سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
پاورپوینت-فرم-و-خلق-فضا
پاورپوینت فرم و خلق فضا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 69
حجم فایل: 3121
قیمت: 7500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت فرم و خلق فضا،در حجم 69اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
فرم را می‌توان زبان فضا دانست؛ چرا که آنچه را معماران در فضا می‌خواهند بیان کنند را با توجه به فرم بیان می‌کنند به همین دلیل فرم دارای اهمیت ویژه‌ای در آفرینش فضا است. اهمیت فرم را می‌توان در دوره معاصر جست‌وجو کرد یا به نوعی از زمان جدایی دو هنر نقاشی و مجسمه‌سازی از معماری، معماران برای ایجاد نوعی استقلال، به فرم اهمیت دادند، اما این مطلب گویای این نیست که فرم در معماری گذشته دارای  اهمیت نبوده در واقع دنیای درونی و خاص هر فرد تا ابراز نگردیده از طرف مخاطبان مورد نقد قرار نمی‌گیرد که این ابراز را می‌توان در معماری، تحت عنوان فرم بیان داشت که اتصالی درونی را بین ناظر و فضا به وجود می‌آورد در واقع می‌توان فرم را زبانی یا واسطی برای انتقال مفهوم فضا به انسان بیان نمود که به عنوان ابزاری کار‌آمد در اختیار طراحان و معماران قرار دارد. 
خصیصه اصلی هر معماری را می‌توان تولید فضا برای زندگی تعریف نمود و مسلما درک هر‌فضا با توجه به تفکرات فرهنگی و اعتقادی هر منطقه، متفاوت است که در واقع این فضا‌ها را فرم‌هایی تشکیل می‌دهند که بتوان آنها را مکان نامید تا از طریق مکان به درک فضا نائل آیند. در واقع پیدایش فرم در معماری را می‌توان در رابطه مستقیم فرهنگ و اعتقاد مردم دانست که تحت اشکال، جهت، رنگ و جنسیت خاصی تعریف می‌گردد که با کمک این چهار عامل، موفق به نمود فضا در بعد فیزیکی و کلید ورود به فرهنگی است که این فضا را تولید می‌کنند. در واقع فرم را می‌توان نمود فیزیکی تفکرات و سنت انسان‌هایی دانست که به تولید فضا اقدام نموده‌اند پس با درک درست از فرم تولید شده می‌توان به درک صحیح فضا نزدیک شد. ” در زیباشناختی فرم یا صورت تظاهر حسی وواضح یک شئ است واین بیانی است که خود را در معرض قضاوت قرار می دهد .فرم یاصورت در طبیعت مستند هستند یعنی متأثر از محتوای خود هستند. پس از صورت از پیش داده شده است ونمی توان به میل خود آن را تغییر داد.”

فهرست مطالب:
مقدمه
فرم های بی قاعده
فرم های با قاعده
سطح صاف
سطح منحنی
انتخاب فرم
احساس فرم
درک یک فرم در کنار فرم های دیگر
فضا و معماری
انواع فضا
فضای ریاضی و فضای ادراکی
فضای روز و فضای شب
فضای عمومی و خصوصی
فضای مابین
فضا و زمان

این فایل با فرمت پاورپوینت در 69 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت فرم و خلق فضا فرم و خلق فضا معماری ،

  

پاورپوینت-کاویتاسیون-چیست-در-54اسلاید-powerpoin-ppt
پاورپوینت-کاویتاسیون چیست- در 54اسلاید-powerpoin-ppt
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 430
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
 
کاویتاسیون عبارتست از تشکیل حباب هایی از بخار سیال که معمولاً در نواحی کم فشار در داخل سیال تولید می شوند و متعاقب آن متلاشی شدن حباب ها پس از افزایش فشار سیال. این متلاشی شدن با تمرکز انرژی در یک نقطه خاص، آن هم بصورت یک جت سیال در کسری از ثانیه عمل کرده و باعث وارد آوردن ضربه ای شدید با دما و فشار نقطه ای بسیار بالا به سطوح داخلی پمپ (معمولاً پروانه) شده و در صورت تداوم آسیب های شدیدی شبیه به خوردگی pitting بر سطح باقی می گذارد.

کاویتاسیون پدیده ای است که در سرعتهای بالا باعث خرابی و ایجاد گودال در سطح می گردد . گاهی در یک سیستم هیدرولیکی به علت بالا رفتن سرعت‚فشار منطقه ای پائین می اید و ممکن است این فشار به حدی پائین بیاید که برابر فشار بخار سیال در آن شرایط باشد و یا در طول سرریز یا حوضچه خلاءزایی در اثر وجود ناصافیها و یا ناهمواریهای کف سرریز خطوط جریان از بستر خود جدا شده و بر اثر این جداشدگی فشار موضعی در منطقه جداشدگی کاهش یافته و ممکن است که به فشار بخار سیال(فشار بخار فشاری است که در ان مایع شروع به جوشیدن کرده و با بخار خود به حالت تعادل می رسد) برسد . در این صورت بر اثر این دوعامل بلافاصله مایعی که در آن قسمت از مایع در جریان است به حالت جوشش درامده و سیال به بخار تبدیل شده و حبابهایی از بخار بوجود میاید . این حبابها پس از طی مسیر کوتاهی به منطقه ای با فشار بیشتر رسیده و منفجر میشود و تولید سر وصدا می کند و امواج ضربه ای ایجاد می کند و به مرز بین سیال و سازه ضربه زده و پس از مدت کوتاهی روی مرز جامد ایجاد فرسایش و خوردگی میکند .(corrotion( تبدیل مجدد حبابها به مایع و فشار ناشی از انفجار آن گاهی به 1000 مگا پاسکال میرسد . از انجایی که سطوح تماس این حبابها با بستر سرریز بسیار کوچک می باشند نیروی فوق العاده زیادی در اثر این انفجارها به بسترهای سرریز ها و حوضچه های آرامش وارد می کند . این عمل در یک مدت کوتاه و با تکرار زیاد انجام می شود که باعث خوردگی بستر سرریز می شود و به تدریج این خوردگیها تبدیل به حفره های بزرگ می شوند . این مرحله را : Cavitation erosion or cavitation pitting می نامند. در سرریز های بلند چون سرعت سیال فوق العاده زیاد می باشد ‚در نتیجه نا صا فیهای حتی در حد چند میلیمتر هم می تواند باعث ایجاد جدا شدگی جریان شود . هر نوع روزنه با برامدگی تعویض ناگهانی سطح مقطع هم می تواند باعث جدایی خطوط جریان شود . این پدیده معمولا در پایه های دریچه ها بر روی سرریز ها‚در قسمت زیر دریچه های کشویی و انتهای شوتها رخ دهد . شرایطی که موجب کاویتاسیون می گردد اغلب در جریانهای با سرعت بالا پدید می اید . بطور مثال سطح آبروی سریز که 40 تا 50 متر پایین تر از سطح تراز آب مخزن می باشد بطور حاد در معرض خطر کاویتاسیون قرار دارد . پدیده کاویتاسیون در جریانات فوق اشفته در پرش هیدرولیکی در مکانهایی مثل حوضچه های خلاءزایی مشکلات فراوانی ایجاد می کند . صدمه کاویتاسیون به سازه های طراهی شده برای سرعتهای بالا و در سد های بلند و سرریزهای بزرگ یک مشکل دائمی است . کمیت بدون یعدی را که بیانگر جوشش ناشی از جریان مایع باشد عدد کاویتاسیون می نامند:
  
کاویتاسیون چیست، cavitation،حباب‌زایی،پدیده کاویتاسیون،خوردگی،کاویتاسیون،حفره‌سازی، خلازایی،انواع کاویتاسیون،راههای جلوگیری از کاویتاسیون،کاویتاسیون در پمپها،

==================================================================

فاکتورهای موثر در پدیده کاویتاسیون :

در طی حداقل 20سال تجربه و بررسی عملکرد سرریزها ( شامل مدل و آزمایش بر روی پروتوتیپ ) این طور نتیجه گیری شده که کاویتاسیون در اثر عملکرد مجموعه ای از عوامل و شرایط است . معمولا یک عامل به تنهایی برای ایجاد مسئله کاویتاسیون کافی نیست ولی ترکیبی از عوامل هندسی و هیدرودینامیکی و فاکتورهای وابسته دیگر ممکن است منجر به خسارت کاویتاسیون گردد . از مهمترین عواملی که می توانند در این زمیه ممکن است دخیل باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1?عوامل هندسی : که شامل موارد زیر می شود .
ناهمواریهای سطحی سرریز‚خصوصا برامدگیها و فرورفتگیهای موضعی – شکافهای دریچه های کشویی و پایه های دریچه های قطاعی – ستونها piers – درزهای ساختمانی -جدا کننده جریان ودفلکتورها Flow splitter & deflector – دهانه مجاری و لوله Ports of ducts & pipe – تغیر در شکل عبور جریان Change of water passage shape – انحنا یا انحراف در مسیر جریان در آبراهه Misalignment of conduit 2.عوامل هیدرودینامیکی :

– دبی مخصوص – سرعت جریان – عملکرد دریچه – توسعه لایه مرزی
3?عوامل متفرقه :

– انتقال حرارت در طی فروریختن – درجه حرارت آب – تعداد واندازه حبابهای درون آب Diffusion of air – پراکندگی هوا

یکی از مثال های بارز و خطرناک کاویتاسیون در پره های توربین دیده می شود و به راحتی میتواند باعث تخریب پره گردد.از دیکر مثال هل برای این پدیده میتوان به کاویتاسیون در پروانه ی کشتی ها اشاره کرد.

حُفره‌زایی (نام‌های دیگر: حباب‌زایی، خوردگی، کاویتاسیون، حفره‌سازی، خلاءزایی) (به انگلیسی: cavitation) پدیده‌ای است که در آن کاهش فشار باعث تبخیر موضعی مایع و ایجاد حباب‌هایی شود. این پدیده در پروانه? کشتی‌ها، اژدرها و پمپ‌های سانتریفیوژ و سرریز سدها رخ می‌دهد.

در این پدیده که معمولاً در مایعات با حرکت متلاطم به دلیل اختلاف فشار در مایع رخ می‌دهد، فشار موضعی کم‌تر از فشار بخار مایع می‌شود. این امر باعث می‌شود تا مثلاً آب که در شرایط متعارف در 100 درجه سانتیگراد شکل گازی پیدا می‌کند در دماهایی پایین‌تر زودتر به صورت گاز درآید.

حباب‌های گازی ایجاد شده زمانی که دوباره به منطقه پرفشارتر وارد می‌شوند معمولاً منفجر می‌شوند. این ترکیدن حباب‌ها شوکی موج‌مانند ایجاد می‌کند که صدادار است و می‌تواند از طریق خوردگی حبابی به پروانه‌های کشتی آسیب برساند. هر نوع کشتی و هر نوع پروانه صدای حفره‌زایی ویژه? خود را تولید می‌کند و این باعث می‌شود تا خدمه زیردریایی‌ها بتوانند نوع کشتی‌های پیرامون خود را شناسایی کنند.

حفره‌زایی انواع گوناگونی دارد:[1]
گونه‌های حفره‌زایی
حفره‌زایی حبابی
حفره‌زایی پره
حفره‌زایی بُن پروانه
حفره‌زایی ابری
حفره‌زایی محفظه? پروانه
حفره‌زایی نوکگردابه
حفره‌زایی میانه? گردابه

توزیع فشار در پیرامون پره? پروانه کشتی
سطح مکش
سطح فشار
لبه? جلو
زاویه?
شارش
p: فشار هیدرواستاتیک
pu: فشار منفی
po: فشار مثبت
pv: فشار تبخیر
Vac. : خلاء

حفره‌زایی همچنین یکی از دلایل اولیه لرزش در پمپ‌های سانتریفوژ است. تولید حباب در پروانه پمپ وقتی رخ می‌دهد که طول مکش خالص مثبت مجاز (NPSHa) کمتر از عمق مکش درخواستی (NPSHr) پمپ شود. به این ترتیب به دلیل مکش موجود در محفظه پمپ، فشار مایع درون محفظه کاهش می‌یابد. طول مکش خالص مثبت (NPSH) عبارتی است که درباره شرایط مرتبط با پدیده حباب زایی پمپ توضیح می دهد.

چنانچه فشار محفظه پمپ از فشار بخار مایع در دمای عملیاتی کمتر شود، مایع درون محفظه پمپ تبخیر شده و بصورت حباب درمی‌آید. این حبابها در برخورد با پروانه‌های پمپ ترکیده و نه تنها باعث لرزش پمپ می‌شوند بلکه آسیبهای جدی از جمله خوردگی زیاد در لبه پروانه‌ها و بدنه ایجاد می‌کنند که به مرور زمان باعث کاهش راندمان پمپ می‌گردد. وجود مانع در مسیر مکش، وجود زانویی در فاصله نزدیک ورودی پمپ و یا شرایط غیرعادی بهره‌برداری از عوامل این مسئله هستند.[2]

عمدتاً پدیده کاویتاسیون در سرریز سدها در سرعتهای بالا رخ می‌دهد گاهی در یک سیستم هیدرولیکی به علت بالا رفتن سرعت فشار منطقه‌ای کاسته شده و به حدی برسد که با فشار سیال در آن شرایط برابر شود، و یا در طول سرریز به دلیل ناصافی‌ها خطوط جریان از بستر خود جدا شده و در اثر این جداشدگی فشار موضعی در محل جداشدگی کاسته شود، و به فشار بخار سیال برسد، که در اثر این عوامل مایعی که در آن قسمت وجود دارد بلافاصله به جوشش درآمده و حباب‌هایی بوجود می‌آید که سرریز یا کانال در اثر ترکیدن این حبابها دچار صدمه و آسیب می‌شود، بطور معمول در سرعت‌های تقریباً 20 متر بر ثانیه و بیشتر احتمال ایجاد پدیده کاویتاسیون وجود دارد، ولی کنترل این پدیده در سرعت 15 متر بر ثانیه انجام می‌شود.

تونل‌های حفره‌زایی

در ایران، در دو دانشگاه تونل حفره‌زایی وجود دارد:

آزمایشگاه دریا دانشگاه صنعتی شریف
آزمایشگاه کاربردی هیدرودینامیک،دانشگاه علم و صنعت
حفره زایی اولتراسونیک

یکی از روش‌هایی که به طور گسترده برای تخریب سلول و همگن سازی استفاده می‌شود، استفاده از فراصوت است. هموژنایزر اولتراسونیک با ایجاد امواج شدید فشاری در یک محیط مایع، کار می‌کند. امواج فشاری باعث جریان در مایع شده و تحت شرایط مناسب موجب تشکیل سریع میکرو حباب می‌گردد که رشد و یکی شدن این حباب‌ها تا رسیدن به اندازه بیشینه و در نهایت ترکیدن آنها حرارت شدیدی ایجاد می‌نماید. به این پدیده کاویتاسیون گفته می‌شود. انفجار حباب‌ها تولید موج ضربه‌ای با انرژی کافی برای شکستن پیوند کووالانسی می‌کند. نیروی برشی حاصل از انفجار حباب و همچنین از جریان‌های اغتشاشی ناشی از ارتعاش صوتی برای همگن سازی و تخریب سلول استفاده می‌شود. این فرایند می‌تواند به پاشش مایع با سرعتی در حدود 420 کیلومتر در ساعت، ایجاد فشاری معادل 200 بار و یا دمای بالای نقطه‌ای 4500 درجه سانتیگرادی در آن شود.[3

هر گاه دمای مایع، در فشار ثابت افزایش و یا فشار آن در دمای ثابت، کاهش یابد، در نهایت حالت مایع شروع به تغییر کرده و حبابهای پر شده از بخار آب و یا گاز تولید می‌گردند. این حبابها را می‌توان به عنوان فضاهای خالی در مایع در نظر گرفت (در زبان انگلیسی کاویتی Cavity نام دارند).

بنابراین هم بوسیله افزایش دما در فشار ثابت و هم کاهش فشار دینامیکی در دمای ثابت، حباب در مایع بوجود می‌آید. نخستین روش جوشیدن (Boiling) و دومین روش کاویتاسیون نام دارد .

کاویتاسیون باعث ایجاد حباب در یک مایع در اثر کاهش فشار آن مایع می‌گردد. آب یا هر مایع دیگری، در هر درجه حرارتی به ازای فشار معینی تبخیر می‌شود.
هرگاه در حین جریان مایع، فشار مایع در نقطه‌ای از فشار تبخیر مایع در درجه حرارت مربوطه کمتر شود،
حبابهای بخار یا گازی در فاز مایع به وجود می‌آیند که به همراه مایع به نقطه‌ای دیگر با فشار بالاتر
حرکت می‌نمایند.

شاید برای برخی سوال باشد که تفاوت کاویتاسیون با فرایند تبخیر چیست، این تفاوت رامی توان از تعاریفی که از هر یک از آنها می‌شود جستجو کرد. تبخیر به صورت زیر بیان می‌شود:اگر تبدیل مایع به گاز ناشی از افزایش دما باشد آن را تبخیر می گوینددر حالی که تعریف تحت لفظی کاویتاسیون در زیر آمده است:

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت کاویتاسیون چیست پاورپوینت کاویتاسیون کاویتاسیون ،

  

پاورپوینت-تاریخچه-حمل-و-نقل
پاورپوینت تاریخچه حمل و نقل
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 2324
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت تاریخچه حمل و نقل ، در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
جابجایی و انتقال دادن انسانها و یا اموال و کالا ها از جایی به جای دیگر در قلمرو حمل و نقل قرار می گیرند. این مسئله در واقع یکی از مشغله های مهم انسانی از ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین مراحل توسعه بوده است.راهها و وسائط نقلیه دو رکن اساسی حمل و نقل می باشند .در گذشته که انسان مسافات زیادی پیموده و یا از پا و یا سر انسان بعنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کرد نیازش به راه محدود بود اما از زمانی که به تولیدات زیاد پرداخت نیاز به ایجاد راههای بهتر و جاده هایی با مشخصات فنی و مناسب احساس کرد .تا اینکه امروزه استفاده از وسایل نقلیه غول پیکر و سریع السیر و راههایی در زمین و هوا و دریا با کیفیتهای بسیار بالا امری غیر قابل اجتناب گردیده است.
ملل شرق با توجه به قدمتشان دارای گنجینه های ارزشمندی از تمدن بشری هستند و شهر نیز به عنوان یکی از این آثار و در واقع مهد آثار مختلف تمدن در این جوامع مطرح است. کشور ایران نیز بدین سابقه طولانی تمدن از این آثار بی بهره نبوده است. راه و راهسازی در میان ایرانیان چه در دوران باستان و چه در دوره های پس از آن همواره یک ضرورت بوده است. بر همین اساس باید علل گرایش ایرانیان را به راه سازی و به تبع آن توسعه و افزایش مهارت آنها در این بخش تا اندازه زیادی ناشی از شرایط و ویژگیهای حاکم بر سرزمین ایران دانست.
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
سیر تحول شهر سازی و شبکه حمل و نقل در ایران
دوران باستان
ساخت شهر در دوران باستان
نقش شبکه ارتباطی در دوران باستان
بعد از ظهور اسلام
نقش شبکه ارتباطی در شهر های دوران اسلامی
شهر سازی معاصر
نقش شبکه ارتباطی در شهر سازی معاصر
منابع و ماخذ

این فایل با فرمت پاورپوینت در 24 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت TWAترمینال (10 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پاورپوینت تاریخچه حمل و نقل تاریخچه حمل و نقل حمل و نقل ،

  

طراحی مجتمع تجاری ( در مقیاس ناحیه شهری )

اهمیت تاریخی و مذهبی شهرمشهد ، جاذبه زیارتی وتوریستی آن ، این توانمندی را ایجاد کرده است که نقش مهمی در مبادلات پولی ، کالایی و خدماتی شهد ایفا می کند و بر شکل گیری کالبدی شهرنیز اثرات تعیین کننده دارد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 222
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

اهمیت تاریخی و مذهبی شهرمشهد ، جاذبه زیارتی وتوریستی آن ، این توانمندی را ایجاد کرده است که نقش مهمی در مبادلات پولی ، کالایی و خدماتی شهد ایفا می کند و بر شکل گیری کالبدی شهرنیز اثرات تعیین کننده دارد. آمار زاُّیرین مشهد در سال 90 حدود 14 میلیون نفر پیش بینی شده است. در کل ، درآمد شهر از محل مخارج زایرین ، بیش از 60 میلیارد ریال خواهد بود که این مبلغ باعث ایجاد ارزش افزوده قابل توجهی در بخش خدمات شهر مشهد خواهد شد. همچنین زیارتی بودن شهر مشهد عمدتا بر روی نوع و ترکیب اشتغال اثر گذاشته است. مقایسه ترکیب اشتغال در شهر مشهد با دیگر شهرهای بزرگ کشور مانند : تهران،تبریز،اصفهان،تفاوت های معناداری دا آشکار می کند. نسبت اشتغال در گدوه عمده فروشیو رستوراندر شهر مشهد 39 درصد بیشتر از اصفهان، 13 درصد بیشتر از تبریز و حتی 5 درصد بیشتر از تهران بوده است و شاغلین در خرده فروشی ( فعالیتی که نیاز به تخصص و سرمایه زیادی ندارد) در شهر مشهد 36 درصد بیش از اصفهان، 6 درصد بیش از تبریز و 7 درصد بیش از تهران بوده است. و در مورد خدمات اجتماعی نسبت اشتغال در مشهد و حومه 45درصد بیش از تهران، 52درصد بیش از تبریز و 21درصد بیش از اصفهان بوده است.

مقایسه ارقام مربوط به اشتغال در شهر مشهد و تفاوتهای آن با شهرهای بزرگ کشور ، به خوبی روشن می سازد که فعالیتهای خدماتی ، نقش مهمی در شکل گیری توان اقتصادی و توسعه کالبدی شهر مشهد داشته است. بنابراین در برنامه کاربری زمین در شهر مشهد با افزایش سهم سرانه خدمات می توان به ارتقای اقتصادی شهر کمک کرد.

بر اساس آمارگیری ها به ازای هر یک خانواده 5/5 متر مربع واحد صنفی لازم است.

فهرست مطالب

حوزه اول:بیان موضوع طراحی (paper)

  1. بیان ضرورت مطالعه و طراحی(کمی- کیفی)
  2. بیان هدف(ارایه تصویرکلی از محصول نهایی)
  3. منابع

حوزه دوم:مطالعات و تحلیل اطلاعات

- مرحله اول : مطالعات پایه - زمینه

  • بخش 1 : مطالعات پایه

فصل 1 – تعریف بازار- ادبیات بازار

فصل 2 – آشنایی با مفاهیم

فصل 3 – پیدایش بازار

فصل 4 – فضاهای شهری

فصل 5 – فضاهای تجاری به عنوان فضاهای عمومی

فصل 6 – بررسی خلاصه ای از پیشینه تجارت

فصل 7 – شناخت فضاهای تجاری گذشته ایران و جهان

فصل 8 – گونه شناسی بازارها

فصل 9 – شناخت انواع مراکز تجاری

فصل 10 – شناخت مراکز خرید معاصر در ایران

فصل 11 - عصر پسابازار

 

  • بخش 2 : مطالعات زمینه:

فصل 1 – مکانیابی پروژه

فصل 2 – شناخت محدوده مورد نظر(سایت آنالیز)

فصل 3 – بررسی اجمالی بستر طرح

 

 

- مرحله دوم : مطالعات تکمیلی – تطبیقی:

  • بخش 1 : مطالعات تکمیلی:

فصل 1 – مباحث اولیه در طراحی مراکز خرید امروزی

فصل 2 – بررسی استانداردها و معیارهای طراحی مجتمع تجاری

فصل 3 – استانداردهای مربوط به کاربریهای مختلف در مراکز

تجاری و تجهیرات مربوطه

فصل 4 – مقررات ساختمانی در حوزه تجاری

فصل 5 – شناخت انواع خدمات مجموعه تجاری

فصل 6 – بررسی الگوهای واحدهای تجاری

فصل 7 – مطالعات سازه و تأسیسات

 

 

  • بخش 2 : مطالعات تطبیقی:

فصل 1 – نمونه های داخلی

فصل 2 – نمونه های خارجی

 

- مرحله سوم : تحلیل و جمع بندی اطلاعات و ارایه راهکار

فصل 1 – جمع بندی اطلاعات

فصل 2 – مبانی نظری عام طرح و تدوین مبانی طراحی معماری پروژه

فصل 3 – اصول و راهبردهای طراحی

فصل 4 – پیشنهاد سازه و تأسیسات

 

- مرحله چهارم : برنامه فیزیکی:

  • بخش 1 : مبانی برنامه ریزی:

فصل 1 – جمعیت مخاطب ( گروه هدف )

فصل 2 – ضابطه بالادست

  • بخش 2 : طرح جامع :

فصل 1 – بررسی کاربری های تجاری در طرح جامع

فصل 2 – معرفی حوزه ها و ریزفضاها

فصل 3 –خصوصیات فضاها و اجزا

فصل 4 –ارایه جدول اعدادو ارقام

- مرحله پنجم : قابلیت سنجی اراضی:

فصل1 – معرفی گزینه پیشنهادی

فصل 2 – ترکیب پر و خالی ، استقرار کاربریها ، استقرار ورودی ها و معابر

حوزه سوم : طراحی و ارائه مدارک معماری

* منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید طراحی مجتمع تجاری ( در مقیاس ناحیه شهری ) طراحی مجتمع تجاری معما ،

  

تاثیر پذیرفته شدن شرکت ها در بورس بر ویژگی های کیفی اطلاعات در صورت های مالی

امروزه توسعه اقتصادی بر پایه دسترسی به منابع مالی برای سرمایه گذاری استوار می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 116
حجم 11 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی اقتصاد


توضیحات کامل

امروزه توسعه اقتصادی بر پایه دسترسی به منابع مالی برای سرمایه گذاری استوار می باشد. این در حالیست که تصمیم گروههای مختلف در خصوص سرمایه گذاری به نوبه خود به وجود یک سیستم اطلاعاتی مناسب بستگی دارد. افشای اطلاعات نقش اساسی در تصمیم گیریهای صحیح و اگاهانه گروههای مختلف بخصوص سرمایه گذاران دارد. به هر حال، اطلاعاتی که برای سرمایه گذاران و سایرین با اهمیت است، باید به نحو مناسب، کافی و کامل افشاء گردد تا در تصمیم گیری انان مفید واقع شود لذا اطلاعات با اهمیت نیز باید از جنبه ویژگیهای کیفی اطلاعات ،کامل باشند. فرضیه این تحقیق به صورت زیر می باشد: بین پذیرفته شدن شرکتها در بورس و ویژگیهای کیفی اطلاعات در صورتهای مالی رابطه وجود دارد. روش و ابزار گرداوری داده ها از طریق مطالعات میدانی و توزیع پرسشنامه می باشد، تعداد سوالات پرسشنامه 15 مورد می باشد که به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می گردد. جهت بررسی نرمال بودن سطح افشای اطلاعات از ازمون نرمالیتی کلموگروف- اسمیرنوف وجهت بررسی تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار بر ویژگیهای کیفی اطلاعات در صورتهای مالی از آزمون آمار استنباطی (آزمون تی – استیودنت تک نمونه ای) استفاده شده است. با توجه به موارد فوق نتیجه زیر حاصل گردیده است: پذیرفته شدن شرکتها در سازمان بورس اوراق بهادار بر ویژگیهای مربوط بودن،قابلیت مقایسه و قابل فهم بودن تاثیر بالایی دارد ولیکن تاثیر آن بر ویژگی قابلیت اعتماد پایین می باشد.

فهرست مطالب

چکیده:1

مقدمه:2

فصل اول:کلیات تحقیق

1-1مقدمه5

2-1 تاریخچه مطالعاتی. 5

3-1 بیان مسئله8

4-1 چارچوب نظری تحقیق. 9

5-1 فرضیه‌های تحقیق. 10

6-1 اهمیت و ضرورت تحقیق. 11

7-1اهداف تحقیق. 11

8-1 حدود مطالعاتی. 12

1-8-1 قلمرومکانی. 12

2-8-1 قلمرو زمانی. 12

3-8-1 قلمرو موضوعی. 12

9-1 تعریف واژه‌های کلیدی. 12

فصل دوم:مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه15

2-2- گزارشگری مالی. 16

3-2 اهداف گزارشگری مالی. 17

4-2 استانداردهای گزارشگری. 18

5-2 اطلاعات مالی برای چه اشخاصی ارائه می‌گردد؟20

1-5-2 سرمایه‌گذاران. 21

2-5-2- اعطا کنندگان تسهیلات مالی. 21

3-5-2- تأمین کنندگان کالا و خدمات و سایر بستانکاران. 21

4-5-2-مشتریان. 21

5-5-2- کارکنان. 21

6-5-2- دولت.. 22

7-5-2- جامعه22

8-5-2 سایر استفاده‌ کنندگان. 22

6-2 چه میزان از اطلاعات لازم است در استانداردها برای دستیابی به ویژگیهای کیفی مطلوب افشاء شود؟22

7-2 ضرورت وجودی چارچوب مفهومی گزارشگری مالی. 25

8-2مکانیزم های مؤثر بر کاهش تقلب در گزارشات مالی. 26

9-2 ویژگیهای کیفی گزارشگری مالی. 27

10-2 عوامل مؤثر بر قابلیت اتکاء گزارشات مالی. 30

11-2چه خصوصیاتی اطلاعات مالی را مفید می سازد؟31

1-11-2 قابل اتکا بودن (چه اطلاعاتی قابل اتکا است؟)32

2-11-2- مربوط بودن( چه اطلاعاتی مربوط است؟)34

12-2 چه خصوصیاتی ارائه ی اطلاعات مالی را مفید می سازد؟35

1-12-2 قابل فهم بودن. 35

2-12-2-قابل مقایسه بودن. 36

13-2 چه عواملی اعمال خصوصیات کیفی را دچار محدودیت می کند؟37

14-2 خصوصیات کیفی مبانی نظری هیأت استانداردهای حسابداری مالی آمریکا39

15-2خصوصیات کیفی اطلاعات مالی مربوط به کشور انگلستان. 41

16-2 ویژگیهای کیفی اطلاعات مالی. 43

17-2 هزینه های گزارشگری. 45

18-2 روشهای بهبود گزارشگری مالی در حمایت از حقوق صاحبان سهام47

1-18-2 گزارشگری انعطاف پذیر. 47

2-18-2 گزارشگری بخشهای مجزا47

3-18-2 توضیح ماهیت فعالیت شرکتها48

4-18-2 تهیه اطلاعاتی درباره چشم انداز آتی شرکتها48

5-18-2 اطلاعاتی در مورد رقبای تجاری. 48

6-18-2 انتقال سریع اطلاعات درباره تغییرات با اهمیت.. 48

7-18-2 انتقال مؤثر و کارآمد اطلاعات.. 49

8-18-2 افشای اطلاعات غیر مالی. 49

فصل سوم:روش‌ اجرای تحقیق

1-3 مقدمه51

2-3 روش تحقیق. 51

3-3 مدل مفهومی تحقیق. 52

4-3 متغیرهای تحقیق. 52

5-3 اعتبار تحقیق. 53

6-3 روایی آزمون. 53

7-3 جامعه آماری. 53

8-3 نمونه آماری. 54

9-3 روش وابزار گرداوری داده ها واطلاعات.. 56

1-9-3 روش میدانی. 56

10-3 روش تجزیه وتحلیل داده ها58

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4مقدمه‏62

2-4 تجزیه وتحلیل مشاهدات بااستفاده ازتکنیک های امارتوصیفی. 62

1-2-4 بررسی توصیفی اخرین مدرک تحصیلی. 63

2-2-4 بررسی توصیفی مدت سابقه کاری. 64

3-2-4 بررسی توصیفی میزان اشنای باصورتهای مالی. 65

4-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبرویژگی به موقع بودن اطلاعات چقدر است .66

5-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران برویژگی سودمندی پیش بینی به چه میزان است .67

6-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبرویژگی سودمندی درارزیابی چقدر است؟68

7-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبر ویژگی قابلیت تایید چقدر است؟69

8-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبرویژگی کامل بودن به چه میزان است؟70

9-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبرویژگی صحیح بودن به چه میزان است؟71

10-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبرویژگی رجحان محتوا برشکل چقدر است .72

11-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبرویژگی بی طرفانه بودن به چه میزان است ؟73

12-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهراندرمقایسه بین شرکتها به چه میزان است؟74

13-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبرویژگی ثبات رویه به چه میزان است؟75

14-2-4 به نظر شما میزان تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبر ویژگی افشای کافی اطلاعات به چه میزان است؟76

15-2-4 به نظر شما میزان پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار تهرانبرویژگی قابل فهم بودناطلاعات چقدر است؟77

3-4 آماراستنباطی. 78

1-3-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) برای فرضیه اول. 78

1-1-3-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه فرعی اول برای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی مربوط بودن. 78

2-1-3-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه فرعی دومبرای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی قابلیت مقایسه79

3-1-3-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه فرعی سومبرای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی قابلیت اعتماد80

4-1-3-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه فرعی چهارمبرای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی قابل فهم بودن. 81

2-3-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) برای فرضیه اصلی. 82

1-2-3-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه اصلی برای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری در صورتهای مالی. 82

3-3-4 آزمون تی –استودنت تک نمونه ای. 83

1-3-3-4 تحلیل استنباطی فرضیه شماره یک:83

2-3-3-4 تحلیل استنباطی فرضیه شماره دو:83

3-3-3-4 تحلیل استنباطی فرضیه شماره سه:84

4-3-3-4تحلیل استنباطی فرضیه شماره چهار. 85

5-3-4 تحلیل استنباطی فرضیه اصلی تحقیق:86

فصل پنجم:نتیجه‌گیری و پیشنهادات

1-5مقدمه88

2-5خلاصه تحقیق. 88

3-5 نتیجه گیری. 89

1-3-5 نتیجه گیری براساس فرضیه فرعی اول. 89

2-3-5 نتیجه گیری براساس فرضیه فرعی دوم90

3-3-5 نتیجه گیری بررسی فرضیه سوم90

4-3-5 نتیجه گیری براساس فرضیه فرعی چهارم90

5-3-5نتیجه گیری کلی. 91

4-5 پیشنهادات کاربردی. 92

5-5پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 92

6-5 محدودیتهای تحقیق. 93

 

پیوستها

پیوست الف: پرسشنامه95

پیوست ب: آزمون پایائی پرسشنامه99

منابع و ماخذ

منابع فارسی:101

منابع لاتین:103

چکیده لاتین. 105

 جدول 1-2 مقایسهخصوصیات کیفی اطلاعات مالی (ایران، آمریکا، انگلیس و بین المللی)44

جدول 2-2 مقایسه خصوصیات کیفی محدود کننده45

جدول 1-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظر مدرک.. 63

جدول 2-4 وضعیت پاسخ دهندگان ازنظر مدت سابقه کاری. 64

جدول 3-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان اشنای باصورتهای مالی. 65

جدول 4-4 توصیف سوال 4باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 66

جدول 5-4 توصیف سوال 5باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 67

جدول 6-4 توصیف سوال 6باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 68

جدول 7-4 توصیف سوال 7 باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 69

جدول 9-4 توصیف سوال 9باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 71

جدول 10-4 توصیف سوال 10باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 72

جدول 11-4 توصیف سوال 11باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 73

جدول 12-4 توصیف سوال 12باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 74

جدول 13-4 توصیف سوال 13باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 75

جدول 14-4 توصیف سوال 14باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 76

جدول 15-4 توصیف سوال 15باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 77

جدول 16-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه فرعی اول برای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی مربوط بودن. 78

جدول 17-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه فرعی دومبرای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی قابلیت مقایسه79

جدول 18-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه فرعی سومبرای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی قابلیت اعتماد80

جدول 18-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه فرعی چهارمبرای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی قابل فهم بودن. 81

جدول 19-4 آزمون نرمال بودن (کولموگروف –اسمیرنوف) در فرضیه اصلی برای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگیهای کیفی اطلاعات در صورتهای مالی. 82

جدول 20-4آزمون تی –استودنت تک نمونه ا ی در فرضیه فرعی اول برای تاثیرپذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی مربوط بودن اطلاعات در صورتهای مالی. 83

جدول 21-4 آزمون تی –استودنت تک نمونه ا ی در فرضیه فرعی دوم برای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی قابلیت مقایسه اطلاعات در صورتهای مالی. 84

جدول 22-4 آزمون تی –استودنت تک نمونه ا ی برای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربر ویژگی قابلیت اعتماد اطلاعات در صورتهای مالی. 84

جدول 23-4 آزمون تی –استودنت تک نمونه ای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی قابل فهم بودن اطلاعات در صورتهای مالی. 85

جدول 24-4آزمون تی –استودنت تک نمونه ا ی برای تاثیر پذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهاداربرویژگی های کیفی اطلاعات در صورتهای مالی:86

جدول 1-5تاثیرپذیرفته شدن شرکتها در بورس اوراق بهادار برهر یک از ویژگیهای کیفی. 91

 نمودار 1-2 خصوصیات کیفی اطلاعات حسابداری بر اساس بیانیه شماره دو هیأت استانداردهای حسابداری مالی در آمریکا40

نمودار 2-2 خصوصیات کیفی اطلاعات مالی کشور انگلستان. 42

نمودار 1-3 مدل مفهومی تحقیق. 52

نمودار 1-4 میزان تحصیلات پاسخ دهندگان. 63

نمودار 2-4 سابقه کاری پاسخ دهندگان. 64

نمودار 3-4 توصیف سوال 3 باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 65

نمودار 4-4توصیف سوال 4باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 66

نمودار 5-4 توصیف سوال 5باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 67

نمودار 6-4 توصیف سوال 6باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 68

نمودار 7-4 توصیف سوال 7باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 69

نمودار 8-4 توصیف سوال 8باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 70

نمودار 9-4 توصیف سوال 9باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 71

نمودار 10-4 توصیف سوال 10باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 72

نمودار 11-4 توصیف سوال 11باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 73

نمودار 12-4 توصیف سوال 12باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 74

نمودار 13-4 توصیف سوال 13باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 75

نمودار 14-4 توصیف سوال14باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 76

نمودار 15-4 توصیف سوال 15باتوجه به نظر پاسخ دهندگان. 77


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید تاثیر پذیرفته شدن شرکت ها در بورس بر ویژگی های کیفی اطلاعات در ص ،

  

بررسی رابطه ی بین عناصر سبکهای عشق ( صمیمیت ، شهوت ، تعهد ) و رضایت زناشویی

همراه با پرسشنامه پژوهش حاضر به بررسی رابطه ی بین عناصر سبکهای عشق ( صمیمیت ، شهوت ، تعهد ) و رضایت زناشویی می پردازد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 248
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روان شناسی


توضیحات کامل

پژوهش حاضر به بررسی رابطه ی بین عناصر سبکهای عشق ( صمیمیت ، شهوت ، تعهد ) و رضایت زناشویی می پردازد . هدف از این پژوهش ، شناخت سه عامل مهم و مؤثر بر رضایتمندی زناشویی است که شناخت هر یک به بهبود زندگی های زوجین و نهایتاً کاهش نرخ طلاق منجر می شود ، بود . برای رسیدن به این هدفها ، 41 زن متأهل خانه دار ( 45 ـ 30 ) ساله ساکن شهر تهران به عنوان نمونه ی تصادفی برگزیده شدند . همه ی آزمودنیها به دو پرسشنامه ی سبکهای عشق ( استرنبرگ ) و رضایت زناشویی ( ENRICH ) پاسخ دادند .

پس از بررسی های آماری بر روی سه فرضیه پژوهش ، از طریق ضریب همبستگی پیرسون ، نتایج نشان داد . که بین عنصر صمیمیت سبکهای عشق و رضایت از زندگی زناشویی همبستگی معنا داری ، در سطح 96 /0 = r که نمایانگر همبستگی خیلی بالا و کامل است ، وجود داشت . و این در حالی بود که بین عناصر شهوت سبکهای عشق در رضایت از زندگی زناشویی همبستگی منفی معنا دار در سطح 39 /0 ـ = r بدست آمد . و همچنین بین عنصر تعهد سبکهای عشق و رضایت از زندگی زناشویی همبستگی منفی معنادار در سطح 74 /0 ـ = r بدست آمد .

فهرست مطالب

چکیده 9
مقدمه 11
ضرورت و اهمیت پژوهش 13
اهداف پژوهش 15
بیان مسئله 15
فرضیه ها 16
تعریف واژه ها 17
تعریف سبکهای عشق 17
تعریف رضایت زناشویی 18
تعریف ازدواج 18
تعریف عشق 18
تعریف شهوت 19
تعریف عملیاتی 19
مطالعه منابع مربوط به موضوع مورد پژوهش 20
الف : بررسی ادبیات پژوهش 20
تعریف عشق 22
مراحل عشق 24
اولین مرحله ( شیفتگی ) 24
ورود به ارتباط جنسی 26
نقش مسایل زیستی و هورمونی 26
پژوهش اثبات کننده 27
مرحله ی دوم ( پس از اتمام شیفتگی ، عشق حقیقی شروع می شود ) 29
کاهش میل جنسی و پژوهش مربوط به آن 31
مرحله سوم 33
مرحله چهارم ( گسترش تعهد ) 35
تعریف رضایت زناشویی 36
عوامل مؤثر بر زناشویی 36
1ـ رشد عاطفی و فکری 37
2 ـ توافق علایق و طرز فکر 39
3 ـ شباهت در عقاید مذهبی 41
4 ـ تشابه تحصیلی و طبقاتی 42
5 ـ طرز فکر درباره ی امور جنسی 43
عوامل اخلاقی و روانی 45
7 ـ رابطه با خانواده زن و شوهر 49
8 ـ دوستی در زندگی زناشویی 49
ترس ناآگاهانه از دوستی 52
1 ـ خودخواهی 52
2 ـ نقش کلیشه ای رابطة جنسی 53
باورهای موهوم 54
توهم شمارة یک 55
توهم شماره دو 56
توهم شماره سه 57
توهم شماره چهار 58
توهم شماره پنج 59
توهم شماره شش 60
توهم شماره هفت 61
توهم شماره هشت 61
توهم شماره نه 62
توهم شمارة ده 63
توهم شماره یازده 64
توهم شماره دوازده 66
توهم شماره سیزده 67
توهم شماره چهارده 69
باورهای موهوم دربارة زوجهای عاشق 70
تغییر باورها 72
معیارهای انتخاب درست همسر 73
چگونه دختر و پسر ، زن و مرد جذب یکدیگر می شوند 76
1 ) جذابیت فردی 76
الف ـ مجاورت 77
ب ـ آشنایی 78
ج ـ شباهت 79
2 ) جذابیت جسمانی و زیبایی بدنی 81
واکنش ها و پاسخهای جنسی انسان 83
مرحله ی 1 ـ میل جنسی 84
مرحله ی 2 ـ برانگیختگی 84
مرحله ی 3 ـ ارگاسم 84
مرحله 4- فرونشینی 84
فواید کلی ازدواج 85
عشق از دیدگاه آبراهام مزلو 88
رشد شخصیت : سلسله مراتب نیازها 93
ویژگیهای نیازها 95
نیازهای تعلق پذیری و عشق 97
عشق از دیدگاه اریک فروم 99
عشق و انواع آن 101
عشق برادرانه 102
عشق مادرانه 103
عشق جنسی 104
عشق به خود 105
عشق به خدا 106
عشق از دیدگاه استرن برگ 107
انواع قصه ها 108
الف ـ قصه های نا متقارن 108
1 ) قصه معلم وشاگرد 108
2)قصه ی ایثار ‍ 109
3 ) قصة حکومت 110
4) قصه ی پلیسی 112
5) قصه زشت نگاری (پور نوگرافی ) 114
6) قصه ی وحشت 114
ب ـ قصه های شیئی 116
1)قصة علمی ـ تخیلی 116
2) قصة بازی 117
پ ـ قصه های مشارکت 118
1 ) قصة سفر 119
2 ) قصة بافندگی و دوزندگی 119
2 ) قصة مجموعه 121
3 ) قصة هنر 121
4 ) قصة خانه و خانواده 121
5 ) قصة بهبودی 122
6) قصة دین 123
7) قصة باغ 123
8) قصة تجارت 124
9 ) قصة اعتیاد 124
ت ـ قصه های روایی 125
1 ) قصه خیال 125
2 ) قصة تاریخ 126
3 ) قصة علم 128
4 ) قصة آشپزی 129
ت ـ قصه های گونه ( ژانر ) 129
1 ) قصه جنگ 130
2 ) قصة تئاتر 131
3 ) قصة طنز 131
4 ) قصة معما 132
نظریه افلاطون 132
نظریه ی ویکتور فرانکل 134
نظریة سالیوان 135
نظریة فروید 135
نظریة کارن هورنای 137
نظریة کاپلان وسادوک 138
عشق افلاطونی 140
نظریه های ازدواج و رضایت زناشویی 141
نظریه ی اریکسون در مورد ازدواج 141
نظریة تحلیل رفتار متقابل 144
والد 144
کودک 145
بالغ 146
بازی ها 147
امتیاز ها 148
بازیهای ازدواج 149
الف ) « قهر » 150
ب) « دادگاه » 152
ج) « زن سرد مزاج » 154
د ) « مظلوم » 156
ه ) « اگر به خاطر تو نبود … » 158
و) « ببین من چقدر سعی کرده ام » 159
ز) « عزیزم » 160
نظریه های رضایت زناشویی الیس 162
نظریه مبادله ی اجتماعی نای 163
نظر اسلام در مورد ازدواج 163
پیشینه پژوهش 167
الف ) پژوهشهای داخلی انجام شده در باب رضایت زناشویی 167
پژوهشهای خارجی انجام شده در باب عشق و ازدواج 168
جامعه آماری 172
نمونه و روش نمونه گیری 172
روش گردآوری داده ها 172
ابزار اندازه گیری و نحوه اجرا 173
پرسشنامه رضایت زناشویی ENRICH 173
پرسشنامه سبکهای عشق 178
روش آماری 179
مقدمه 182
اطلاعاتی در خصوص آزمودنی ها 182
یافته های مبتنی بر آزمون متغیر ها 184
الف ) سبکها ی عشق 185
ب ) رضایت زناشویی 185
تحلیل فرضیه ها 185
فرضیه ها 185
الف ) تحلیل فرضیه ی 1 186
ب ) تحلیل فرضیه 2 197
ج ) تحلیل فرضیه 3 207
مقدمه و نتیجه گیری 218
محدودیت ها 219
پیشنهادات برخواسته از تحقیق 220
پیشنهادات محقق 220
منابع و مآخذ 221


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید بررسی رابطه ی بین عناصر سبکهای عشق ( صمیمیت ، شهوت ، تعهد ) و رض ،

  

بررسی علل امتناع شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از بکارگیری زبان گزارشگری مالی توسعه پذیر(XBRL) از دیدگاه صاحبنظران حرفه ای

با استفاده از XBRL1 سیستم مالی شرکت به ‌صورت مستقیم به اینترنت وصل و استفاده‌کنندگان از اطلاعات حسابداری در هر نقطه از جهان می‌توانند به وب سایت شرکت مراجعه و در هر زمان صورتهای مالی را با آخرین تغییرات مشاهده و تجزیه و تحلیل نمایند


مشخصات فایل

تعداد صفحات 137
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی اقتصاد


توضیحات کامل

شرح مختصر: با استفاده از XBRL[1] سیستم مالی شرکت به ‌صورت مستقیم به اینترنت وصل و استفاده‌کنندگان از اطلاعات حسابداری در هر نقطه از جهان می‌توانند به وب سایت شرکت مراجعه و در هر زمان صورتهای مالی را با آخرین تغییرات مشاهده و تجزیه و تحلیل نمایند.شرکتها می‌توانند با استفاده از XBRL در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و با کارایی بیشتری به جمع‌آوری و گزارشگری اطلا‌عات مالی بپردازند. بنابراین نخست لازم است تا جامعه حسابداری و حسابرسی ایران با این مهم آشنا شوند تا در مراحل بعدی موجب شناسایی عوامل موثر در ایجاد و گسترش آن گردد . لذا در این پژوهش سعی شده است ضمن شناسایی جوانب نظری موضوع به بررسی علل عدم استفاده از این زبان گزارشگری توسط شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران از دیدگاه صاحبنظران حرفه حسابداری بپردازد . بدین منظور ابتدا با مطالعه ادبیات موضوع متغیرهایی نظیر عدم آگاهی از وجود این زبان ، مهیا نبودن شرایط پذیرش این زبان در کشور ایران ( از دیدگاه زیرساختهای تکنولوژیکی)، عدم صرفه اقتصادی و در نهایت عدم نیاز به تحول شیوه گزارشگری موجود ، به عنوان متغیرهای موثر در عدم استفاده شرکتها از XBRL شناسایی گردیدند . و سپس از طریق پرسش نامه از مدرسین و محققین دانشگاهی در رشته حسابداری و نیز حسابرسان شاغل در حرفه نظر سنجی شده است . برای تحلیل داده های گردآوری شده از آزمون t استیودنت و نرم افزار SPSS نسخه 16 استفاده شده است . نتیجه اینکه عدم اطلاع از وجود XBRL ، مهیا نبودن شرایط پذیرش XBRL در ایران و عدم نیاز به زبان گزارشگری توسعه پذیر، در حال حاضر به عنوان عواملی که از استفاده XBRL جلوگیری می کند شناخته شدند در حالیکه عدم صرفه اقتصادی بکارگیری XBRL به عنوان مانعی در استفاده از XBRL شناخته نشد.

فهرست مطالب

چکیده:..1

مقدمه:..2

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1-مقدمه :4

2-1- بیان مسئله5

3-1-تاریخچه مطالعاتی. 7

4-1 اهمیت پژوهش.. 9

5-1 اهداف تحقیق. 10

6-1 مدل مفهومی تحقیق. 10

7-1 متغیرهای پژوهش.. 11

8-1 فرضیات پژوهش.. 11

9-1 تعریف واژه ها12

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

1-2- مقدمه:18

2-2 معرفی زبان گزارشگری مالی توسعه پذیر XBRL. 19

1-2-2 تعریف زبان گزارشگری مالی توسعه پذیر XBRL. 19

2-2-2 فرآیند ارتباطی در XBRL. 23

3-2 مروری بر زبان نشانه گذاری توسعه پذیر. 25

1-3-2 مراحل تکامل XML :25

2-3-2 SGML. 25

3-3-2 XML یک ساختار جدید برای اسناد در وب.. 26

4-3-2 پایه زبان نشانه گذاری توسعه پذیر XML. 27

5-3-2 قابلیت ها و محدودیتهای XML. 28

4-2 مفهوم حوزه در XBRL. 29

1-4-2سازمان بین المللی XBRL. 29

2-4-2تعریف حوزه29

3-4-2 اهداف تشکیل حوزه XBRL. 30

4-4-2طبقه‌بندی حوزه‌ها در سازمان بین‌المللی XBRL. 30

5-4-2مزایای تشکیل حوزه ملی XBRL. 31

6-4-2شرایط لازم برای ایجاد حوزه XBRL مشروط. 32

5-2-اجزاء زبان گزارشگری توسعه پذیر. 33

1-5-2 ویژگیها34

2-5-2 واژه نامه35

6-2 گزارشگری در XBRL. 39

1-6-2 گزارشگری سنتی و محدودیتهای آن. 41

2-6-2 لزوم مدل جدید گزارشگری مالی. 42

3-6-2 تأثیر گزارشگری به هنگام در مدل های حسابداری. 43

4-6-2 سطوح مختلف گزارشگری دیجیتال. 44

6-6-2 چالش های XBRL در گزارشگری مالی. 46

7-2 جنبه های امنیتی در XBRL. 47

8-2 XBRL و حسابرسان مستقل. 51

9-2 XBRL و حسابرسان داخلی. 52

10-2 گزارشگری حسابرسی برای XBRL. 53

1-10-2 ضرورت حسابرسی در محیط XBRL. 53

2-10-2 حرفه حسابرسی و XARL. 54

3-10-2 واژه نامه XARL. 55

4-10-2 نمونه ای از اسناد XARL. 57

11-2 نحوه عملکرد XBRL. 59

12-2 مزایا و معایب XBRL. 60

1-12-2 مزایای XBRL. 60

2-12-2 معایب XBRL. 63

13-2 عوامل توجیه کننده تقاضا برای XBRL. 63

14-2 چه اشخاصی از XBRL استفاده خواهند کرد ؟64

15-2 پیش نیازهای پیاده سازی XBRL. 65

1-15-2 عوامل محیطی. 65

2-15-2 عوامل سازمانی. 66

3-15-2 عوامل فن آوری. 66

16-2 پیشینه تحقیق. 67

1-16-2تحقیقات خارج از ایران. 67

2-16-2 تحقیقات در کشور ایران. 70

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

1-3- مقدمه:73

2-3 روش تحقیق. 73

3-3 جامعه و نمونه آماری. 74

4-3 قلمرو تحقیق. 75

1-4-3 قلمرو مکانی تحقیق. 75

2-4-3 قلمرو زمانی تحقیق. 75

3-4-3 قلمرو موضوعی تحقیق. 75

5-3 روش و ابزار گرد آوری اطلاعات.. 75

6-3 بررسی نرمال بودن داده ها76

7-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها77

1-7-3-آزمون مقایسه دو میانگین. 77

2-7-3-آزمـون t student :78

8-3 اعتبار درونی و برونی پژوهش.. 79

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داه ها

1-4-‏ مقدمه‏:81

2-4 تجزیه و تحلیل مشاهدات با استفاده از تکنیک های آمار توصیفی. 81

1-2-4 -بررسی توصیفی گروه شغلی در نمونه مورد بحث.. 82

2-2-4-بررسی توصیفی سمت حسابرسی ویژه گروه شغلی حسابرس.. 83

3-2-4-بررسی توصیفی آخرین مدرک تحصیلی به تفکیک گروه شغلی :84

4-2-4-بررسی توصیفی مدت تدریس یا تحقیق برای گروه شغلی مدرسین. 85

5-2-4 بررسی توصیفی مدت تجربه حسابداری و حسابرسی. 86

3-4 تحلیل توصیفی پرسشهای کلیدی تحقیق :87

1-3-4 تحلیل توصیفی فرضیه شماره یک :89

2-3-4 تحلیل توصیفی فرضیه شماره دو :90

3-3-4 تحلیل توصیفی فرضیه شماره سه :92

4-3-4 تحلیل توصیفی فرضیه شماره چهار :93

4-4 تجزیه و تحلیل استنباطی :96

1-4-4 بررسی تأثیر موانع از دیدگاه کل جامعه مطالعاتی:96

2-4-4 بررسی تأثیر موانع به تفکیک دیدگاه اساتید و حسابرسان. 98

1-2-4-4 تحلیل استنباطی فرضیه شماره یک :98

2-2-4-4 تحلیل استنباطی فرضیه شماره دو :100

3-2-4-4 تحلیل استنباطی فرضیه شماره سه :102

4-2-4-4 تحلیل استنباطی فرضیه شماره چهار :104

5-4 خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها106

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

1-5-مقدمه:108

2-5 ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها108

3-5 پیشنهادات.. 110

1-3-5 پیشنهادهایی مبتنی بر یافته های تحقیق. 111

2-3-5 پیشنهادهایی برای تحقیق های آتی. 113

4-5 محدودیت های تحقیق. 114

پیوستها:

منابع و ماخذ:

منابع فارسی:122

منابع لاتین:124

چکیده انگلیسی ................................................................126

 جدول 1-3 آزمون کلموگروف – اسمیرنف.. 77

جدول 2-3 محاسبه آلفای کرونباخ. 79

جدول 1-4 اطلاعات توصیفی پاسخ دهندگان. 82

جدول 2-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظر سمت.. 83

جدول 3-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظرمدرک.. 84

جدول 4-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظر مدت تجربه تدریس.. 85

جدول 5-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظرمدت تجربه حسابداری و حسابرسی. 86

جدول 6-4 فراوانی پاسخ به سوالات مربوط به فرضیه شماره یک... 88

جدول 7-4 آماره های توصیفی در خصوص متغیر مندرج در فرضیه شماره یک... 89

جدول 8-4 فراوانی پاسخ به سوالات مربوط به فرضیه شماره دو. 90

جدول 9-4 آماره های توصیفی در خصوص متغیر مندرج در فرضیه شماره دو. 91

جدول 10-4 فراوانی پاسخ به سوالات مربوط به فرضیه شماره سه92

جدول 11-4 آماره های توصیفی در خصوص متغیر مندرج در فرضیه شماره سه93

جدول 12-4 فراوانی پاسخ به سوالات مربوط به فرضیه شماره چهار. 94

جدول 13-4 آماره های توصیفی در خصوص متغیر مندرج در فرضیه شماره چهار. 95

جدول 14-4 آماره توصیفی در خصوص کل فرضیات.. 96

جدول15-4 آماره آزمون برای فرضیات از نظر کل جامعه پاسخ دهندگان. 97

جدول 16-4 آماره های توصیفی در خصوص متغیر فرضیه یک... 99

جدول 17-4 آماره آزمون برای فرضیه یک... 99

جدول 18-4 آماره های توصیفی در خصوص متغیر فرضیه دو. 101

جدول 19-4 آماره آزمون برای فرضیه دو. 101

جدول 20-4 آماره های توصیفی در خصوص متغیر فرضیه سه103

 جدول 21-4 آماره آزمون برای فرضیه سه103

جدول22-4 آماره های توصیفی در خصوص متغیر فرضیه چهار. 105

جدول 23-4 آماره آزمون برای فرضیه چهار. 105

جدول 24-4خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها106

 شکل 1-2 جریان اطلاعات بدون استفاده از XBRL23

شکل 2-2 جریان اطلاعات با استفاده از XBRL. 24

شکل 3-2 فرآیند ارتباطی در XBRL24

شکل 4-2 نمونه ای از سند XBRL. 39

شکل 5-2 مروری بر اجزاء اصلی XARL. 56

شکل 6-2 نمونه ای از واژه نامه XARL. 57

شکل 7-2 نمونه ای از یک سند XARL. 58

شکل 8-2 استفاده از عناوین XARL برای کل ترازنامه58

شکل 9-2 نمونه ای از عناوین XARL برای یک قلم از اقلام ترازنامه59

شکل 10-2 نحوه عملکرد زبان گزارشگری توسعه پذیر (XBRL)60

نمودار 1-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظر شغل. 82

نمودار 2-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظر سمت.. 83

نمودار 3-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظرمدرک.. 84

نمودار 4-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظرمدت تجربه تدریس.. 85

نمودار 5-4 وضعیت پاسخ دهندگان از نظرمدت تجربه حسابداری و حسابرسی. 86

نمودار 6-4 میانگین متغیر مذکور در فرضیه شماره یک به تفکیک گروههای شغلی. 89

نمودار 7-4 میانگین متغیر مذکور در فرضیه شماره دو به تفکیک گروههای شغلی. 91

نمودار 8-4 میانگین متغیر مذکور در فرضیه شماره سه به تفکیک گروههای شغلی. 93

نمودار 9- 4 میانگین متغیر مذکور در فرضیه شماره چهار به تفکیک گروههای شغلی 95


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید بورس اوراق بهادار تهران اقتصاد سیستم مالی شرکت گزارشگری مالی توس ،

  

تاثیر شیوه‌های مدیریت کلاس درس در میزان رضایتمندی و یادگیری دانش‌آموزان

رشد و بالندگی نظام آموزشی،یکی از ویژگی های بارز عصر حاضر محسوب می شود


مشخصات فایل

تعداد صفحات 143
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

رشد و بالندگی نظام آموزشی،یکی از ویژگی های بارز عصر حاضر محسوب می شود.زیرا از یک طرف تقاضا برای آموزش افزایش یافته و از طرف دیگر نیاز به تغییر در تصمیم گیری و بهبود کیفی و کمی و ایجاد فرصت های برابر و مساوی آموزش برای همگان نقش مدیریت کلاس را به وظیفه و مسئولیتی سنگین و دشوار تبدیل کرده است. مدیریت کلاس عبارت است از رهبری کردن امور کلاس از طریق تنظیم برنامه درسی، سازماندهی مراحل کار و منابع، سازماندهی محیط، بالا بردن کارایی، نظارت بر پیشرفت شاگردان و پیش بینی مسائل بالقوه است. بنابراین معلمان با شناخت و آگاهی از روش های گوناگون مدیریت کلاس درس می توانند در پیشرفت تحصیلی دانش آموزانشان تاثیرگذار باشند. براین اساس و با عنایت به اهمیت موضوع مورد بحث تحقیقی تحت عنوان «تاثیر شیوه های مدیریت کلاس درس در میزان رضایتمندی و یادگیری دانش آموزان دخترمقطع متوسطه» انجام گرفته است. فرضیات تحقیق به صورت زیر مطرح شده است:

1.آیا مدیریت و اداره کلاس درس به شیوه آمرانه «سلطه جویانه» در میزان رضایت مندی و یادگیری دانش آموزان تاثیردارد؟

2. آیا مدیریت و اداره کلاس درس به شیوه مشارکتی (مشورتی) در میزان رضایتمندی و یادگیری دانش آموزان تاثیری دارد؟

3. آیا مدیریت و اداره کلاس درس به شیوه تلفیقی (آمرانه-مشارکتی)در میزان رضایتمندی و یادگیری دانش آموزان تاثیر دارد؟

روش پژوهش دراین بررسی،توصیفی از نوع پیمایشی می باشد و جامعه آماری مورد بررسی کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهربابل می باشد که تعداد کل آنها 8376 نفر می باشد. حجم نمونه آماری این پژوهش براساس داده های جدول کرجسی و مورگان 367 نفر می باشند که به صورت نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته دارای 25 سوال بسته پاسخ بر مبنای مقیاس درجه بندی لیکرت با سطوح پاسخ (خیلی زیاد،زیاد،متوسط،کم و خیلی کم) استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات از روش های آمار توصیفی (رسم نمودارها،محاسبه درصدها،محاسبه میانگین) و آمار استنباطی (آزمون،کای اسکوئر(X2) Chi-squre برای پاسخ به سوالات ویژه پژوهش) استفاده شده است.

فهرست مطالب

چکیده......................................... 1

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه......................................... 4

بیان مسئله.................................... 5

اهمیت و ضرورت مسأله........................... 6

اهداف تحقیق................................... 9

سوالات ویژه تحقیق.............................. 9

تعاریف متغیرهای تحقیق........................ 10

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

مقدمه........................................ 14

بخش اول مروری بر ادبیات تحقیق................ 14

تاریخچه مختصر مدیریت کلاس..................... 14

نظریه ها وقوانین راجع به مدیریت کلاس وتدریس... 15

چهار قانون مدیریت کلاس درس.................... 17

موانع اداری اثر بخش کلاس...................... 19

ویژگی های دانش آموزان........................ 20

مولفه‌های کلاس درس............................. 21

1.ماهیت کلاس درس.............................. 21

2. معلمان در نقش مدیران کلاس درس............. 22

3. منابع اقتدار معلمان در کلاس درس............ 23

4. سبک‌های مدیریت کلاس درس..................... 26

سبک های یادگیری.............................. 31

تعریف سبک یادگیری............................ 31

سبکهای یادگیری شناختی........................ 31

سبکهای یادگیری عاطفی ....................... 31

سبکهای یادگیری فیزیولوژیکی................... 31

مدیریت یا انضباط کلاس درس..................... 32

چه چیز می تواند مدیریت دانش آموز محوری را پایه ریزی کند؟34

مطالبی درباره توانمندسازی مدیریت کلاس دانش آموز محور 35

توانمند سازی................................. 36

پویش یادگیری................................. 37

آموزش اثر بخش معلم از نظر «گوردون»........... 39

زمینه آموزش اثر بخش معلم..................... 39

الگوی آموزش اثر بخش ......................... 39

رهنمودهایی برای مدیریت اثر بخش .............. 41

مدرسه باید مکانی مناسب باشد.................. 44

مهارتهای مدیریت کلاس درس اثر بخش است.......... 45

تدریس و یادگیری ............................. 46

چگونه معلمان مجرب می توانند در برخورد با چالشهای جدی حس وظیفه اخلاقی را

در خود حفظ کنند.............................. 48

انگیزش دررفتار مدرسه......................... 49

چالش‌های انگیزش............................... 50

برانگیختن و رشد توانایی ها و استعدادهای بشری 51

الگوی انگیزه از پرترولالر..................... 52

راههای ایجاد انگیزش در افراد................ 53

تئوری انگیزش و تامین نیازها از ملک کللند.... 53

نیاز به قدرت ................................ 53

نیاز به وابستگی ............................. 54

نیاز به کسب موفقیت........................... 54

چگونه معلمان می‌توانند انتظارات خود را مشاهده کرده و ارزیابی کنند54

الگوی یادگیری همیاری......................... 55

روابط و مناسبات شخصی میان معلم و دانش‌آموز.... 56

رابطه خوب معلم با دانش‌آموزان................. 57

راهبردهای آموزشی برای افزایش زمان یادگیری تحصیلی... 59

انتقال خوشایند و جالب مطالب درس و علامت دادن.. 61

ایجاد شرایط خاص در کلاس درس................... 62

خوشبینی تحصیلی در مدرسه مثبت گرا............. 65

بخش دوم: پیشینه پژوهش ...................... 67

الف- پیشینه پژوهش در ایران .................. 67

ب- پیشینه پژوهش در سایر کشورها ............. 71

جمع‌بندی...................................... 74

فصل سوم: روش‌شناسی تحقیق

مقدمه ....................................... 76

روش تحقیق................................... 76

جامعه آماری ................................. 76

حجم نمونه آماری و شیوه نمونه گیری............ 76

روش گردآوری داده‌ها .......................... 77

ابزار گردآوری اطلاعات......................... 77

روایی و پایایی ابزارهای تحقیق................ 78

روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها.......... 78

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

مقدمه........................................ 82

آمار توصیفی مربوط به مشخصات توصیفی پاسخ دهندگان82

آمار استنباطی................................ 85

آزمون کای اسکوئر............................. 85

آزمون دو جمله‌‌ای (بای نامیال)................. 86

فصل پنجم: خلاصه و نتیجه‌گیری و پیشنهادات

خلاصه پژوهش .................................. 90

یافته‌های تحقیق............................... 90

بحث و تفسیر ................................. 91

نتیجه‌گیری ................................... 92

محدودیت‌های پژوهش ........................... 93

الف- تحت کنترل محقق ......................... 93

ب- خارج از کنترل محقق ....................... 93

پیشنهادات .................................. 94

الف- پیشنهادهای متنبی بر یافته های تحقیق..... 94

ب- پیشنهاد مبتنی بر تجارب محقق در ارتباط با سوالات ویژه تحقیق95

ضمائم........................................ 97

منابع و ماخذ ............................... 121

 فهرست جداول

عنوان صفحه

 جدول (3-1) توصیف جامعه آماری پژوهش........... 76

جدول(3-2) تناظرسوالات ویژه تحقیق با سوالات پرسشنامه 79

جدول (4-1) توزیع فراوانی نمونه آماری برحسب متغیر سن 82

جدول (4-2) توزیع فراوانی نمونه آماری برحسب پایه تحصیلی 83

جدول (4-3) توزیع فراوانی نمونه آماری برحسب رشته تحصیلی 84

جدول شماره (4- 4 ) نتایج آزمون کای اسکوئر مربوط به سئوالات ویژه تحقیق:.............. 85

جدول شماره (4- 5) نتایج آزمون آماری بای نامیال در ارتباط با سوال ویژه اول............ 87

جدول شماره (4-6) نتایج آزمون بای نامیال در ارتباط با سوال ویژه دوم............... 87

جدول شماره (4-7) نتایج آزمون بای نامیال در ارتباط با سوال ویژه سوم............... 88

 فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار (4-1) نمایش فراوانی نمونه‌آماری برحسب سن 83

نمودار (4-2) نمایش فراوانی نمونه‌آماری برحسب پایه تحصیلی ............ 84

نمودار (4-3) نمایش فراوانی نمونه‌آماری برحسب رشته تحصیلی ........85


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید تاثیر شیوه‌های مدیریت کلاس درس در میزان رضایتمندی و یادگیری دانش ،

  

اهدای اعضا پس از اجرای قصاص و حدود از دیدگاه فقه، حقوق و پزشکی

پیوند اعضا تقریباً در همه کشورهای اسلامی انجام می شود


مشخصات فایل

تعداد صفحات 70
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی


توضیحات کامل

پیوند اعضا تقریباً در همه کشورهای اسلامی انجام می شود. این پیوندها عموماً شامل اهدای کلیه از سوی نزدیکان زنده بیمار است، اما اهدا اعضا از جسد هم رو به افزایش است. تأیید معاد جسمانی توسط قرآن باعث مشخص شدن بسیاری تصمیم گیری های مذهبی و اخلاقی در مورد اجساد شده است. مثله کردن و نیز سوزاندن جسد به شدت نکوهش شده است. با این حال، کالبدشکافی، گرچه در کشورهای مسلمان غیرمعمول است، تحت شرایط خاصی برای مثال هنگام احتمال وقوع جنایت مجاز دانسته می شود. به طرز مشابهی، بسیاری از عالمان مسلمان، پیوند عضو از جسد را مجاز شمرده اند.

به هر ترتیب، یکی از مسایل رایج در دنیای متمدن و پیشرفته امروزی، مسئله پیوند عضو از یک انسان به انسان دیگر است. در گذشته به خاطر پیشرفت نکردن علم پزشکی این مسئله مطرح نبوده است اما امروزه پیوند قلب از یک جسد یا یک انسان مرده به انسان دیگر امری عادی است. پیوند کلیه، قرنیه، ریه، پوست و ... از پیوندهای رایج است؛ بنابراین به طورکلی می‌توان گفت: پیوند اعضا در سه حالت ممکن است اتفاق بیفتد:

1- پیوند عضوی از اعضای حیوان به انسان
2- پیوند عضوی از اعضای انسان زنده به انسان دیگر

3- پیوند عضوی از اعضای انسان مرده به انسان دیگر

مسئله پیوند عضو علاوه بر این که یکی از مسائل قابل بررسی و تحلیل در عالم پزشکی است در عالم فقه و حقوق هم مسئله‌ای بسیار مهم و درخور توجه است.

این مساله خصوصاً در فقه مسئله با حساسیت زیادی مطرح گردیده است و از آنجا که این عمل به تمامیت جسمانی افراد مرتبط است و دراحکام وظیفه شرع مقدس به انسان و تمامیت جسمانی او به عنوان خلیفه‌الله اهمیت ویژه داده می‌شود.[1]

بنابراین اولین سؤال ی که در فقه با آن مواجه هستیم این است که عمل پیوند عضو، عملی مشروع است یا نامشروع؟

اگر جواب این باشد که پیوند عضو نامشروع است با سؤال ات بعدی مواجه نیستیم؛ اما اگر جواب مثبت باشد و عمل پیوند عضو را مشروع بدانیم، در مقابل سؤال ‌های زیادی قرار می‌گیریم. در فقه، فقهای جدید در این خصوص اختلاف‌نظر دارند. عده‌ای به استناد این که پیوند عضو از یک انسان زنده به انسان زنده دیگر موجب اضرار به نفس انسان اهداکننده عضو و اذلال نفس او می‌شود، این کار را مجاز نمی‌دانند و در مورد پیوند عضو از انسان مرده به انسان دیگر به دلیل این که موجب مثله شدن میت می‌شود و پیامبر این کار را منع کرده‌اند و همچنین موجب ارتکاب جرم و جنایت بر میت و تأخیر در دفن میت می‌شود، این نوع پیوند عضو را حرام می‌دانند.

در مقابل آن دسته از فقهایی که با پیوند عضو مخالف هستند عده‌ای دیگر از فقها قائل به مشروعیت پیوند عضو هستند. چه پیوند عضو از یک انسان زنده به انسان زنده دیگر باشد و چه پیوند عضو از یک انسان مرده به انسان زنده دیگر.[2]

البته اگر پیوند عضو از یک انسان زنده به انسان دیگر صورت گیرد باید اهدای عضو به نحوی باشد یا عضو اهدا شده از اعضایی باشد که به‌رغم اهدای آن اهداکننده بتواند بدون آن عضو زندگی کند. این دسته از فقها به استناد قواعد فقهی مانند: قاعده اهم و مهم و احکام ثانویه راه‌حل‌هایی برای مشروعیت پیوند عضو یافته‌اند.[3]

 در مورد پیوند عضو از جسد، عده‌ای از فقها حتی جسد انسان فوت شده را در اختیار ولی امر مسلمین می‌دانند و معتقدند هر اقدامی که پس از وصیت میت و اذن او جایز باشد انجامش به دستور ولی امر مسلمین و حاکم اسلامی به اعتبار ولایتی که بر مسلمانان دارد جایز است.

آن چه که در حال حاضر مشهود است این است که پیوند عضو از یک انسان زنده به انسان زنده دیگر امری مرسوم و عده زیادی از فقها با آن موافق هستند و در مورد انسانی که وصیت می‌کند که اعضای بدن او را پیوند بزنند باز این مسئله امری است رایج و فقهای زیادی در مشروعیت آن تردید ندارند.

 در هر صورت مساله اهدای اعضا، یکی از مسائل روز جهان محسوب می شود. امروزه در سراسر جهان کمبود شدید اعضای زنده بدن جهت پیوند زدن به افراد محتاج پیوند وجود دارد و این امر حتی شامل پیشرفته‌ترین کشورهای جهان از نظر علمی و فرهنگی هم می‌شود. دولت آمریکا گزارش می‌دهد که روزانه 74 نفر یک عضو پیوندی دریافت می‌کنند. اگر چه همه روزه 18 نفر دیگر بخاطر کمبود اعضا و انتظار برای پیوندی که انجام نمی شود، می‌میرند.[4]

اگر چه پیوند اعضا، یک زندگی تازه را برای آن هایی که عضوی از بدن خود را به هر علت از دست داده‌اند، سبب می شود، ولی باعث بوجود آمدن هزاران مساله پزشکی، اخلاقی و دینی در سرتاسر جهان شده است؛ اما در هر صورت، تمام سوالات مربوط به اعضای پیوندی، 3 بعد اخلاقی دارد که باید روشن شود: احترام به شخص اهداکننده، شخص گیرنده و اجتماع و وجدان عمومی به معنای عام کلمه.

 در خصوص پیوند و اهدای اعضا در کشور ما نیز کم بحث نشده است؛ اما ما در این پژوهش قصد داریم عمده بحث خود را بر روی شناسایی و تحلیل ظرفیت های حقوقی و پژشکی اهدای اعضای بدن پس از اجرای مجازات قصاص و حدود متمرکز نماییم.

فهرست مطالب

پیشگفتار

مبحث اول - تبیین موضوع6

مبحث دوم - تحلیل ادله فقهی امکان اهدای اعضا پس از قصاص و اجرای حد

گفتار اول - استدلال مخالفان.

گفتار دوم - دلایل موافقان

گفتار سوم - اهمیت حفظ جان مومن در اسلام

گفتار چهارم - ولایت بر تمامیت جسمانی

گفتار پنجم - جواز وصیت به اهدای اعضا

مبحث سوم - پیوند و اهدای عضو قطع شده پس از اجراى حد و قصاص

گفتار اول - نظریات فقها

گفتار دوم - امکان پیوند عضو پس از حد یا قصاص

مبحث چهارم - جواز فروش اعضا پس از اجرای قصاص و حدود

 گفتار اول - تحلیل فقه اجتماعی

گفتار دوم - تحلیل حقوقی

مبحث پنجم - بررسی ظرفیت های حقوقی

مبحث ششم - نظریات جدید در اهدای اعضا پس از قصاص و حدود

گفتار اول - برداشتن عضو محکوم به اعدام

گفتار دوم - تخفیف در نوع مجازات به شرط واگذارى عضو

گفتار سوم - واگذار نمودن عضو براى پیوند به جاى تعزیر

گفتار چهارم - اهداى عضو در برابر عفو از قصاص

گفتار پنجم - حکم به قطع و اهداى عضو براى تخفیف مجازات

مبحث هفتم - نظر مراجع عظام تقلید در مقوله اهدای عضو

جمع بندی و نتیجه گیری

منابع و مآخذ

پیوست

استفتائات پزشکی- آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله)

(اهدای اعضاء)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید اهدای اعضا پس از اجرای قصاص و حدود از دیدگاه فقه، حقوق و پزشکی ق ،

  

مجموعه (آموزشی- فرهنگی- تفریحی) شهرداری منطقه 22 تهران

باورهای فرهنگی که جامعه‌ای در طول سالیان دراز به آنها خوی کرده و با آنها زندگی کرده بسرعت رنگ می‌بازد و این خبر در سایه تقابل های گسترده اندیشه‌ها و سیر و انتقال اصول فرهنگی از طریق شیوه‌های صحیح تکنیکی صورت نمی‌گیرد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 126
حجم 3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

پیشرفتهای اجتماعی و سیاستهای علمی تکنولوژی بشر ارتباطات فرهنگی مردمان گوناگون را در سراسر دنیا آسان نموده است.

پیشرفت سیستمهای ماهواره‌ای – مخابراتی آرمانها، اندیشه‌ها و سنتهای اجتماعی را بر بال امواج سوار کرده و از این سوی جهان به آن سوی جهان در آن واحد انتقال می‌دهد.

امروزه برخوردهای فرهنگی تا حدی افزایش یافته که باورهای فرهنگی، هویتهای فرهنگی، ملی به آسانی قابل تغییر و تردید میشود.

باورهای فرهنگی که جامعه‌ای در طول سالیان دراز به آنها خوی کرده و با آنها زندگی کرده بسرعت رنگ می‌بازد و این خبر در سایه تقابل های گسترده اندیشه‌ها و سیر و انتقال اصول فرهنگی از طریق شیوه‌های صحیح تکنیکی صورت نمی‌گیرد.

در پس این انتقالها و برخوردهای فرهنگی همیشه روشهای انسانی و دوستانه بکار می‌رود به باد یغما رفتن وتاراج اصول فرهنگی جامعه و بر باد رفتن اخلاق و فضیلتهای اجتماعی آن اهداف سلطه‌گری در زمینه‌های اجتماعی - اقتصادی را در بر گرفته و شیوه‌های اعمال دشمنی‌های گسترده نیز در حد گسترده‌ای امروزه رواج یافه و این چیزی جز تهاجم فرهنگی نیست زیرا هنگامی که مبانی فرهنگی یک جامعه حتی به زیر سوال رفت و جامعه دچار سستی شد با تسلط و اعمال شیوه‌های جدید زندگی بیگانگان هموار می‌گردد بنابراین برخوردهای مقابله گرایانه با این تهاجم فرهنگی امروزه علاوه بر داشتن ابزارهای علمی و فنی لازم هوشیاری اجتماعی خاصی را احتیاج دارد.

متاسفانه مهم‌ترین قشری که مورد تهاجم فرهنگی قرار می‌گیرند نسل جوان هستند. زیرا نسل جوان در هر مملکتی در واقع پایه گذار نحوه پیشرفت و زندگی و آرمانهای آن جامعه در آینده است.

بنابراین تربیت و آموزش جوانان هر کشور تضمین کننده راه پیشرفتهای اجتماعی - اقتصادی و فنی آن کشور است.

امروز از سالیان دراز تجارب آموزش فرهنگی ممالک پیشرفته تقریباً این نتیجه حاصل شده است که مراکز تربیتی سنتی مانند معمول هر جامعه نظیر مراکز دانشگاهی و کانونهای خاص تربیتی امروز نمی‌توانند هم بار آموزشی فرزندان یک جامعه را بر دوش بکشند. و یا اینکه از اصول فرهنگی آن دفاع لازم را به عمل آورند و اینکه در تهاجمات فرهنگی مختلف و اجتماعی آسیب پذیر نباشند.

بنابراین نیاز به بازگشایی و احداث مراکز جدید آموزشی – فرهنگی – تربیتی، با شیوه‌های نوین مدیریتی می‌باشد یکی از این مراکز علاوه بر احداث مرکز علمی و آموزشی فعال ایجاد هسته‌ها و مراکز فرهنگی که تماماً زمینه‌های آموزشی – تربیتی را داشته در بر دارد.

مجموعه حاضر اگر چه بعنوان یک مجموعه فرهنگی خدماتی می‌تواند بطور مستقل عمل نماید اما در واقع برای تکمیل سایت شهرداری منطقه 22 طراحی شده است و همین عامل سبب می‌شود که در تمام مراحل طراحی، طراح نیم نگاهی هم به مجموعه شهرداری داشته باشد و تلاش کند تا نیازهای آنرا برآورده کند.

نیاز به وجود چنین مجموعه‌ای در کنار شهردای منطقه 22 هنگامی محسوس می‌شود که بدانیم روزانه 4 نفر برای انجام کارهای خود به شهرداری مراجعه می‌کنند و این مجموعه در سر راه این افراد قرار دارد و مردم باید برای رسیدن به ساختمان شهرداری از یک مجتمع فرهنگی عبور کنند و این باعث می‌شود که یکی از نیازهای مهم جامعه ما یعنی بالا بردن توسعه فرهنگی عموم مردم از این طریق میسر گردد زیرا هنگام عبور از این مجموعه هنرجویان کارگاهها و آتلیه‌های هنری را در رفت و آمد می‌بینند. هنرمندان آمفی تئاترها در حال اجرای برنامه‌های خود هستند و ..

تمام این عوامل بطور ناخود آگاه باعث تاثیر پذیری مراجعه کنندگان به شهرداری می‌شود. علاوه بر این در هنگام مراجعه به ساختمانهای اداری بارها پیش می‌آید که شخص باید ساعاتی را در انتظار بگذراند که این عامل خود باعث خستگی، اتلاف وقت و حتی گاهی عصبی شدن مراجعین ساختمانهای اداری می‌شود.

این مجتمع می‌تواند بعنوان وسیله‌ای مناسب برای جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین به ساختمان شهرداری هم باشد با این توضیحات نیاز وجود چنین مجموعه‌ای در کنار شهرداری منطقه 22 کاملاً احساس می‌شود.

فهرست مطالب

فصل اول- درباره فرهنگ و هویت

مقدمه........................................................................2

ویژگیهای طرح....................................................................................................4

فرهنگ و هویت..................................5

فرهنگ و طبیعت........................................................................6

نتایج............................................................................................................7

فصل دوم- درباره تهران و منطقه 22

مقدمه........................................................................................................................10

مختصات جغرافیایی..........................................................................................10

سابقه تاریخی شهر ............................................................................................ 11

بررسی های جمعیتی................................12

بررسی وضعیت اقتصادی.................................................12

شبکه و تاسیسات حمل و نقل و دسترسی های  شهری....................................................13

بررسی آلودگی های زیست محیطی................................................................................ 14

بررسی وضعیت فرهنگی تهران..................................................... 14

بررسی منطقه 22 در تهران................................................................................16

موقعیت قرار گیری ......................................................................16

وضعیت شبکه های دسترسی............................................................................. 16

موقعیت جغرافیایی .............................................................................. 17

شیب و توپوگرافی...................................................................................... 18

وضعیت زلزله........................................................................................ 19

پوشش گیاهی..................................................................... 20

بررسی های اجتماعی..............................................21

بررسی کاربردی.............................................23

فصل سوم- سایت، تحلیل سایت و روند طراحی

پانورامای سایت......................................................25

نقشه های مختلف تهران و منطقه 22....................................................26

روند طراحی......................................................29

تحلیل سیرکرلاسیون سایت......................................................30

فصل چهارم- بررسی شرایط اقلیمی

شرایط اقلیمی تهران.........................................33

نمودارهای اقلیمی.............................................................34

تابش آفتاب............................39

دما.....................................40

رطوبت.........................................................41

باد.............................................................42

بارندگی........................................................................................ 43

عوامل فرعی..............................................................................43

معماری و اقلیم.......................................43

گیاهان و معماری...................................................................45

نتیجه...............................................46

فصل پنجم- فضایابی، استانداردها و بررسی رابطه عملکردها

فضاهای موجود در سایت..........................................................................50

آمفی تئاتر و سالن نمایش.........................................50

مهمانسرا....................................................................... 52

فضاهای آموزشی....................................................................56

رستورانها........................................................................58

مجموعه ورزشی.........................................................................60

کتابخانه..........................................................................................61

موزه.................................................63

باغ ایرانی..................................................67

پارکینک....................................................73

فصل ششم- مبانی نظری طرح

مقدمه..............................................................86

مبانی نظری معماری در عرصه صور مثالی....................................................88

فضا در معماری ایرانی.........................................90

ملاکهای قضاوت در مورد یک اثر معماری...............................92

روند طراحی...........................................................93

نور..........................................................................97

صدا..........................................100

مرور اهداف و سنجش آنها.............................................................103

زیبایی و هنر..........................................................104

حقوق بازدید کنندگان و آزادی حرکت در فضا..................................................107

خوانایی و معنادار بدون فضا............................................................110

انسجام معمارانه............................................112

هویت ملی مجموعه............................................113

وقار مدنی...................114

سنخیت عملکرد با مناسبتهای بصری................114

رعایت سلسله مراتب...............................115

ارائه یک نمونه.......................................116

 فصل هفتم- تاسیسات

منابع و ماخذ................................................ 124


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


اولین دیدگاه را شما بگذارید مجموعه (آموزشی- فرهنگی- تفریحی) شهرداری منطقه 22 تهران مجموعه (آ ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

مقاله ارزشیابی... ، طرح درس و پاورپوینت... ، پاورپوینت بررسی... ، پاورپوینت تحلیل... ، مقالات و مطالب... ، بررسی جاذبه های... ، پاورپوینت درباره... ، پکیج آموزش ویدئویی... ، رابطه بین هزینه... ، رابطه سبک های... ، راهنمای مفید تریدر... ، راههای تقویت مشارکت... ، راههای مختلف کسب... ، ربا و راه‏های گریز... ، ربات تبلیغ بین... ، رزومه اصول رزومه... ، رساله ، رساله با عنوان... ، رساله ترمینال... ، رساله دکتری مدیریت... ، رساله راه آهن راه... ، رساله طراحی ساختمان... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله فرهنگسرای... ، رساله مرکز طراحی... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله معماری مجتمع... ، رساله نقش مدیریت... ، رساله نمایشگاه مد و... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله و مطالعات... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله کارشناسی... ، رساله پروژه کامل... ، رساله پروژه کامل... ، رشته نرم افزار بازی... ، رندر مکس ، رندرها ، روش تدریس تجربیات... ، روش های تولید پیچ و... ، روشهای ازدیاد... ، ریاضی مهندسی بهترین... ، ریکاوری اطلاعات... ، زبان انگلیسی... ، زنان و... ، زندانی در حقوق و... ، زندگی نامه ابوریحان... ، زندگی نامه کامل... ، زندگینامه توماس... ، زیست شناسی و... ، ژئوپلیتیک مرز ایران... ، سئو پاورپوینت سئو... ، ساخت آلات چوبی ,... ، ساختمان با اسکلت... ، ساختمان فلزی... ، ساختمان زلزله پاورپو ، ساختمان مراحل اجرای... ، سازه غشایی ویژگی... ، سازه های... ، سازه های مهندسی... ، سایت اتوماتیک... ، سایت دانشجویار ، سبک معماری در دوره... ، سبک رهبری- مجموعه... ، سر و گردن بدن... ، سقف های مرکب با... ، سقفهای ساختمانی... ، سنجش اعتماد عمومی... ، سنجش شاخص های تاثیر... ، سوال همراه جواب... ، سوالات آیین نامه... ، سوالات تخصصی... ، سوالات مصاحبه... ، سوالات های مصاحبه... ، سوپر پانل و تری دی... ، سورس برنامه ساخت... ، سورس تقویم... ، سیر تا پیاز معماری... ، سیستم اطلاعات... ، سیستم انتقال... ، سیستم تلفن و شبکه... ، سیستم های... ، سیمای جامعه ایران... ، شبکه‌های عصبی... ، شبیه سازی موانع عقب... ، شبکه های اختصاصی... ، شبکه های بی سیم... ، شرایط رای قابل... ، شرط ترک ازدواج مجدد... ، شرکت ایران... ، شستشوی... ، شناسایی و اجرای... ، شیپ فایل... ، شیمی 2 و... ، شکل گرایی در معماری... ، صد نکته در پایانامه... ، صدای صنوبر دانلود... ، صنعت نساجی ترکیه و... ، ضرورت ایجاد جایگاه... ، ضمانت اجرای تخلف از... ، طراحی الگوی ارزیابی... ، طراحی بهینه شبکه... ، طراحی بیمارستان -... ، طراحی پیچ هادی... ، طراحی خانه موسیقی... ، طراحی ساختمانهای... ، طراحی سایت سایت... ، طراحی سیستم بودجه... ، طراحی فضای... ، طراحی مجتمع تجاری (... ، طراحی معماری مجتمع... ، طراحی هتل5... ، طراحی و جانمایی... ، طراحی و شبیه سازی... ، طراحی و شبیه­ سازی... ، طرح 5 معماری مجتمع... ، طرح اجرائی و... ، طرح ایجادآموزشگاه... ، طرح بازاریابی مواد... ، طرح پژوهشی صرفه... ، طرح تفصیلی منطقه 5... ، طرح توجیه فنی-مالی... ، طرح توجیهی طرح... ، طرح توجیهی آموزش و... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی آموزشگاه... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی پرورش... ، طرح توجیهی تاسیس... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی جعبه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی دستگاه... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روبات... ، طرح توجیهی روشن و... ، طرح توجیهی ساعت... ، طرح توجیهی سنجش... ، طرح توجیهی ضد عفونی... ، طرح توجیهی قطع آب... ، طرح توجیهی کارخانه... ، طرح توجیهی گیم... ، طرح توجیهی... ، طرح توجیهی مقدماتی... ، طرح توجیهی کارگاه... ، طرح جابر با موضوع... ، (NAP)پروژه تبلیغات... ، «اصالة الصّحة»یا... ، 10 مقاله و کتاب... ، 10 نرم افزار برای... ، 101 جمله... ، 171 مقاله فارسی... ، 44 مقاله فارسی در... ، Arc GIS پاورپوینت... ، daneshjjoyar ، DBT کارگاه... ، Deep Web مستند دیپ... ، DNA خالص سازی... ، Essential Skills... ، MODERN... ، psd سی اچ... ، Research involving... ، WP Live Chat افزونه... ، XRF پاورپوینت بررسی... ، آبجکت میز و... ، آبجکت وسایل... ، آبگرمکن آبگرمکن های... ، آتش نشانی مطالعات... ، أرض واصیة مقاله با... ، آزمایش خمش تیرهای... ، آزمایش دانه بندی... ، آزمایشگاه قارچشناسی... ، آزمایشگاه مکانیک... ، آزمون گیر آنلاین... ، آسم، آسم ورزشی و... ، آسیب شناسی برنامه... ، آشنایی با... ، آشنایی با جوشکاری... ، آشنایی با زمین... ، آشنایی با... ، آشنایی با سیستم... ، آشنایی با شرکت... ، آشنایی با ورزش تنیس... ، آشنایی به مبحث هوش... ، آفت کرم پاورپوینت... ، آلدیکو (پیشرفت... ، آمار و مدل سازی مدل... ، آموزش 33 امضا گالری... ، آموزش اتوکد سه... ، آموزش اتوکد آموزش... ، آموزش تصویری نرم... ، آموزش ساخت ،ارسال و... ، آموزش ساخت سازه... ، آموزش نرم... ، آموزش و اشنایی با... ، آموزش کامل خط فرمان... ، آموزش کد نویسی و... ، آموزشhtmlوxhtml html ، آنالیز کارخانه... ، آنالیز دستگاه... ، آنالیزهای اکسرژی... ، آنتن ها امواج... ، اپیدمیولوژی پاورپوین ، اتوکد سایت پلان... ، اتوکد مخزن بتنی 500... ، اتوکدبرنامه فیزیکی... ، اتوکدمدرسه(پلان-مقطع ، اتیمولوژی اسامی... ، اثبات ولایت و امامت... ، اثر شوری و قلیائیت... ، اثرات بازی گروهی و... ، اثربخشی درمان... ، اثرکیفیت حسابرسی بر... ، اجتماعی شدن... ، اجرای احکام مدنی... ، احادیث نماز احادیث... ، اختلاط بتن : از... ، اختلال... ، ادبیات پاورپوینت... ، ارائه روشی برای... ، ارائه مدل یا الگویی... ، ارتباط بین حجم... ، ارتباط سبکهای... ، ارزش دفتری به ارزش... ، ارزیابی اثر بخشی... ، ارزیابی تأثیر... ، ارزیابی تاثیر معیار... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عملکرد حوزه... ، ارزیابی عملکرد... ، ارزیابی عوامل... ، استاندار ساختن... ، استاندارد... ، استخدام کار در... ، استراتژی توسعه کسب... ، استراتژی کنترل توان... ، اشتغال غیر رسمی... ، اشنایی به ترفندهای... ، اصول... ، اصول اخلاقی معاصر... ، اصول مقاله نویسی... ، اطلاعات مهم درباره... ، اعتیاد به... ، افزونه Quick Index... ، اقتصاد آمریکا چگونه... ، اقتصاد در... ، اقتصاد مبتنی بر... ، اقتصاد بودجه... ، اقلام تعهدی درصدی... ، الزام آور بودن تعهد... ، الگوریتم رقابت... ، الکترون پاورپوینت... ، الکترونیک... ، اموزش... ، اموزش ساخت ربات... ، اموزش مبتدی تا حرفه... ، امکان سنجی انرژی... ، انتشار و انتقال... ، اندازه گیری در... ، اندیکاتور فوق حرفه... ، انگلیسی 2 پاورپوینت... ، انواع سقف های رایج... ، انواع سقفهای... ، انواع سوئیچ­های... ، انواع طلاق و مصادیق... ، انواع نمای... ، اهدای اعضا پس از... ، ای پی ip گرفتن ای... ، بات تلگرامی تپ... ، بادگیر در... ، بازاریابی... ، بازاریابی... ، بازی پطروف شروع... ، بازی سازی udk دوره... ، بافتهای... ، بانک ایمیل ایرانی... ، بتن پاورپوینت نقش... ، بدنسازی حرفه... ، برترین راه برای... ، بررسی آثار تابعیت... ، بررسی آزمایشات... ، بررسی اثرات... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط بین... ، بررسی ارتباط سطوح... ، بررسی اشتباه در... ، بررسی اصل استقلال... ، بررسی امکان سنجی... ، بررسی بخشی از کاستی... ، بررسی پتانسیل های... ، بررسی تأثیر اجزای... ، بررسی تأثیر تغییر... ، بررسی تأثیر خدمات... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ