سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

فهرست مطالب
معرفی شرکت پست.....................................................................................1
دفتر امور پست بین الملل..............................................................................4
اداره کل روابط عمومی...............................................................................6
موزه پست...............................................................................................8
بازار تمبر.............................................................................................10
مرکز مکانیزه.........................................................................................14
مرکز فن آوری اطلاعات...........................................................................15
آموزش وتحقیقات....................................................................................16
دانشکده علمی-کاربردی پست ومخابرات.......................................................17
مرکز تحقیقات پست.................................................................................18
چشم انداز پست ایران در 1380.................................................................20
خدمات پستی نوین...................................................................................21
کدپستی ده رقمی.....................................................................................26
طرح ساماندهی قبوض.............................................................................28
فرودگاه پیام...........................................................................................29
برنامه توزیع کالابرگ............................................................................30

معرفی شرکت پست

ایران، یکی از پیشگامان عرضه خدمات پستی در جهان است و سابقه فعالیت های پستی در ایران به هزاران سال پیش باز می گردد. امیرکبیر، صدراعظم ایران، بیش از صدو پنجاه سال پیش پست نوین ایران را پایه گذاری کرد. تـجربه طولانی، درک و شناخت روزافزون از خدمات پستی موجب شد تا با هدف فراهم آوردن تسهیلات لازم جــــهت استــفاده عمـــوم از خدمات پستی در ارتباطات داخلی وخارجی، اعمال سیاست جامع در زمینه برنامه ریزی، تأسیس، تجهیز، گستــــرش و بهره برداری واحدهای پستی و همچنین تأمین و تعمیم خدمات پستی در سراسر کشور، هماهنـگ با آخـــرین پــیشرفت های تجربی و تکنولوژی ارتباطات، در ســـال 1367، شرکــــت پست جمهوری اســـلامی ایران، در قالب شرکتــــی دولتی سازماندهی شده و وظایف زیر را دنبال کند:

• بررسی و مطالعه در جهت شناخت هرچه بیشتر نیازهای پستی جامعه و تأمین آنها
• تهیه و تنظیم برنامه های جامع به منظور انجام خدمات پستی (قبول، حمل، مبادله و توزیع مرسولات، امانات پستــی، قبوض آب، برق، تلفن و …) در سراسر کشور و نظارت و هماهنگی در حسن اجرای آنها.
• تأسیس، تجهیز و گسترش واحدهای پستی و بهره برداری از آنها
• تهیه طرح و انتشار تمبر و اوراق بهادار پستی برای مصارف جاری و یادبود، هماهنگ با فرهنگ و آرمان انقلاب اسلــامی ایران، در جهت نشر و بیان مواضع آن در داخل و خارج کشور با استفاده از زبان خاص تمبر و قبول اشتراک آن

• صدور مجوز استفاده از دستگاه های فاکس (نمابر)
• صدور اجازه استفاده از ماشین های نقش تمبر در امور پستی و اعمال نظارت برکلیه امور مربوط به آنها
• واگذاری صندوق های پستی شخصی و ایجاد پست رستانت در مراکز پستی
• توزیع روزنامه، نشریات دوره ای و سایر مرسولات پستی
• بررسی، تنظیم و حفظ رابطه با اتحادیه های جهانی و منطقه ای پست و مشارکت در تدوین، دستورالعمل و توصیــــــــه های بین المللی مربوطه و پیشنهاد به مراجع ذی صلاح
• شرکت در مجامع و اتحادیه های جهانی و منطقه ای پست به منظور تبادل نظر در مسائل پستی و جلب معاضدت های بین المللی در زمینه بهینه سازی شبکه پستی

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید مقاله شرکت پست , شرکت پست , پست ،

  

فهرست مطالب



مقدمه

درباره شرکت پارس خودرو

آشنایی کلی با سیستمهای خودرو

سیستم سوخت رسانی Fuel Delivery system

سیستم هوارسانی Air Delivery system

-سیستم جرقه زنی: Ignition System

واحد کنترل الکترونیک- سنسورها و عملگرها ECU- Sensors & Actuators

محفظه سوخت سپراتور- کنیستر

مراحل کلی مونتاژ خودرو

-سالن بدنه

سالن رنگ

سالن پرس

مراحل مونتاژ خودروی پراید

خط تریم

خط شاسی

خط روتوش WaterTest- RollTest

مراحل کنترل فرایندهای تولید و رفع ایرادات احتمالی

نگاهی به مشخصات محصولات شرکت پارس خودرو



مقدمه

امروز صنایع اتومبیل در سراسر جهان بعنوان سود آور ترین صنایع مطرح بوده و این صنعت روز به روز پیشرفت می‌کند. در کشورهای در حال توسعه مانند ایران نیز صنعت اتومبیل نقش اساسی ایفا می کند که می تواند باعث رشد اقتصادی گردد. شرکت پارس خودرو به عنوان قدیمی ترین کارخانه مونتاژ اتومبیل نقشی مهم در صنعت خودروسازی ایفا می کند.

رشد و توسعه هر صنعتی باعث توسعه صنایع وابسته خواهد شد. شرکت پارس خودرو نیز در راستای همین اهداف گام برداشته و امید است که به خودکفایی برسد. خودروهای تولیدی شرکت عبارتند از: پرایدPK، رونیز، ماکسیما، پیکاپ، و سرانزا.

دوران کارآموزی اینجانب در قسمت مهندسی تولید شرکت طی گردید، لیکن از قسمتهای دیگر شرکت مانند: سالن پرس و تولید بدنه ومونتاژ، روتوش و.... نیز بازدید کرده و اطلاعات کلی را کسب نموده ام.

مجموعه حاضر نگاه کوتاهی به شرکت پارس خودرو و آشنایی با خودرو و مراحل تولید آن است.

تاریخچه شرکت و خلاصه فعالیت های انجام گرفته: این شرکت در سال 1335 به نام شرکت جیپ به منظور واردات و فروش جیپ ویلیز آمریکایی تاسیس و پس از طی تکمیلی در سال 1338 تولید انواع محصولات جیپ را آغاز و در سال 1345 با احداث سالن پرس، ساخت قطعات و سالن سواری تولید انواع سواری را به موازات جیپ به محصولات خود اضافه نمود. این شرکت در سال 1352 به نام شرکت موتور جک (سهامی خاص) به ثبت رسید و همان سال پس از انتقال داراییها و تعهدات مربوط به نام شرکت جنرال موتورز ایران (سهامی خاص) تغییر نام یافت و به استناد موافقت نامه سازمان صنایع ملی ایران در سال 1359نام شرکت به پارس خودرو شرکت سهامی خاص تغییر نمود و در سال 1371 طبق مصوب مجمع عمومی صاحبان سهام و در راستای سیاستهای دولت سهام شرکت به سهام عام تغییر یافت. سهام شرکت 100% تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.





درباره شرکت پارس خودرو

به موجب اساسنامه شرکت موضوع فعالیت پارس خودرو عبارت است از:‌ ساخت و مونتاژ انواع وسائل نقلیه موتوری و قطعات و لوازم و وسایل آنها و یا تدارک و تهیه مواد تجهیزات و ماشین آلات از منابع داخلی و یا از طریق واردات فروش و توزیع فرآورده های شرکت خواه در داخل کشور و یا از طریق صدور به خارج از کشور همچنین هرگونه فعالیتی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به هر یک از موضوعات مذکور مربوط و به نحوی از انحاء مفید و یا نافع باشد.





تولید شرکت از بدو تاسیس

تولید و مونتاژ اتومبیل های اولیه جیپ شهباز، کالسکه ای ، کروکی ساده و نظامی، جیپ استیشن آهو، جیپ وانت و سیمرغ و آمبولانس که از سال 1338 آغاز و تا سال 1359 ادامه داشت ولی به دلیل قطع رابطه با آمریکا و عدم تامین قطعات یدکی از منبع اصلی، تولید آنها مدتی متوقف و مجددا از سال 1362 تا 1364 تولید 88808 دستگاه سفارش مربوطه به مصالحه در دیوان داوری لاهه انجام گرفت که تاکنون حدود 94746 دستگاه انواع جیپ در این شرکت تولید شده است.

در ادامه تولیدات جیپ در سال 1359 نیروی محرکه جیپ به شرکت میتسوبیشی ژاپن سفارش داده شد که از مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

با مطالعات بسیار گسترده که از مدتها پیش توسط سازمان مهندسی شرکت شروع شد اتومبیل جیپ را به شکل بسیار مطلوبی تغییر داد و در سال 1368 جیپ صحرا را آماده عرضه به متقاضیان نمود. این اتومبیل با قوای محرکه میتسوبیشی تولید می گردید به موازات تولید جیپ وانت شورلت نیز از سال 1356 آغاز گردید که تا سال 1361 ادامه داشت.

همچنین تولید لندرور 7 نفره اسپانیایی نیز از سال 1362 آغاز و تا سال 1366 ادامه داشت.

تولید و مونتاژ و اتومبیل های سواری در سال 1346 با آریا و شاهین (رامبر) شروع شد و به موازات آن با احداث سالن های پرس و ساخت قطعات، حجم قطعات وارداتی به تدریج کاهش یافت.

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید گزارش کارآموزی آشنایی با شرکت پارس خودرو , کارآموزی آشنایی با شر ،

  

مقدمه:
تهیه و تأمین خوراک مرغوب و پر ارزش برای فصل زمسان از مهمترین کارهای یک دامدار است. همانطوریکه در فصول مساعد سال یک قسمت از گیاهان علوفه ای را به صورت تازه و آبدار در اختیار دام قرار می دهند و یک قسمت دیگر آنرا خشک کرده و برای فصل زمستان ذخیره می کنند می توان گیاهان علوفه ای را بهمان صورت تازه و آبدار هم انبار کرد زیرا که نشخوار کنندگان، مخصوصاً «گاوهای شیری» برای فصل زمستان هم به غذای آبدار احتیاج زیادی دارند.
با سیلو کردن می توان گیاهان علوفه ای را برای مدتی طولانی و به صورت تازه نگاه داشت. سیلو کردن نباتات علوفه ای یک روش تازه نیست. بلکه از قرنها پیش متداول بوده منتهی به صورت بسیار ابتدائی.
امروزه برای پیدا کردن بهترین راه سیلو کردن گیاهان علوفه ای، بررسیهای زیادی انجام شده و روشهای مختلفی هم آزمایش شده و بر اثر همین فعالیت ها طریقه سیلو کردن نباتات علوفه ای روزبروز بهتر شده.

سیلو:
عبارت است از خندقی که در زیر زمین حفر می کنند یا بنای محصوری است که بر روی زمین ساخته می شود تا ذرت علوفه ای یا علوفه خرد شده را در آن پر و پس از سفت شدن در شرایط محیطی مطلوب بعد از 40 تا 60 روز ماده سیلو شده(سیلاژ)
تخمیر شده و بدون فاسد شدن می تواند برای چندین سال در تغذیه دام استفاده شود.

مواد سیلو شده :
مواد سیلو شده سالهای زیادی است که به عنوان خوراک دام به ویژه در نشخوار کنندگان مورد استفاده قرار گرفته است. مواد سیلو شده، توسط تخیمر کنترول شده مواد گیاهی پر رطوبت تولید می شود وقتی چنین موادی تحت شرایط بی هوازی سیلو می شوند در صورتی که مقدار موجود کربوهیدرات های قابل تخمیر کافی باشد، اسید لاکتیک کافی برای حفظ و تثبیت توده تولید می شود به طوری که تخمیر متوقف می‌گردد اگر مواد سیلو شده به هم زده نشود برای مدت نا محدودی نگهداری خواهد شد. روشهای تناوب یا نوبتی که اساساً در اروپا مورد استفاده قرار می گیرند احتیاج به افزودن اسیدهای قوی دارند که PH را کاهش داده و مانع تخمیر می شوند و یا نیازمند استفاده از فرم اکدئید تنها یا توأم با اسیدهای آلی نظیر اسید پروپیونیک هستند این ترکیبات اکثر تخمیراتی را که مفید نیستند مهار می کند.
مواد سیلو شده خوب یک فراورده خیلی خوش خوراکی است که به خوبی مود استفاده قرار می گیرد و می تواند نتایج عالی در حیوانات پر تولید مثل گاوهای شیرده تولید کند علاوه بر مزایای برداشت یا خواص غذائی، تخمیری که معمولاً اتفاق می‌افتد شدیداً نیترات محتوی را در صورت وجود، کاهش می دهد و مقدار سایر مواد سمی امثال اسید هیدروسیانیک نیز کاهش می یابد اما باید به خاطر داشت که تخمیر به انرژی نیازمند است از این رو سیلو کردن سبب ضایعاتی می شود بطوری که کل مواد مغذی در ماده سیلو شده آماده، کمتر از مواد مغذی است که به داخل سیلو ریخته می‌شود این امر نیز منعکس از داده های تجزیه ای معمول می باشد. اکثر مواد سیلو شده در ایالت متحده امریکا از گیاه کامل ذرت (Zea mays) یا از یکی از واریته های ذرت خوشه ای، در مناطقی که بارش برای رشد ذرت ناکافی است تهیه می گردد گرامینه سیلو شده گرامینه- لگرم سیلو شده و یا لگرم سیلو شده به طور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند چون تکنولوژی کافی برای تولید مواد سیلو شده بسیار خوبی از این محصولات، موجود است به همین خاطر مواد سیلو شده خوش خوراک و مغذی می تواند از انواع زیادی از مواد گیاهی از جمله علفهای هرز و مواد گیاهی کم رطوبت تولید گردد بعضی از مشخصات غذائی عمده محصولات سیلویی در بخشهای بعدی بحث خواهند شد.
حال که فهمیدیم مواد سیلو شده چیست بهتر است بدانیم سیلوکردن نباتات علوفه‌ای چه فوائدی دارد

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید مقاله سیلو , سیلو , آشنایی با سیلوها زیر زمین ماده سیلو شده(سیلا ،

  

سیستم ها





تعریف سیستم


«یک سیستم مجموعه منظمی از عناصر بهم وابسته است که برای رسیدن به اهدافی مشترک با هم در تعادلند.»


رفتای یک سیستم متأثر از وابستگی متقابل عناصر تشکیل دهنده آن می باشد، بنابراین سیستمها رفتارگرا بوده و هدف ما از بررسی مفاهیم سیستمها، درک یا پیش بینی رفتار سیستم تحت مطالعه است.


اجزای سیستم


اجزای سیستم عواملی است که موجودیت آن را تشکیل می دهد و در رسیدن به اهداف سیستم، آن را یاری می کند. این اجزا عبارتند از:


- درون داده ها، برون داده ها، پردازش (تبدیل کنندگی)


- کنترل و بازخور


- محدوده و محیط سیستم





درون داده ها، برون داده ها و پردازش


درون داده های سیستم شامل عواملی است که به صورتهای مختلف مانند مواد خام، انرژی، داده های خام، و نیروی انسانی وارد سیستم می شود.


پردازش فرایند تبدیل درون داده هاست، مانند تولید و انجام محاسبات.


برون داده ها حاصل و نتایج فرایند تبدیل است،‌ مانند محصول تمام شده، خدمات انسانی، اطلاعات مدیریت و نظایر آن که باید به مقصد نهایی آن منتقل شود.


کنترل و بازخور


مفهوم سیستم با اضافه شدن دو جزء «بازخور» و «کنترل» کامل می شود. چنین سیستمی را غالباً سیستم سایبرنتیکی می نامند.


چنانچه اطلاعات نشان دهد که نتایج عملکرد همسو و مطابق با استانداردهاست، در این صورت بازخور، مثبت نامیده می شود. برعکس، چنانچه اطلاعات بازخور حاکی از تفاوتها و انحرافاتی نسبت به استانداردها باشد، در این صورت بازخور منفی است. بازخور و کنترل به قدری به هم وابسته است که معمولاً بازخور، به عنوان بخشی از مفهوم کنترل تلقی می شود.


کنترلِ بازخور مثبت، ادامة فعالیتهای مؤسسه را به همان صورتی که انجام می شود ابقاء نموده یا تقویت می کند. به عنوان مثال شما در پروژه ای، روشهای ساخت یافته را برای تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم به کار می برید. پس از ارزیابی پروژه، پی می برید که نتایج مورد انتظار از لحاظ کیفیت، مدت زمان پروژه و … را بدست آورده اید، بنابر این سعی می کنید که در پروژه های دیگر نیز، به جای روش سنتی از این روش استفاده کنید.


کنترل بازخور منفی، یعنی نگهداشت عملیات مؤسسه در محدودة مشخص و پذیرفته شدة عملکرد (استاندارد).


مدار کنترل با بازخور منفی، خود سیستمی را تشکیل می دهد که از عناصر زیر تشکیل شده است:


1- معیارها و استانداردهای مورد انتظار برای عملیات.


2- خصوصیات یا شرایطی که باید کنترل شود (برون داده سیستم).


3- یک واحد حس کننده که خصوصیات یا شرایط فوق را دریافت و سنجش کند. این گیرنده می تواند انسان یا ماشین باشد.


4- یک واحد کنترل کننده که نتایج دریافتی را با استانداردها (عملکردهای از پیش تعیین شده یا قابل قبول) مقایسه کند. (سنجشگر)

5- یک واحد اقدام کننده که اقدامات تصحیحی برای برطرف کردن انحرافها و تفاوتها (نسبت به استانداردها) به درون دادة سیستم ارسال کند



این متن فقط قسمتی از تحقیق سیستم ها می باشد.

جهت دریافت کل متن ، لطفا آن را خریداری نمایید.

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید تحقیق تعریف سیستم ها , تعریف سیستم ها, سیستم ها ،

  

سیستم های اندازه گیری

اندازه گیری

مفهوم اندازه گیری
اندازه گیری عبارت است از سنجش کمیت در اجسام مختلف وقطعات با واحد مربوطه (مقرره)
این اشکال نمونه هایی از اندازه گیرها را نشان می دهد.
توجه یادآوری متر نواری وخط کش فلزی و اندازه گیری با آنها به عهده هنرآموزان محترم است.
کولیس برای اندازه گیری اجسامی که در اندازه گیری آنها نیاز به دقت زیاد نیست از خط کش فلزی و یا متر استفاده می شود ولی اگر اندازه گیری دقیقتری مورد نظر باشد از کولیس استفاده می شود. کولیس متداولترین ابزار دقیق برای اندازه گیری می باشدکه به وسیله آن میتوان

طول،قطرخارجی، قطر داخلی، وعمق اجسام را با دقت 1/0، 05/0، 02/0 حتی 01/0 میلیمتر اندازه گیری کرد که نمونه هایی از اندازه گیری در این صفحه نمایش داده شده است.
کولیس از اجزاء وقسمتهای زیر تشکیل شده است.
1-خط کش مدرج فلزی(بدنه اصلی)
2-کشو متحرک متصل به فک متحرک

3-پیچ محکم کننده
4-شاخکها( برای اندازه گیری قطر داخلی لوله ها یا داخل دهانه ها)
5-فکهای ثابت ومتحرک (برای اندازه گیری محورها، میله ها، ضخامت ورقه ها …)
6-ورنیه
7-تیغه عمق سنج

روش اندازه گیری
برای اندازه گیری جسم را مطابق شکل زیر بین فکها قرار داده وفک متحرک را به آن نزدیک می نماییم تا به میله بچسبد.
حال اندازه اصلی را از روی خط کش بر حسب میلیمتر خوانده وکسری میلیمترها را از روی تقسیم بندی ورنیه( یعنی هر خطی از ورنیه که منطبق با یکی از خطوط خط کش باشد) می خوانیم.

از آنجا که دقت اندازه گیری با کولیس و پیدایش آن مورد سوال هنرجویان عزیز می باشد چگونگی پیدایش و دقت کولیس را که از طریق ورنیه خواننده می شود تا اندازه ای شرح می دهیم،سپس انواع کولیسها را از نظر شکل نشان خواهیم داد

خواندن ورنیه
برای اندازه گیری تا دقت 1/0 از تقسیمات ورنیه استفاده می شود. اساس کارورنیه بر آن است که در آن 9 میلیمتر را به ده قسمت مساوی تقسیم کرده ودر نتیجه هر قسمت ورنیه 1/0 از یک میلیمتر کمتر است. با مقایسه این اندازه ها با اندازه های میلیمتری اختلاف اندازه 1/0 میلیمتر را می توان اندازه گیری کرد.

در این شکل کولیس دیجیتالی در حال اندازه گیری نشان داده شده است.

گونیای مرکب
یکی دیگر از وسایل اندازه گیری وسنجش گونیای مرکب است که دارای چهار قسمت اصلی به نام خط کش، مرکز یاب، گونیا و نقاله است. در این شکل این گونیا و نیز برخی از کاربردهای آن را ملاحظه می کنید.
همان طور که ملاحظه می شود بنا به موارد استفاده میتوان هر یک از قسمتهای مختلف مثل نقاله، گونیا و یا مرکزیاب را به همراه خط کش به کار برد.

گونیای تاشو
این گونیا وسیله ساده است برای اندازه گیری و کنترل زوایا در شرایط مختلف که به صورت های گوناگون ساخته میشود. ضمنا یادآور می شود چون خود گونیا دارای درجه بندی نیست پس از تنظیم آن لازم است با مطابقت گونیا با یک نقاله، مقدار زاویه را تعیین کرد.

رعایت نکات اندازه گیری
اندازه گیری باید با دقت واعتماد کامل انجام گیرد. بنابراین لازم است که وسیله اندازه گیری دقت لازم را داشته باشد. و در موقع اندازه گیری باید به نکات زیر توجه شود:
1-موقع خواندن اندازه به محل خواندن به طور عمودی نگاه کنید.

2-محل اندازه گیری قطعه کار و وسیله اندازه گیری قبلا تمیز شود.
3-قبل از اندازه گیری قطعه کار کاملا پلیسه گیری شود.
4-در اندازه گیریهای دقیق به دقت ابزار توجه شود.



این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید مقاله سیستم های اندازه گیری , سیستم های اندازه گیری , اندازه گیر ،

  

فهرست مطالب:

محیط کردارشناسی برای نظام شغلی

نکات مهم آمورشی

بعد ازتمام کردن این فصل شما خواهید فهمید

نظام اخلاقی یعنی چه

نگرش ها وشیوه های اخلاقی ویژه

مباحث اخلاقی که برای شغل متمایز هستند

نیاز شاغلان برای تنظیم استاندارد های اخلاقی وهماهنگ

فهرست منظم اززیرمجموعه های موضوع

مفهوم نظام اخلاقی شغلی

تعریف

ایا مبحث اخلاقی مشخصی درنظام شغلی وجود دارد

کامپیوتر ها درمحل کار

مزایا وتغییرات

مضرات

ارتباطات کامپیوتری

تغییر ماهیت ارتباط بشر

ضعف ومالکیت داده های الکترونیکی

استفاده ، استفاده دوگانه وسوء استفاده

کنترل وامورشخصی

نظام اخلاقی درفضای فرمان

تقسیم دیجیتالی

رفتار شغلی

مفهوم نظام اخلاقی شغل

نظام اخلاقی ،درک درست وغلط بودن عملی است . نظام اخلاقی شغل ، بخش افزایش اذعان شده ی زندگی شغلی می باشد وآن برای نظام اخلاقی شغل خیلی درست نمی باشد . این فصل ، مفهوم نظام اخلاقی شغل را معرفی می کند وبه طور ویژه چگونگی ارتباط آنها با نظام شغلی را بررسی می کند . آن میزان مباحث ازنظام شغلی واخلاقی که متمایز هستند را مورد بحث قرارمی دهد . واین که چگونه آنها با معضل ها بدلیل نیاز به کامپیوتر وتحول مباحث درباره نظام اخلاقی مقابله می کنند . بخش نهایی این فصل شامل بحثی ازچگونگی مهارت درمقابل شاغلان می باشد که استاندارد هایی بالایی ازاستحکام را مورد تشویق قرارمی دهد .

تعریف

دردید گاههای نظری درمورد اتخاذ تصمیم درمورد شغل ، بحث بارز روی افزای سود سهامداران شرکت متمرکز شده است . این دیدگاه به طورافزایش ناکافلی است . درعمل به حداکثر رسانی بهره توسط اتخاذ تصمیم های پاپا بدست می آید که طبق این توالی سهامداران به آن اعتماد می کنند . ( شامل کارمندان ، رقابت کنندگان ، تامین کننده ها ، مشتریان ، جوامع محلی وسرمایه گذاران ).

این امر ، خویش کامی روشنی نامیده می شوند که مدیران به دلیل تاثیرمثبت روی اصول ، تصمیمات اخلاقی می گیرند . این امر، دور ازدلیل تنها دلیل افزایشی نظام اخلاقی شغلی می باشد . بعضی از مردم شامل ، نقش اساسی شغل را به عنوان شبیه سازی سود درنظر می گیرند .

برای مثال ، صاحبان ومدیران کارخانه های کوچک ، درباره رفاه شخصی ومالی کارمندانشان نگران هستند . مشاغل ومدیران ، به عنوان نتیجه ای ازفعالیتهایشان ، توانایی افزایش دارند . هنگامیکه درک عمومی ازاشتباه یا درست بودن درزندگی شغلی وجود داشت باشد که ان را هرروز ودرعناوین روزنامه ها می بینیم . درک جزئی ازاصول اخلاقی درشغل به وضعیت سطحی تکیه نمی کند . لازم می باشد تا تئوری های را نظام اخلاقی را نتیجه بگیریم . دراینجا خلاصه ای ازدیدگاههای اخلاقی مهم ذکر می شود .

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید مقاله سیستم های اطلاعاتی مدیریت , سیستم های اطلاعاتی مدیریت , اط ،

  

خلاصه:
طراحی یک سیستم گرمایش و ذوب برف در فرودگاه GolenioW در کشور لهستان هدف این مقا له می‌باشد. سیستم بر اساس کار کرد و استفاده از انرژی زمین گرمایی در منطقه Sziciecin نزدیک به شهر Goleniow طراحی شده است. در این منطقه آب زمین گرمایی در محدوده دمایی 40 تا 90 درجه سانتیگراد یافت می‌شود. مبنای طراحی سیستم استفاده از هیت پمپ هایی می‌باشد که گرما را از آب گرم 40 تا 60 درجه سانتیگراد جذب می‌کنند. برای درک عملکرد چیدمان پمپ حرارتی مختلف در یک سیستم گرمایی برای سیال زمین گرمایی 40 oc مقایسه هایی به عمل آمده است. برای منطقه مورد نظر محاسبات جریان سیال و محاسبات گرمایش موجود می‌باشد.
سیستم دیواره های پخش گرما شامل یک دبی سنج مبدل حرارتی زمین گرمایی و پمپ حرارتی (که به طور الکتریکی کار می‌کند) می‌باشد. اگر سیستم با یک اوپراتور که مستقیماً بعد از مبدل حرارتی زمین گرمایی نصب شده است کار کند سیم نوع I و اگر با اوپراتوری که بطور غیرمستقیم روی شبکه برگشت آب نصب شده است کار کند سیتم نوع I I و اگر شامل یک منبع حرارتی معمولی با یک دیگ گازی (که می‌توانند با هم با یک مبدل حرارتی زمین گرمایی کار کنند) سیستم نوع I I I می‌باشد.
منطقه گرمایش توسط یک سیستم توزیع (شامل اتصالات موازی) گرما را بین مصرف کنندگان با احتیاجات مختلف توزیع می‌کند.در اولین مصرف کننده (سیستم گرمایش با رادیاتور دما پایین) محاسبات در دو حالت کاری متفاوت انجام می‌شود. در اولین حالت دمای آب خروجی و ورودی تابعی از دمای هوای بیرون می‌باشد. در دومین حالت دمای آب خروجی و ورودی به دمای بیرون بستگی ندارد و ثابت فرض می‌شود. دومین مصرف کننده یک سیستم تهویه وآب گرم مصرفی است که آب شبکه را با دمای ثابت در طول سال به حرکت در می‌آورد. نوع سوم استفاده یک سیستم ذوب برف است.
که در محدوده دمایی 3oc تا– 16 oc با تأمین گرماهای متفاوت در دو حالت ذوب برف و در جا کارکردن، عمل می‌کند.گرمای ناشی از زمین در این سیستم توسط مبدل حرارتی تامین می‌شود.
هر یک از سه سیستم فوق الذکردر این مقاله مورد نظر می‌باشند و توسط دیاگرام شماتیکی مربوطه کاربرد انرژی زمین گرمایی، الکتریکی و انرژی کسب شده توسط دیگ گازی را شرح می‌دهد معرفی می‌شوند.
در سیستم های گرمایی، هیت پمپ مستقیم از هیت پمپ غیر مستقیم اقتصـــادی تر و موثرتر می‌باشد. با کنترل هدفمند وبا استفاده از یک حسگر برف در یک سیستم ذوب برف مقدار آب گرم و هزینه عملیات کاهش می‌یابد.

معرفی
متاسفانه اخیراً همه احتیاجات سوخت لهستان برای گرمایش از سوزاندن زغال سنگ قهوه ای تأمین می‌شود. مهمترین نتیجه سوزاندن چنین سوختهای فسیلی تخریب محیط زیست است.
برای مهار رشد سریع آلودگی محیط زیست، صاحب نظران تمایل زیادی بسمت جایگزینی منابع انرژی (بازگشت پذیر) که در میان آنها انرژی زمین گرمایی نقش مؤثری ایفاء می‌کند دارند. لهستان یک کشور غنی در منابع آب زمین گرمایی با آنتالپی متوسط می‌باشد. حجمی از این آبهای گرمایشی ، در حدود تقریباً 6500 Km3 (در سوکولوسکی) دمایی بین 30 تا 120 درجه سانتیگراد دارند.آب در محدوده دمایی 50 oc تا 90 oc از میان سوراخهایی با عمق km 1.5 تا 3km به سطح زمین آورده می‌شوند.
کم و بیش منابع زمین گرمایی بطور یکنواخت در قسمت هایی از لهستان در حوزه یا زیر حوزه های زمین گرمایی مخصوصی که به مناطق و ایالات زمین گرمایی خاصی تعلق دارد توزیع شده اند. بهترین شرایط مناسب و دلخواه زمین گرمایی در Podhale and Studety, Polish Low land می‌تواند یافت شود.با وجود چنین انرژی با پتانسیل بالا در منابع زمین گرمایی، بهره برداری گسترده از یک دهه پیش شروع شده است.
تا این زمان، آب زمین گرمایی فقط برای منظورهای استحمام درمانی مورد استفاده بوده است. مثال هایی از ، مراکز مهمی که آب زمین گرمایی را برای درمان بیماری به کار می‌بردند Spas: Ladek zdroj , cieplice , ciechocink هستند.

بین سالهای 1993 تا 2001 ، چهار سیستم گرمایی بزرگ بر اساس انرژی زمین گرمایی درلهستان ساخته و نصب شده اند. (Banska Nizna, Pyrzyce ,Mszczonow ,Uniejow) محاسبات طراحی پروژه بر اساس کاربرد انرژی زمین گرمایی توسط یک مبدل حرارتی و یک هیت پمپ در آرایش های متفاوت ارائه شده است.از آب گرم تولید شده برای رادیاتور وگرمایش آب معرفی و همچنین برای انتقال حرارت به منظور نصب یک سیستم ذوب برف در فرودگاه GOLENIOW استفاده خواهد شد.
این عمل امکان کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را نسبت به سوختهای معمولی ایجاد می‌کند. ذوب یخ (برف) پیاده رو توسط آب و بخار زمین گرمایی در چندین کشور، از جمله ایسلند، ژاپن و ایالات متحده استفاده می‌شود.این تأسیسات می‌توانند شامل پیاده روها، جاده ها، سراشیبی ها، باند فرودگاه ها، میدان ها، محوطه پارگینک و پل‌ها باشند.
اغلب این کار توسط یک محلول گلیکول انجام می‌شود. آب یا بخار گرم درون لوله های زیر پیاده رو به گردش در می‌آید.این مقاله سعی دارد احتیاجات کلی طرح برای یک سیستم ذوب برف را معرفی کند و یک راه حل برای فرودگاهی که سیستم آب گرم زمین گرمایی اش توسط مبدل های حرارتی تأمین می‌شود پیشنهاد می‌کند.از فواید آشکار چنین سیستم هایی این است که احتیاج به برف روبی از بین می‌رود. آرامش و راحتی بیشتر برای پیاده‌ها و وسایل نقلیه، کاهش زحمت برف روبی و شرایط کاری بهتر در فرودگاه ایجاد می‌شود.
2?هیت پمپ‌ها در سیستم گرمایش
هیت پمپ وسایل انتقال حرارتی هستند که به استفاده از کار یا گرمای ورودی قادر هستند که جهت نرمال انتقال حرارت را معکوس کنند و در یک دمای پایین گرما را جذب و آن را در یک دمای بالاتر دفع نمایند.هیت پمپ‌ها در طرح های گرمایش زمین گرمایی در دمای پایین برای افزایش گرمای خروجی از سیال استفاده می‌شوند، اما نقش مشخص آنها در هر طرح به دمای سیالی که مورد استفاده قرار می‌گیرد بستگی دارد.
بنابراین با سیالات دما متوسط در محدوده oc 40تا 70 oc ، گرمای خارج شده توسط مبدل اولیه تقویت می‌شود. با این وجود ، با سیالات با دمای پایین تر از 40 oc ، تقریباً مبادله گرما بصورت مستقیم مشکل و غیر ممکن می‌شود و با نصب پمپ حرارتی این کار ممکن میشود.

-2-1 قواعد اساسی
معمولی ترین هیت پمپ‌ها از نوع تراکم بخار هستند که از یک کمپرسور متحرک مکانیکی با شرح زیر استفاده می‌کنند. وقتی گاز بدون افت گرما متراکم می‌شود، دما و فشارش بخاطر کاری که توسط کمپرسور روی گاز انجام می‌شود افزایش می‌یابد ، برعکس ، وقتی گاز منبسط می‌شود، دما و فشارش کاهش می‌یابد.تبدیل مایع به گاز تبخیر نامیده می‌شود و این عمل در دمای ثابت با جذب گرما از محیط اطراف اتفاق می‌افتد.گرمای جذب شده باعث افزایش انرژی جنبشی مولکولی می‌شود.
مقدار گرمای مورد نیاز برای تبدیل یک واحد جرم از مایع به بخار گرمای نهان تبخیر نامیده می‌شود.در یک ظرف آب جوش روی خوراک پزی وقتی که از گرمای گرفته شده از خوراک پزی به عنوان گرمای نهان تبخیر برای تبدیل آب به بخار استفاده می‌شود، مایع (آب) در دمای جوش باقی می‌ماند. برای آب مقدار گرمای مورد نیاز است.
وقتی گاز به فاز مایع بر می‌گردد (فرآیندی شناخته شده به نام تقطیر) گرمای آزاد شده گرمای نهان تقطیر نامیده می‌شود. گرمای نهان تقطیر و گرمای نهان تبخیر برای هر سیال داده شده ای با هم برابر هستند،‌ بنابراین سیال همان اندازه گرما را در تقطیر از دست می‌دهد که در تبخیر نیاز دارد.

خرید فایل
مقاله سیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در فرودگاه گولنیو لهستانسیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در فرودگاه گولنیو لهستانسیستم گرمایش و ذوب برفسیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتیسیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرماییسیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در فرودگاهسیستم گرمایشذوب برفسیستم گرمایش در فرودگاهذوب برف در فرودگاهپمپ حرارتی زمین گرماییطراحی سیستم گرمایشیGolenioWزمین گرماییرادیاتورهامهار رشد سریع

اولین دیدگاه را شما بگذارید مقاله سیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در ف ،

  

فهرست مطالب
1-ارتش قبل از انقلاب اسلامی
11-ارتش در انقلاب اسلامی
22-ارتش بعد از انقلاب
ارتش، به تشکیلات و امکانات نظامی یک کشور گفته می شود. ارتش معمولا به 3 گروه نیروی زمینی، هوایی و دریایی تقسیم بندی می شود. معمولا درارتش 2 گروه خدمت می کنند. اول ان دسته از افرای برای دوره سربازی وارد ارتش می شوند که وظیفه نام دارند. و گروه دوم افرادی که به استخدام ارتش در می آیند و کادر نامیده می شوند.
ارتش های منظم و مدرن در تمام پرسنل خود را مانند دیگر شرکت ها و سازمان های دولتی استخدام می کنند، اما ارتش های سنتی در برخی از کشور ها از جوانان برای حفاظت از کشور استفاده می کنند.

ارتش از کلمه‌های برساخته در دوران معاصر است و از روی واژه? ارتشتار (ارتشدار) که به معنی سپاهی (لشگری) است برساخته شده‌است. این اشتقاق معکوس و نادرست از این خاسته‌است که واژه را مرکب فرض کرده‌اند و جزء دوم دار را به معنای دارنده گرفته‌اند

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت ارتش، قبل وبعداز انقلاب اسلامی , ارتش، قبل وبعداز انقل ،

  

چالش های فرارو ی فعالیت های اقتصادی اقتصاد جهانی
اقتصاد جهانی طی دو دهه گذشته به کلی درگرگون شده است . ابداع هواپیما ،فاکس ،ارتباطات کامپیوتری و تلفنی فاصله های فرهنگی و جغرافیایی را به نحوه چشمگیری کاهش داده است .
این پیشرفت باعث شده است که شرکت ها به طور قابل ملاحظه ایی بازار ها و منابع تامین اقلام مورد نیاز خود را تنوع بخشند.

شرکت های امریکایی علاوه براین که قطعات خود را از کشور های دیگر تامین می کنند برای فروش محصولات خود متوجه همین کشور ها هستند

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان2 , ارزیابی ،

  

ورد بررسی خرپاهای پیش‌ساخته ماشینی در شرکت فولاد سازه خزر در45 صفحه قابل ویرایش



فهرست مطالب
فصل 1 مقدمه
اهمیت و جایگاه خرپاهای پیش ساخته
معرفی خرپاهای پیش ساخته فولادی
اجزای اصلی خرپا
مواد اولیه فلزی
فرآیند تولید خرپا
اثر کار سرد بر خواص مکانیکی خرپا
مزیت‌ها و محدودیتهای استفاده از خرپاهای ماشینی در صنعت ساختمان
عوامل موثر بر خواص مکانیکی و کیفیت فولادهای مورد استفاده
معرفی چند شرکت بین المللی تولید کننده خرپاهای پیش ساخته فلزی
شرکت DEACERO
شرکت Quincy Joist
تعریف واژه‌ها و اصطلاحات

فصل 2 استانداردهای مورد نیاز خرپاهای ماشینی
استاندارد خرپاهای ماشینی در کشور آمریکا
استانداردهای مورد نیاز خرپاهای ماشینی در ایران
آشنایی با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
استانداردهای موجود در ایران برای خرپا
فولاد مورد استفاده در ساخت خرپا (استاندارد 2909)
شکل پذیری فولاد
میلگردهای عرضی
جوشکاری
محدودیتها و نیازمندیهای خرپا از نظر ابعادی و وضعیت ظاهری
ویژگی‌ها و مشخصات خرپا پیش ساخته (معمولی) (استاندارد 2909)
فصل 3 بررسی خواص مکانیکی میل‌گردهای خام و نورد شده در شرکت فولادسازه خزر
مراجع

خرید فایل

اولین دیدگاه را شما بگذارید مقاله بررسی خرپاهای پیش‌ساخته ماشینی در شرکت فولاد سازه خزر خرپ ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

مقاله ارزشیابی... ، طرح درس و پاورپوینت... ، پاورپوینت بررسی... ، پاورپوینت تحلیل... ، مقالات و مطالب... ، بررسی جاذبه های... ، پاورپوینت درباره... ، پکیج آموزش ویدئویی... ، رابطه بین هزینه... ، رابطه سبک های... ، راهنمای مفید تریدر... ، راههای تقویت مشارکت... ، راههای مختلف کسب... ، ربا و راه‏های گریز... ، ربات تبلیغ بین... ، رزومه اصول رزومه... ، رساله ، رساله با عنوان... ، رساله ترمینال... ، رساله دکتری مدیریت... ، رساله راه آهن راه... ، رساله طراحی ساختمان... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله مرکز طراحی... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله نقش مدیریت... ، رساله نمایشگاه مد و... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله پروژه کامل... ، رساله پروژه کامل... ، رشته نرم افزار بازی... ، رندر مکس ، رندرها ، روش تدریس تجربیات... ، روش های تولید پیچ و... ، روشهای ازدیاد... ، ریاضی مهندسی بهترین... ، ریکاوری اطلاعات... ، زبان انگلیسی... ، زنان و... ، زندانی در حقوق و... ، زندگی نامه ابوریحان... ، زندگی نامه کامل... ، زندگینامه توماس... ، زیست شناسی و... ، ژئوپلیتیک مرز ایران... ، سئو پاورپوینت سئو... ، ساخت آلات چوبی ,... ، ساختمان با اسکلت... ، ساختمان فلزی... ، ساختمان زلزله پاورپو ، ساختمان مراحل اجرای... ، سازه غشایی ویژگی... ، سازه های... ، سازه های مهندسی... ، سایت اتوماتیک... ، سایت دانشجویار ، سبک معماری در دوره... ، سبک رهبری- مجموعه... ، سر و گردن بدن... ، سقف های مرکب با... ، سقفهای ساختمانی... ، سنجش اعتماد عمومی... ، سنجش شاخص های تاثیر... ، سوال همراه جواب... ، سوالات آیین نامه... ، سوالات تخصصی... ، سوالات مصاحبه... ، سوالات های مصاحبه... ، سوپر پانل و تری دی... ، سورس برنامه ساخت... ، سورس تقویم... ، سیر تا پیاز معماری... ، سیستم اطلاعات... ، سیستم انتقال... ، سیستم تلفن و شبکه... ، سیستم های... ، سیمای جامعه ایران... ، شبکه‌های عصبی... ، شبیه سازی موانع عقب... ، شبکه های اختصاصی... ، شبکه های بی سیم... ، شرایط رای قابل... ، شرط ترک ازدواج مجدد... ، شرکت ایران... ، شستشوی... ، شناسایی و اجرای... ، شیپ فایل... ، شیمی 2 و... ، شکل گرایی در معماری... ، صد نکته در پایانامه... ، صدای صنوبر دانلود... ، صنعت نساجی ترکیه و... ، ضرورت ایجاد جایگاه... ، ضمانت اجرای تخلف از... ، طراحی الگوی ارزیابی... ، طراحی بهینه شبکه... ، طراحی بیمارستان -... ، طراحی پیچ هادی... ، طراحی خانه موسیقی... ، طراحی ساختمانهای... ، طراحی سایت سایت... ، طراحی سیستم بودجه... ، طراحی فضای... ، طراحی مجتمع تجاری (... ، طراحی معماری مجتمع... ، طراحی هتل5... ، طراحی و جانمایی... ، طراحی و شبیه سازی... ، طراحی و شبیه­ سازی... ، طرح 5 معماری مجتمع... ، طرح اجرائی و... ، طرح ایجادآموزشگاه... ، طرح بازاریابی مواد... ، طرح پژوهشی صرفه... ، طرح تفصیلی منطقه 5... ، طرح توجیه فنی-مالی... ، طرح توجیهی طرح... ، طرح توجیهی آموزش و... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی تاسیس... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی جعبه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روشن و... ، طرح توجیهی ساعت... ، طرح توجیهی سنجش... ، طرح توجیهی ضد عفونی... ، طرح توجیهی قطع آب... ، طرح توجیهی کارخانه... ، طرح توجیهی گیم... ، طرح توجیهی... ، طرح توجیهی مقدماتی... ، طرح توجیهی کارگاه... ، طرح جابر با موضوع... ، (NAP)پروژه تبلیغات... ، «اصالة الصّحة»یا... ، 10 مقاله و کتاب... ، 10 نرم افزار برای... ، 101 جمله... ، 171 مقاله فارسی... ، 44 مقاله فارسی در... ، Arc GIS پاورپوینت... ، daneshjjoyar ، DBT کارگاه... ، Deep Web مستند دیپ... ، DNA خالص سازی... ، Essential Skills... ، MODERN... ، psd سی اچ... ، Research involving... ، WP Live Chat افزونه... ، XRF پاورپوینت بررسی... ، آبجکت میز و... ، آبجکت وسایل... ، آبگرمکن آبگرمکن های... ، آتش نشانی مطالعات... ، أرض واصیة مقاله با... ، آزمایش خمش تیرهای... ، آزمایش دانه بندی... ، آزمایشگاه قارچشناسی... ، آزمایشگاه مکانیک... ، آزمون گیر آنلاین... ، آسم، آسم ورزشی و... ، آسیب شناسی برنامه... ، آشنایی با... ، آشنایی با جوشکاری... ، آشنایی با زمین... ، آشنایی با... ، آشنایی با سیستم... ، آشنایی با شرکت... ، آشنایی با ورزش تنیس... ، آشنایی به مبحث هوش... ، آفت کرم پاورپوینت... ، آلدیکو (پیشرفت... ، آمار و مدل سازی مدل... ، آموزش 33 امضا گالری... ، آموزش اتوکد سه... ، آموزش اتوکد آموزش... ، آموزش تصویری نرم... ، آموزش ساخت ،ارسال و... ، آموزش ساخت سازه... ، آموزش نرم... ، آموزش و اشنایی با... ، آموزش کامل خط فرمان... ، آموزش کد نویسی و... ، آموزشhtmlوxhtml html ، آنالیز کارخانه... ، آنالیز دستگاه... ، آنالیزهای اکسرژی... ، آنتن ها امواج... ، اپیدمیولوژی پاورپوین ، اتوکد سایت پلان... ، اتوکد مخزن بتنی 500... ، اتوکدبرنامه فیزیکی... ، اتوکدمدرسه(پلان-مقطع ، اتیمولوژی اسامی... ، اثبات ولایت و امامت... ، اثر شوری و قلیائیت... ، اثرات بازی گروهی و... ، اثربخشی درمان... ، اثرکیفیت حسابرسی بر... ، اجتماعی شدن... ، اجرای احکام مدنی... ، احادیث نماز احادیث... ، اختلاط بتن : از... ، اختلال... ، ادبیات پاورپوینت... ، ارائه روشی برای... ، ارائه مدل یا الگویی... ، ارتباط بین حجم... ، ارتباط سبکهای... ، ارزش دفتری به ارزش... ، ارزیابی اثر بخشی... ، ارزیابی تأثیر... ، ارزیابی تاثیر معیار... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عملکرد حوزه... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عوامل... ، استاندار ساختن... ، استاندارد... ، استخدام کار در... ، استراتژی توسعه کسب... ، استراتژی کنترل توان... ، اشتغال غیر رسمی... ، اشنایی به ترفندهای... ، اصول... ، اصول اخلاقی معاصر... ، اصول مقاله نویسی... ، اطلاعات مهم درباره... ، اعتیاد به... ، افزونه Quick Index... ، اقتصاد آمریکا چگونه... ، اقتصاد در... ، اقتصاد مبتنی بر... ، اقتصاد بودجه... ، اقلام تعهدی درصدی... ، الزام آور بودن تعهد... ، الگوریتم رقابت... ، الکترون پاورپوینت... ، الکترونیک... ، اموزش... ، اموزش ساخت ربات... ، اموزش مبتدی تا حرفه... ، امکان سنجی انرژی... ، انتشار و انتقال... ، اندازه گیری در... ، اندیکاتور فوق حرفه... ، انگلیسی 2 پاورپوینت... ، انواع سقف های رایج... ، انواع سقفهای... ، انواع سوئیچ­های... ، انواع طلاق و مصادیق... ، انواع نمای... ، اهدای اعضا پس از... ، ای پی ip گرفتن ای... ، بات تلگرامی تپ... ، بادگیر در... ، بازاریابی... ، بازاریابی... ، بازی پطروف شروع... ، بازی سازی udk دوره... ، بافتهای... ، بانک ایمیل ایرانی... ، بتن پاورپوینت نقش... ، بدنسازی حرفه... ، برترین راه برای... ، بررسی آثار تابعیت... ، بررسی آزمایشات... ، بررسی اثرات... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط سطوح... ، بررسی اشتباه در... ، بررسی اصل استقلال... ، بررسی امکان سنجی... ، بررسی بخشی از کاستی... ، بررسی پتانسیل های... ، بررسی تأثیر اجزای... ، بررسی تأثیر تغییر... ، بررسی تأثیر خدمات... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ