع ، اتیمولوژی اسامی... ، اثبات ولایت و امامت... ، اثر شوری و قلیائیت... ، اثرات بازی گروهی و... ، اثربخشی درمان... ، اثرکیفیت حسابرسی بر... ، اجتماعی شدن... ، اجرای احکام مدنی... ، احادیث نماز احادیث... ، اختلاط بتن : از... ، اختلال... ، ادبیات پاورپوینت... ، ارائه روشی برای... ، ارائه مدل یا الگویی... ، ارتباط بین حجم... ، ارتباط سبکهای... ، ارزش دفتری به ارزش... ، ارزیابی اثر بخشی... ، ارزیابی تأثیر... ، ارزیابی تاثیر معیار... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عملکرد حوزه... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عوامل... ، استاندار ساختن... ، استاندارد... ، استخدام کار در... ، استراتژی توسعه کسب... ، استراتژی کنترل توان... ، اشتغال غیر رسمی... ، اشنایی به ترفندهای... ، اصول... ، اصول اخلاقی معاصر... ، اصول مقاله نویسی... ، اطلاعات مهم درباره... ، اعتیاد به... ، افزونه Quick Index... ، اقتصاد آمریکا چگونه... ، اقتصاد در... ، اقتصاد مبتنی بر... ، اقتصاد بودجه... ، اقلام تعهدی درصدی... ، الزام آور بودن تعهد... ، الگوریتم رقابت... ، الکترون پاورپوینت... ، الکترونیک... ، اموزش... ، اموزش ساخت ربات... ، اموزش مبتدی تا حرفه... ، امکان سنجی انرژی... ، انتشار و انتقال... ، اندازه گیری در... ، اندیکاتور فوق حرفه... ، انگلیسی 2 پاورپوینت... ، انواع سقف های رایج... ، انواع سقفهای... ، انواع سوئیچ­های... ، انواع طلاق و مصادیق... ، انواع نمای... ، اهدای اعضا پس از... ، ای پی ip گرفتن ای... ، بات تلگرامی تپ... ، بادگیر در... ، بازاریابی... ، بازاریابی... ، بازی پطروف شروع... ، بازی سازی udk دوره... ، بافتهای... ، بانک ایمیل ایرانی... ، بتن پاورپوینت نقش... ، بدنسازی حرفه... ، برترین راه برای... ، بررسی آثار تابعیت... ، بررسی آزمایشات... ، بررسی اثرات... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط سطوح... ، بررسی اشتباه در... ، بررسی اصل استقلال... ، بررسی امکان سنجی... ، بررسی بخشی از کاستی... ، بررسی پتانسیل های... ، بررسی تأثیر اجزای... ، بررسی تأثیر تغییر... ، بررسی تأثیر خدمات... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ